Huisnerd..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:43 schreef FJD het volgende:
Nou dat hielp, alleen onze huisnerd reageerde nog even
Denk dat de MP meer een spray n kill festijn zal zijn maar de SP vind ik echt gaafquote:
Valt reuze mee, het is zeker geen snelle paintballmatch ala MW2quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk dat de MP meer een spray n kill festijn zal zijn maar de SP vind ik echt gaafBeetje in m'n eigen tempo door de gebieden heen wandelen en uitkammen
Moet lukken, dat duurt nml. nog 23 uur en een kleine 40 minuten voor dat begint.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja kan het zometeen?Om 20:45 Real Madrid - Olympique Lyon...
UPC kijkers hebben gratis Sport 1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd ja, er is helemaal geen CL op Ned. 3 kwam ik achter![]()
Het is te tof voor woorden.. Tactische mini-oorlogen worden er uitgevochten.. Vechten voor iedere vlag, sterven voor iedere vlag.. Heerlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Valt reuze mee, het is zeker geen snelle paintballmatch ala MW2
Ziggo kijkers anders ook hoor..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef FJD het volgende:
[..]
UPC kijkers hebben gratis Sport 1Je moet er wel efkes handmatig naar toe zappen vrees ik aangezien je er gewoon met normaal zappen niet komt maar op 211 en 212 heb je Sport1
Rechterbeeld Fio - Bay, linkerbeeld de stream van Ars - Port
http://www.turtlebeach.com/products/efx4/home.aspxquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is saaiEn nu begint de CL over 15 min.
Heb je geen headset bij je Xbox 360 gehad? Ik heb er nog wel één voor je denk ik. Al is deze het beste:
http://www.play.com/Games(...)Headset/Product.html
Ja maar zo zijn allen commentatoren. Zeggen wat er gebeurt. Niks moeilijks aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:36 schreef FJD het volgende:
Marco van Basten als analyticus bij Sport1![]()
! Wat een faalhazen-commentaar zeg. Ja je ziet toch dat Bayern wat rustig aan doet maar nu door de 1-0 opeens moet en daardoor breekt de wedstrijd open. Joh Marco, meen je dat? Wat goed gezien, dat was me helemaal nog niet opgevallen
Is dat altijd dat SPort 1, ik kijk nu SPort 1 HD... Die deed het nooitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef FJD het volgende:
[..]
UPC kijkers hebben gratis Sport 1Je moet er wel efkes handmatig naar toe zappen vrees ik aangezien je er gewoon met normaal zappen niet komt maar op 211 en 212 heb je Sport1
Rechterbeeld Fio - Bay, linkerbeeld de stream van Ars - Port
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |