uitval vanwege deze sneeuw? ik hoop dat het een andere reden heeftquote:Op maandag 8 maart 2010 08:55 schreef FJD het volgende:
Ja watBen nu precies 15 minuten wakker en omdat er zoveel treinen uitvallen kan ik niet rustig ontbijten dus dat doe ik onderweg nog maar
Pak je de fiets toch..quote:Op maandag 8 maart 2010 08:55 schreef FJD het volgende:
Ja watBen nu precies 15 minuten wakker en omdat er zoveel treinen uitvallen kan ik niet rustig ontbijten dus dat doe ik onderweg nog maar
Nee, zondag avond pas.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben je ziek geworden door afgelopen zaterdag...?![]()
Beterschap!
Sambalquote:Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef FJD het volgende:
Toch weer legendarische spaghetti weten te maken dan
Middenweg kerel, middenwegquote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef FJD het volgende:
Wat hij zegt!
Als je een perfect schoongemaakt huis wilt dan blijf je maar bij je ouders, als je een gezellige avond met slechte grappen, bier en Fifa-ass-kicks wilt dan ben je welkom in Rotterdam
Was het niet zoals bij JP dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef FJD het volgende:
Wat hij zegt!
Als je een perfect schoongemaakt huis wilt dan blijf je maar bij je ouders, als je een gezellige avond met slechte grappen, bier en Fifa-ass-kicks wilt dan ben je welkom in Rotterdam
Rustig maarquote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef FJD het volgende:
Jouw middenweg is mijn opgeruimde kant. Het is mijn huis dus je hebt mijn middenweg maar te accepteren. Helaas voor jou is mijn middenweg jouw rotzooi kant.![]()
Wanneer gaan we weer bier drinken?
Nee, jij was er nietquote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Was het niet zoals bij JP dan?
Kotsrandjes in de plee
Over uitval en sneeuw gesproken.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
uitval vanwege deze sneeuw? ik hoop dat het een andere reden heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |