abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78638099
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:56 schreef teamlead het volgende:
Wetenschappelijk Bureau PVV: http://www.wbpvv.nl

Ik moet er bijna van huilen van het lachen.

Polen nemen Nederland over in 2038

Hangjongeren hebben verhoogde kans op RSI

Linkse adviezen missen wetenschappelijke basis
quote:
Dr. Theodorus Ignatius Bär
Dr. Theodorus Ignatius Bär, Ted voor vrienden, promoveerde als bioloog op onderzoek naar het bestrijden van plaag ontwikkeling van inheemse soorten.
quote:
Plaats:
Amersfoort
Vraag:
Beste WBvdPVV, de Polen nemen in 2038 Nederland over. Hoe strookt dit met de prognose dat de Islam Nederland gaat veroveren? Anders gezegd: welke dreiging kost meer en is groter?
Antwoord:
De logische verklaring moet zijn dat ook Polen te kampen heeft met voortschrijdende islamisering, ofwel dat Polen in 2038 volledig islamitisch is. Wij zullen uw interessante vraag gedegen onderzoeken om later deze conclusie te publiceren.

Wat een geniale pastiche, geen idee wie er achter zit, maar leuk is het wel.
Ik weet het ook niet
pi_78638181
Hier verder dus, ik heb al verzocht die andere te sluiten.
Ik weet het ook niet
pi_78638364
quote:
quote:
Hangjongeren lopen verhoogd risico op RSI

Hangjongeren lopen een verhoogd risico op RSI als gevolg van kleine, herhaalde bewegingen.

Een onderzoek onder 500 jongeren in Almere, Harderwijk en Rotterdam met chronisch hanggedrag toonde aan dat rondkijken, elkaar op de schouder slaan en scherpe opmerkingen maken het risico op RSI verhoogd tot 3.15.

RSI is een aandoening die veel voorkomt als gevolg van kleine, herhaalde inspanningen die ogenschijnlijk weinig moeite kosten. Het is echter de veelvuldige herhaling die leidt tot klachten.

"Hangen blijkt niet zo ontspannend te zijn als gedacht," concludeert onderzoeksleider Dr. Ir. Lale Pahmuk van het WBvdPVV. "Teveel jongeren hangen zonder eerst op te warmen."

Op basis van dit onderzoek adviseert het WBvdPVV om gezondheidsvoorlichting te geven en gymnastiek aan te bieden op hangplekken, als verplichte scholing en tewerkstelling politiek niet haalbaar blijken.
!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:36:48 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78638750
quote:
Daarnaast wordt voorgesteld om de huidige kosten voor de Nederlandse schatkist voor de huisvesting, verzekering en bestudering van kunstschatten drastisch terug te brengen.

Het rapport identificeert in totaal 297,156 unieke kunstwerken die relatief eenvoudig verkocht kunnen worden. De opbrengst bij veiling plus de besparingen op huisvesting en verzekering zouden uitkomen op nogmaals euro 350 miljard.

"Musea trekken alleen buitenlanders, dus we gaan die kunstwerken niet echt missen", aldus het WBvdPVV.

en dan op twitter mensen compleet over de zeik ook
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_78638752
Ik kan zo gauw niet vinden wie er achter zit.
Ik weet het ook niet
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:38:30 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78638834
ik gok op Koelman. Ik kwam de link in een tweet van hem tegen.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_78638857
Waarom maak je een nieuw topic aan? Nouja als jij het leuk vind gaan we hier verder.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:41:20 #8
8128 Boxkeeper
- //07 1337-
pi_78638954
Het enge is dat de PVV veel stemmen gaat krijgen...
'Ja' op alles...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:42:47 #9
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78639020
Tja, de helft van het land is minder dan gemiddeld slim, dan krijg je dat.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78640037
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:39 schreef StephanL het volgende:
Waarom maak je een nieuw topic aan? Nouja als jij het leuk vind gaan we hier verder.
Denk dat we tegelijk bezig waren.
Ik weet het ook niet
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:21:15 #11
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78640746
Geniaal die site
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:50:36 #12
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78642052
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:49 schreef poon het volgende:
Het zou een begin zijn als men inderdaad te taal leert, meedoet in de maatschappij en bepaalde culturele verschillen accepteert. Dat is lang niet in elk geval gebeurd. Als dat soort fundamentele dingen vanaf het begin serieus waren aangepakt, dan zou er nu in veel mindere mate een jullie/wij gevoel zijn, omdat men zich 'gewoon' nederlander zou voelen (denk ik). Volgens mij is dat in Amerika in ieder geval beter geregeld, maar dat kan jij vast beter beoordelen.
Om een en ander te vergelijken:

Iemand is Marokkaan. Tot Nederlander genaturaliseerd in 2006. Hij spreekt de taal redelijk, maar het is niet zijn moedertaal. Hij werkt voor zijn geld en betaald belasting, en doet normaal mee aan de Nederlandse maatschappij. Maar, hij voelt zich tevens nog steeds Marokkaan. Als Marokko tegen Nederland voetbalt, dan is hij voor Marokko, en gaat hij naar het stadion in een pro-Marokko shirt. Als hij met Marokkaanse vrienden en familie in het openbare leven aanwezig is, dan wordt er in het Arabisch geconverseerd. Hij heeft een Marokkaanse vlag-sticker op zijn auto en hij heeft Arabische muziek van bekende Arabische artiesten. Hij accepteert veel, maar niet alles van de Nederlandse maatschappij, en heeft genoeg op en aan te merken.

Als je dat stukje nou eens leest.... en je zie die Marokkaan door de straat rijden, met z'n Marokkaanse vlaggetje op de auto, Arabische muziek schallend uit de auto. Hij parkeert voor je neus, stapt uit, en begint uitgebreid in het Arabisch te converseren met zijn vriend. Eerste gedachte van de meeste Nederlanders?

"Bah, niet geïntegreerd die kut Marokkaan met z'n Marokko stikker, magallagalla-muziek en niet Nederlands pratend".

Maar lees dan eens dit:

Ik ben Amerikaan. Tot Amerikaan genaturaliseerd in 2006. Ik spreek de taal redelijk, maar het is niet mijn moedertaal, ik werk voor mijn geld, ik betaal belasting, en doe normaal mee aan de Amerikaanse maatschappij. Maar ik voel me tevens nog steeds Nederlander. Als Amerika morgen tegen Nederland voetbalt in de ArenA, dan ben ik voor Nederland. Ik heb een NL sticker achter op mijn auto, en mijn gepersonaliseerde nummerbord zegt iets in het Nederlands. Ik organiseer een expat-groepje voor Nederlanders, en eens per maand zitten we in de kroeg met een pot bier, en vrolijk Nederlands te lallen. Ook op straat spreek ik als ik andere Nederlanders tegenkom die ik ken, in het Nederlands. Zo ook met mijn familie als ze weer eens op bezoek komen. In mijn auto heb ik een CD met daarop o.a. MP3's van Blof, The Scene, Trockener Kecks en Doe Maar - ofwel Nederpop. Ik accepteer veel, maar niet alles van de Amerikaanse maatschappij, en heb genoeg op of aan te merken.

Ben ik echt meer geïntegreerd dan die Marokkaan?

En daar zit het hem nou juist. Kan iemand die zijn eigen cultuur niet direct opgeeft, en nog graag met mensen van dezelfde afkomst eens lekker in de moedertaal te keuvelen op straat wel, of niet geïntegreerd zijn? Er is namelijk een GROOT verschil tussen de taal leren en kennen, en de taal spreken. Zoals ik al zei, ik ga met redelijk veel Nederlanders om hier, en spreek Nederlands met ze in het openbaar. Ik krijg toch het idee dat dat soort zaken iets TE veel aan integratie worden gekoppeld, of het denkbeeld daarvan.

Verder heeft de VS trouwens geen "Minister van Integratie", ook niet eentje van Immigratie trouwens, dat valt gewoon allemaal onder het Department of State. Het is ook geen beladen politieke term dat "integratie", en een politicus die in de Senaat gaat beweren dat er een kopvoddentax ingevoerd moet worden zal vierkant worden uitgelachen worden, zelfs al waren het moslims die meer dan 3000 levens claimden in 2001.
quote:
Wat mij betreft komt integratie grotendeels van één kant. En hoe gebeurt dat niet in Amerika btw?
Amerika is een immigratieland, en dat is het al sinds 1776 en de als kolonie daarvoor natuurlijk, dus immigratie zit in het bloed. Nederland is dat eigenlijk pas sinds de afgelopen 50 jaar, en je merkt heel duidelijk aan de Nederlandse cultuur dat dit veel houteriger en minder accepterend over komt. Iemand die "anders" is, moet zich maar aan "ons" aanpassen. Eigenlijk is de smilie vrij veelzeggend over Nederlanders wanneer het aankomt op wat van den vreemde komt.

Het is natuurlijk niet zo dat er geen aversie is tegen migratie in de VS, maar dan gaat het voornamelijk om de illegale soort. Voor legale migratie zijn zowel de Republikeinen als Democraten een voorstander, en geen van beiden maakt er een zwaar beladen politiek punt van. Het enige wat tijdens de presidentiële debatten bijvoorbeeld terugkwam waren de illegalen, en dat kwam deels omdat het een "hot item" was toen de (toch rechtse) Republikeinen in 2008 opeens 3 miljoen illegalen wilde legaliseren, maar dat werd tegengehouden door de (toch linkse) Democraten die toch meer heil zagen in het terugsturen. Maar let op, we hebben het hier dus over illegalen.

Het afpakken van het Amerikaanse staatsburgerschap is nog nooit als politiek standpunt aangevoerd, en een politicus die dat doet, net zoals de kopvoddentax, zal waarschijnlijk de senaat uitgelachen worden, dan wel vernederd. Aan dergelijke vrijheden (dragen wat je wil) en het hebben van de Amerikaanse nationaliteit, daar kom je gewoon niet aan in de VS. Dergelijke vrijheden staan hier hoog in het vaandel.

Wat betreft mijn eigen ervaringen, en de ervaringen van mijn vrouw die 4 jaar als Amerikaanse in Nederland doorbracht: Amerikanen zijn veel opener, veel accepterender met betrekking tot immigranten. Zelfs een Amerikaanse, die toch heel echt haar best deed om Nederlands te leren werd in het dorp waar wij woonden (IJsselstein, bij Utrecht) gewoon nagekeken, soms zelfs genegeerd. Het is natuurlijk ook geen Amsterdam waar veel meer immigranten wonen. Maar goed, ze werd.... hoe ze ook haar best deed, niet geaccepteerd als Nederlandse.

Dat gevoel heb ik in de VS nooit gehad. Immigranten worden hier volledig geaccepteerd, en dat is toch een grote basis van integratie: Als je migranten en haar culturen niet kunt accepteren, dan is integratie ook nauwelijks mogelijk. Integratie betekend in ieder geval NIET dat mensen hun eigen cultuur en taal moeten opgeven.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_78642158
quote:
Chantal
Plaats:
Emmen
Vraag:
Ik hoor veel over het kllimaat, maar weet niet meer wat ik nu moet geloven. Wat vind u?
Antwoord:
Het klimaat verandert elke dag. Er is geen wetenschappelijk bewijs dat de mens de aarde opwarmt. Wel geloven wij dat het aanbeveling verdient om de uitstoot van hete lucht door politici zoals Diederik Samson te beperken zodat eventuele risicos zo klein mogelijk blijven.
http://www.wbpvv.nl/wbpvv/vraag-en-antwoord/emmen/chantal

Deze site is een grap.

Toch?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:01:02 #14
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78642494
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

http://www.wbpvv.nl/wbpvv/vraag-en-antwoord/emmen/chantal

Deze site is een grap.

Toch?
Ja natuurlijk

Denk je dat de pvv het wetenschappelijk instituut van de sgp ingehuurd heeft ofzo?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_78642716
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja natuurlijk

Denk je dat de pvv het wetenschappelijk instituut van de sgp ingehuurd heeft ofzo?
Ik denk eerder dat de PVV niets van wetenschap moet hebben omdat wetenschappers volgens de partij deel uitmaken van de 'linkse elite'.
pi_78642801
quote:
Leo van Gestel
Plaats:
Rotterdam
Vraag:
Beste WBvdPVV, Mijn zwager is dierenarts en vertelde mij van de ‘Canine Influenza’, of gewoon op zijn Hollands gezegd de hondenkoorts. Ik weet dat het ministerie van landbouw maatregelen heeft getroffen, maar waarom mogen wij daar niet van weten. Ik begreep dat vijf procent van de honden in de stedelijke gebieden al besmet was zonder dat de eigenaren het weten. Ik heb een hond, wat moet ik doen.
Antwoord:
Beste HR Leo van Gestel, Inderdaad, na de BSE met koeien, de varkenspest, de vogelgriep voor de kippen en nu de Q-koorts bij geiten en schapen is het wachten op de volgende epidemie bij een van de beesten die in groten getale in NL worden gehouden. Helaas is dat deze keer onze trouwe viervoeter de hond. Uit navraag door het WBvdPVV bij het RIVM bleek dat er nauwelijks geld beschikbaar is om aan een vaccin te werken wat dus tot gevolg heeft dat er niets anders rest dan ruimen van zieke honden. Dit veroorzaakt veel leed bij de dieren en de eigenaren. Als WBvdPVV hebben wij niet de capaciteit noch de laboratoria om hier wat tegen te doen. Wij hebben deze informatie doorgegeven aan onze collegae in de kamer om ervoor te zorgen dat in ieder geval preventief ruimen van honden te voorkomen. Mvg Ted I.Bär
Deze website is werkelijk geniaal.
pi_78644016
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Boxkeeper het volgende:
Het enge is dat de PVV veel stemmen gaat krijgen...
Dat is helemaal niet eng, dat zou een grote zegen zijn.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:45:38 #18
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78644243
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:07 schreef Sloggi het volgende:
Deze website is werkelijk geniaal.
Er zit een hele hoop werk in inderdaad!

Geweldig!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_78644341
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet eng, dat zou een grote zegen zijn.
een zege voor intolerant nederland ja
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:51:53 #20
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78644436
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:48 schreef Trancert het volgende:

[..]

Nee, het betekent niets meer dan rechtvaardigheid in de maatschappij, dat is de laatste jaren nogal wat vertroebeld door mensen van de pvda
Vladimir Putin
pi_78644445
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:48 schreef Trancert het volgende:

[..]

Zegen voor het redelijke verstand.
pi_78644614
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Zegen voor het redelijke verstand.
wilders en redelijk verstand erg lachwekkend
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:57:14 #23
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_78644649
Maartena, er is wel 1 heel groot verschil tussen de VS en NL.
Daar moet je werken voor je centen, in NL zijn er heel veel opvangnetten.
Je verhaal klopt grotendeels, en ik heb het even gereflecteerd op mijzelf in Brazilië.

Ik denk dat men in de VS bv veel meer zelfstandig is, aka zelfvoorzienend is omdat de opvangnetten daar een stuk minder zijn.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_78644697
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:56 schreef Trancert het volgende:

[..]

wilders en redelijk verstand erg lachwekkend
De PVV is heel duidelijk en geeft heldere oplossingen aan i.t.t. andere partijen en draaikonten.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:00:29 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78644781
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De PVV is heel duidelijk en geeft heldere oplossingen aan i.t.t. andere partijen en draaikonten.
beetje jammer dat het idiote voorstellen zijn die in sommige gevallen lijnrecht tegenover onze grondwet staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')