quote:Er is ruzie om een boom. Aan de zijkant van het huis van Peter Molenaar en Franca de Poot staat een zeven meter hoge conifeer. Vanuit de woning van buren Jack en Augus van Boxtel is deze conifeer wel heel duidelijk zichtbaar. En zij hebben ook last van de naalden van de boom, die de goot van hun schuur verstoppen. Ze willen dat de conifeer wordt gekapt. Peter en Franca vinden die boom erg belangrijk voor hun privacy. Daarbij zijn ze blij met al dat groen in hun tuin. Ze begrijpen dan ook niet waar Jack en Augus zich druk over maken. Is het misschien jaloezie omdat ze een mooier huis en een grotere tuin hebben?
Die moet ik zien!!quote:
Ik vind het eerder andersom eigenlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Keurige mensen die eigenaren van die boom.
Die meneer Van Boxtel is een zeurkous.
misschien wil die hovenier dat ook wel doen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Eén keer per week even een bezem door die goot en klaar is kees, 10 minuten werk. KOMOP ZEG!
Dat is dus deze aflevering.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef Dokter_de_Wit het volgende:
Er is ook een aflevering waarin je telkens in het begin een stukje ziet, bij de intro. Het is een man die zegt
" ik hou niet van mensen die liegen, hoor je me niet" Ik kan de aflevering waarin dat stukje voorkomt niet vinden, kan iemand me helpen?
Nou, nu weten we hetquote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef Dokter_de_Wit het volgende:
Er is ook een aflevering waarin je telkens in het begin een stukje ziet, bij de intro. Het is een man die zegt
" ik hou niet van mensen die liegen, hoor je me niet" Ik kan de aflevering waarin dat stukje voorkomt niet vinden, kan iemand me helpen?
dat gevoel had ik ook al...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:44 schreef geppie het volgende:
Ik neig naar de kakkers alleen al omdat die andere vent zo'n irritante stem heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |