Vernieuwing bij het omroepbestelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef Cassius het volgende:
Schikkingsvoorstel .. is dat nieuw?
Wanneer komen de prijzen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef Cassius het volgende:
Schikkingsvoorstel .. is dat nieuw?
Zoals gezegd: da's een oude VC, die kennen geen genade!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef RedFever007 het volgende:
Die pa is trouwens wel een vieze hond zo te oordelen
Ik denk dat dat hetzelfde was als het schikkingsvoorstel. Maar dan gewoon dwingend opgelegd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:55 schreef geppie het volgende:
Godver ik wilde weten wat de uitspraak was.
Een typische wifebeater..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef RedFever007 het volgende:
Die pa is trouwens wel een vieze hond zo te oordelen
Volgens mij is dat inderdaad een beetje de aanstichter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Die zoon klinkt best verstandig.. maar die vader.. mijn hemel!!
Je kon ook prima opmaken uit die aflevering dat het zo is gegaan: goeie buren --> die grijze duif helpt zelfs Alwin klussen --> Grijze plaatst een schuur en een dakje --> Pa wordt boos --> Zoon moet mee met pa, omdat pa zo autoritair is en hij er niet tegen uit durft te komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef Urquhart het volgende:
Die vader was er niet echt blij mee
Dat wolvenshirt
Ja, zo heette die website. Snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef UncleSam het volgende:
Is het trouwens nu van naam veranderd? Van Rijdende Rechter naar Eerste Hulp Bij Recht?
Maar voor de filmpjes wijst hij dan weer niet naar de juiste paginaquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:57 schreef UncleSam het volgende:
rijdenderechter.ncrv.nl linkt ook door naar de nieuwe website.
-U bent stroper geweest?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:00 schreef Operc het volgende:
http://www.eerstehulpbijr(...)e-rechter/01-05-2007
Ook een mooie uitzending, vooral tijdens de hoorzitting:
Man: Hij heeft gezegd dat hij dan mijn huis etc. in de fik zet.
Man2: Meneer de rechter, wij hebben twee onder één kap.....
![]()
Dat was ook mooi jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
-U bent stroper geweest?
=Ja, de beste van nederland.
=Daar ben ik nog voor op TV geweest.
quote:Er is ruzie om een boom. Aan de zijkant van het huis van Peter Molenaar en Franca de Poot staat een zeven meter hoge conifeer. Vanuit de woning van buren Jack en Augus van Boxtel is deze conifeer wel heel duidelijk zichtbaar. En zij hebben ook last van de naalden van de boom, die de goot van hun schuur verstoppen. Ze willen dat de conifeer wordt gekapt. Peter en Franca vinden die boom erg belangrijk voor hun privacy. Daarbij zijn ze blij met al dat groen in hun tuin. Ze begrijpen dan ook niet waar Jack en Augus zich druk over maken. Is het misschien jaloezie omdat ze een mooier huis en een grotere tuin hebben?
Die moet ik zien!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |