Vernieuwing bij het omroepbestelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef Cassius het volgende:
Schikkingsvoorstel .. is dat nieuw?
Wanneer komen de prijzen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef Cassius het volgende:
Schikkingsvoorstel .. is dat nieuw?
Zoals gezegd: da's een oude VC, die kennen geen genade!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef RedFever007 het volgende:
Die pa is trouwens wel een vieze hond zo te oordelen
Ik denk dat dat hetzelfde was als het schikkingsvoorstel. Maar dan gewoon dwingend opgelegd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:55 schreef geppie het volgende:
Godver ik wilde weten wat de uitspraak was.
Een typische wifebeater..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef RedFever007 het volgende:
Die pa is trouwens wel een vieze hond zo te oordelen
Volgens mij is dat inderdaad een beetje de aanstichter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Die zoon klinkt best verstandig.. maar die vader.. mijn hemel!!
Je kon ook prima opmaken uit die aflevering dat het zo is gegaan: goeie buren --> die grijze duif helpt zelfs Alwin klussen --> Grijze plaatst een schuur en een dakje --> Pa wordt boos --> Zoon moet mee met pa, omdat pa zo autoritair is en hij er niet tegen uit durft te komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef Urquhart het volgende:
Die vader was er niet echt blij mee
Dat wolvenshirt
Ja, zo heette die website. Snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef UncleSam het volgende:
Is het trouwens nu van naam veranderd? Van Rijdende Rechter naar Eerste Hulp Bij Recht?
Maar voor de filmpjes wijst hij dan weer niet naar de juiste paginaquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:57 schreef UncleSam het volgende:
rijdenderechter.ncrv.nl linkt ook door naar de nieuwe website.
-U bent stroper geweest?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:00 schreef Operc het volgende:
http://www.eerstehulpbijr(...)e-rechter/01-05-2007
Ook een mooie uitzending, vooral tijdens de hoorzitting:
Man: Hij heeft gezegd dat hij dan mijn huis etc. in de fik zet.
Man2: Meneer de rechter, wij hebben twee onder één kap.....
![]()
Dat was ook mooi jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
-U bent stroper geweest?
=Ja, de beste van nederland.
=Daar ben ik nog voor op TV geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |