Tjah.. natuurlijk is niet elk shirt of vest even mooi.. ik plaatste maar een voorbeeld..quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is niet om te lachen. Het is serieus kansloze troep.
en dat maak je op uit...?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij verkapte spam. De TS poseert blijkbaar zelf voor het merk.
dus jij grossiert in oude mannen?quote:
Je blijft je zeer beperkte verstandelijke vermogens maar etaleren he? Ik zal het duidelijk voor je maken.quote:
Niet als je daarbij ook een topic over dat merk maakt, idiootquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
ok dus je mag niet dezelfde avator en fobofoto hebben van je favoriete merk ofzo? k zal t doorgeven
Godgloeiende .....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
ok dus je mag niet dezelfde avator en fobofoto hebben van je favoriete merk ofzo? k zal t doorgeven
Mwahaha. Altijd mooi als mods krampachtig blijven volharden in hun stompzinnigheid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
Het lijkt me eerder dat hij het gewoon niet snapte en zijn faal nu niet meer wil toegeven. Tikkeltje jammer wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef Skonk het volgende:
Durf te wedden dat swarmahoer ook in het voordeel is met deze reclame.
Gelukkig maar. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik niet veel vertrouwen meer heb in jouw "inzicht".quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:29 schreef swarmahoer het volgende:
hij heeft iig een redelijke posthistorie, het is dus geen overduidelijke spammaargoed, dat is ter beoordeling aan de FA's natuurlijk
ik weet van wie het komt, kan me niet veel boeien eerlijkgezegdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik niet veel vertrouwen meer heb in jouw "inzicht".
Ach ja. Een sterke revanche had ik ook niet meer verwacht. Ga maar snel weer slotjes zetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet van wie het komt, kan me niet veel boeien eerlijkgezegd
Heb jij je hoofd gestoten ofso?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godgloeiende .....
De TS is het "model" Hij heeft blijkbaar dus banden met het merk. Dat in combinatie met eerdere genoemde feiten maakt het allemaal "enigzins" verdacht nietwaar?
Whahaha!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarin overigens ook wordt gelogen over zijn geaardheid. Ohja dat mocht niet
TS vraagt alleen een mening over de kleding, strooit niet met linkjes en heeft een normale posthistorie. Dus ik verzoek je vriendelijk dit topic niet te blijven verzieken met je spam-geroep.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik niet veel vertrouwen meer heb in jouw "inzicht".
Thnx!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
TS vraagt alleen een mening over de kleding, strooit niet met linkjes en heeft een normale posthistorie. Dus ik verzoek je vriendelijk dit topic niet te blijven verzieken met je spam-geroep.
Ik maak niemand belachelijk..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:13 schreef Jotcha het volgende:
Gast, je vraagt om onze mening. Jij bent hier degene die ons belachelijk loopt te maken, omdat onze mening je niet zint, dus tyf een eind op met jeen whahahaha. Dank.
Kort* door de bocht.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 18:18 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Ik maak niemand belachelijk..& wat jullie mening betreft.. wie zegt dat het mij niet zint?
ik ben mss een beetje snel door de bocht vandaag.. maar dat kom niet door jullie meningen.. die neem ik maar met een korreltje zout..
Waarom neem je onze meningen met een korreltje zout? Wij mogen gewoon onze eigen mening hebben, en als ik het niet mooi vind ben ik heus niet minder dan jij. En door alleen maar hahahaha enquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Ik maak niemand belachelijk..& wat jullie mening betreft.. wie zegt dat het mij niet zint?
ik ben mss een beetje snel door de bocht vandaag.. maar dat kom niet door jullie meningen.. die neem ik maar met een korreltje zout..
Natuurlijk mag je je mening geven & natuurlijk ben je niet minder dan mij..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom neem je onze meningen met een korreltje zout? Wij mogen gewoon onze eigen mening hebben, en als ik het niet mooi vind ben ik heus niet minder dan jij. En door alleen maar hahahaha enop ons te antwoorden probeer je ons wel belachelijk te maken.
Je topic mag dus op slot? Prima.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 18:22 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je je mening geven & natuurlijk ben je niet minder dan mij..Ieder zijn eigen ding.. maar dat belachelijk maken is wel heel ver gezocht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |