Playert.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ik heb vrienden, zelfs hier op school. Zelfs bijna alleen jongens![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nee er zitten hier gewoon veel meer jongens op schoolquote:
ik zou je onder de paraplu nemen naar het station. Veel romantischer zo door de regen lopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee er zitten hier gewoon veel meer jongens op school.
Maar ze zijn wel lief, eentje bracht me met de auto naar het station omdat het regende, koetjiekoetjiekoetjie![]()
.
Ja onder de paraplu nemen is ook heel romantisch jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef wise het volgende:
[..]
ik zou je onder de paraplu nemen naar het station. Veel romantischer zo door de regen lopen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja onder de paraplu nemen is ook heel romantisch ja
Daar zul jij nooit achter komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tijdens de sex he?
gekkiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja onder de paraplu nemen is ook heel romantisch ja
Lees jezelf eens terug...quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ik heb vrienden, zelfs hier op school. Zelfs bijna alleen jongens![]()
![]()
![]()
![]()
.
They all wanna tap that ass.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee er zitten hier gewoon veel meer jongens op school.
Maar ze zijn wel lief, eentje bracht me met de auto naar het station omdat het regende, koetjiekoetjiekoetjie![]()
.
haha, bij dat plaatje van die negerquote:
Ik kwam uit op de SP.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
haha, bij dat plaatje van die neger
"bah, weg ermee"
edit: WHAT THE FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Ha! Dat is duidelijk.
U kunt zonder pardon naar het stemlokaal rennen en kiezen voor een kandidaat van:
Lijst 1: CDA!
Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.quote:
Maar kutvlieg betekend wel dat de lente er aankomt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Heb ik eindelijk een keer m'n raam open om te luchten, zit er weer zo'n kutvlieg op m'n kamer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Heb ik eindelijk een keer m'n raam open om te luchten, zit er weer zo'n kutvlieg op m'n kamer.
Of dat de ovulatie gaande is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar kutvlieg betekend wel dat de lente er aankomt!
Hahaaa. Fuck off.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eindelijk die prutwalm die vrijkomt en jij verbaasd je dat daar een vlieg op afkomt?
quote:
Je maskeert de geur alleen maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaaa. Fuck off.Ik heb gisteren trouwens wierrook aanstoken, dus het stinkt hier sowieso niet.
Ja, ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef ajaxsostenitore het volgende:
[..]
Is er de laatste tijd nog wat gebeurd hier?
Hmm, ik zag niet eens dat het bodypaint was. Ik zag het pas toen ik naar de filename keek om te achterhalen wie het was.quote:
WTF!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, ik zag niet eens dat het bodypaint was. Ik zag het pas toen ik naar de filename keek om te achterhalen wie het was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:53 schreef Bragi het volgende:
Zou je haar doen?
[ afbeelding ]Nee, ik vind d'r over het algemeen niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Zou je haar doen?
[ afbeelding ]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NO ONE LIKES US
WE DON'T CARE!!
Zou je haar doen?
[ afbeelding ]echt niet veelste dik wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Zou je haar doen?
[ afbeelding ]Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Je ooit afgevraagd hoe de vier hoofdrolspelers van South Park er in levende lijve uit zouden zien? Comedy Central geeft het antwoord in The Real South Park, vanaf 1 april te zien op het kanaal. Bob Offenberg, voorheen bekend als Zanger Bob met het lieve verlegen imago, kruipt in de huid van de vuilbekkende racistische Eric Cartman. Stan, Kyle en Kenny worden gespeeld door Silvan Zomerdijk, Samuel Lochtenberg en Sam van Asbeck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |