Playert.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ik heb vrienden, zelfs hier op school. Zelfs bijna alleen jongens![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nee er zitten hier gewoon veel meer jongens op schoolquote:
ik zou je onder de paraplu nemen naar het station. Veel romantischer zo door de regen lopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee er zitten hier gewoon veel meer jongens op school.
Maar ze zijn wel lief, eentje bracht me met de auto naar het station omdat het regende, koetjiekoetjiekoetjie![]()
.
Ja onder de paraplu nemen is ook heel romantisch jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef wise het volgende:
[..]
ik zou je onder de paraplu nemen naar het station. Veel romantischer zo door de regen lopen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja onder de paraplu nemen is ook heel romantisch ja
Daar zul jij nooit achter komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tijdens de sex he?
gekkiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja onder de paraplu nemen is ook heel romantisch ja
Lees jezelf eens terug...quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ik heb vrienden, zelfs hier op school. Zelfs bijna alleen jongens![]()
![]()
![]()
![]()
.
They all wanna tap that ass.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee er zitten hier gewoon veel meer jongens op school.
Maar ze zijn wel lief, eentje bracht me met de auto naar het station omdat het regende, koetjiekoetjiekoetjie![]()
.
haha, bij dat plaatje van die negerquote:
Ik kwam uit op de SP.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
haha, bij dat plaatje van die neger
"bah, weg ermee"
edit: WHAT THE FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Ha! Dat is duidelijk.
U kunt zonder pardon naar het stemlokaal rennen en kiezen voor een kandidaat van:
Lijst 1: CDA!
Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.quote:
Maar kutvlieg betekend wel dat de lente er aankomt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Heb ik eindelijk een keer m'n raam open om te luchten, zit er weer zo'n kutvlieg op m'n kamer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Heb ik eindelijk een keer m'n raam open om te luchten, zit er weer zo'n kutvlieg op m'n kamer.
Of dat de ovulatie gaande is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar kutvlieg betekend wel dat de lente er aankomt!
Hahaaa. Fuck off.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eindelijk die prutwalm die vrijkomt en jij verbaasd je dat daar een vlieg op afkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |