We hebben geen tandem. En zondagochtend is tot 12 uur in bed hangen met een ontbijtje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Rustig maar.Zondagochtend kun je de frustratie van je af fietsen op de tandem.
Ik weet een geheimpje over jouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben geen tandem. En zondagochtend is tot 12 uur in bed hangen met een ontbijtje.
Wat dan?quote:
Nou, dat die hap uit de appel dus gewoon het steeltje is en dat het luie ontwerpers waren.quote:
Dat is geen geheimpje.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dat die hap uit de appel dus gewoon het steeltje is en dat het luie ontwerpers waren.
Incoming Juicyhil in 3..2..1..quote:
Naja, of ze dom is zou ik niet durven zeggen. Irritant wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een dom mokkel is dat ook.![]()
Maar wel rijk.
leeg je pm inbox eensquote:
Het is gewoon overdag en we hebben er maar 1.quote:
Van wie?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon overdag en we hebben er maar 1.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben wakker en ik heb gelijk getwitterd. Dit wordt een obsessie.
Dus is het geen geheimpje.quote:
Dat was het sowieso al niet.quote:
Wat voor een Europees gerecht?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik werd wakker en heb gelijk Europees recht gemaakt. Jeetje wat ben ik toch ook een kanjer!
Je hebt ook een anjer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik werd wakker en heb gelijk Europees recht gemaakt. Jeetje wat ben ik toch ook een kanjer!
Wat vrouwen betreft wel ja.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klinkt als een goedkope Italiaanse auto of geweer.
Jij bent vaak flauw als ik het zo begrijp.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Shit zeg, als er iemand tegen me begint te lullen word ik vrolijk en flauw en moet ik om alles lachen, NOHHH
Nu geschiedenis, kan ik weer depressief worden!!
Maar ik ben maar een halve aziaat hoor.quote:
Haha, Bobby is nog kleiner dan 1,30m.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik ben maar een halve aziaat hoor.
hoe meer post hoe minder leven je hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik nader de 20.0000 posts btw!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Smart_ass het volgende:
Verdomme man, jij hebt er al bijna 52.000.
Inderdaad. Mensen met 20.000+ posts.quote:
Komt goed. Kijken of ze die bbq broodje nog hebben.quote:
quote:
Ik zie hier nu 5 mensen lopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
Vraag een vriendinnetje om doekoe.
Of een leraar.
Je zei iets tegen "dat meisje".quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Check mn tomaten verhaal jij hoerrrrrrr..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |