Ohmen zo heerlijk, ik had gedroomd dat ik wiet had en dat ging ik roken op mn kamer met hihi jewaitz.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohmen zo heerlijk, ik had gedroomd dat ik wiet had en dat ging ik roken op mn kamer met hihi jewaitz.
Nu ga ik de hondjes uitlaten en naar school. Wtf doe jij wakker?
Daag![]()
.
Mn oom belde mequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohmen zo heerlijk, ik had gedroomd dat ik wiet had en dat ging ik roken op mn kamer met hihi jewaitz.
Nu ga ik de hondjes uitlaten en naar school. Wtf doe jij wakker?
Daag![]()
.
Heb jij eigenlijk al een hoe gehad?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef Broekpaling het volgende:
Dev, maak eens een topic in ONZ aan dat wij nu bro's before hoe's zijn.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Wat de kanker. Nu al uitverkocht?!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef Broekpaling het volgende:
[TK] 2x Lowlands kaarten ivm relatiebreuk! 310euro samen!
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:59 schreef BobbyB het volgende:
Wordt ze nog steeds gestalkt door die prutsvogel?
Naar wie? Je weet waar hij woont?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
JA
Ik moet zo naar DH, zal ik ff een baksteen door zn voordeur keilen?
fat32.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Devvie het volgende:
Mijn computer die niet om kan gaan met de map windows.old omdat ie 250gb groot is
Zo ongeveerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Naar wie? Je weet waar hij woont?
Laat ze die gast lekker opsluiten of zo. Sorry hoor, maar dat is werkelijk ziekelijk dit gedrag.quote:
Valt me behoorlijk van 'm tegen. Ik had 'm echt niet zo ingeschat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ze die gast lekker opsluiten of zo. Sorry hoor, maar dat is werkelijk ziekelijk dit gedrag.
Twinbro's for livequote:
No shitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ze die gast lekker opsluiten of zo. Sorry hoor, maar dat is werkelijk ziekelijk dit gedrag.
SCHNELLERquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:24 schreef Broekpaling het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/265075
Nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt me behoorlijk van 'm tegen. Ik had 'm echt niet zo ingeschat.
Was het bestand te klein om op te slaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:40 schreef Devvie het volgende:
Kak, ik moet een bestand sturen naar een chick uit mn klas maar ben de link kwijt omdat ik mn pc leeghaalde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was het bestand te klein om op te slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HURRRRR IMMA HOERS
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was het bestand te klein om op te slaan?tevens, ik speel hard to getSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:59 schreef BobbyB het volgende:
Wordt ze nog steeds gestalkt door die prutsvogel?
Nee man. Bro's kun je immers niet neuken. Of nou ja, kan wel, maar liever niet. Mijn ho gaat before al mijn bro's.quote:
Watje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man. Bro's kun je immers niet neuken. Of nou ja, kan wel, maar liever niet. Mijn ho gaat before al mijn bro's.
Niks watje. Ik heb gewoon meer voordelen van een vriendin.quote:
Juist niet.quote:
Omdat je bij haar seks kan krijgen, gaat ze voor al je bro's?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks watje. Ik heb gewoon meer voordelen van een vriendin.
Ik lieg nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik lieg nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pie.![]()
Is.![]()
Konvjoesing.![]()
0 topics op naam. 14.gif
Nee, natuurlijk niet alleen daarom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je bij haar seks kan krijgen, gaat ze voor al je bro's?
Ja, oké, dat snap ik, maar je weet toch best wat bedoeld wordt met de uitspraak 'bro's before ho's'.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet alleen daarom.Maar waarom zou ik iemand voorop stellen die ik minder vaak zie dan iemand waarmee ik samenwoon? M'n vriendin is voor mij simpelweg belangrijker dan m'n vrienden.
En hoezo is dat raar? Want dat is dus wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als jij afspraken met je vrienden afzegt vanwege je vriendin of dat je je vrienden haast nooit meer ziet omdat je te veel bezig bent met je vriendin.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef Broekpaling het volgende:
Een vriendin.![]()
Je hebt WD toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Omdat ik het persoonlijk liever zo zie dat je er een fijne balans tussen maakt. Vriendin gaat niet altijd voor als het op vrije tijd aankomt, noch gaan mijn vrienden altijd voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoezo is dat raar? Want dat is dus wel wat ik bedoel.
Voor een avondje noiken zeg ik graag de kroeg af.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat ik het persoonlijk liever zo zie dat je er een fijne balans tussen maakt. Vriendin gaat niet altijd voor als het op vrije tijd aankomt, noch gaan mijn vrienden altijd voor.
Ja dat kan. Maar in 2/3e van de gevallen gaat m'n vriendin toch echt wel voor mijn vrienden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat ik het persoonlijk liever zo zie dat je er een fijne balans tussen maakt. Vriendin gaat niet altijd voor als het op vrije tijd aankomt, noch gaan mijn vrienden altijd voor.
Mja, ieder heeft daar zo zijn eigen instelling op lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar in 2/3e van de gevallen gaat m'n vriendin toch echt wel voor mijn vrienden.
Alsof noiken alles is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voor een avondje noiken zeg ik graag de kroeg af.
Maarja, gekke ik.
Hier kan ik geen mening op geven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof noiken alles is.Seks is toch wel het meest overrated iets wat er is als je het mij vraagt.
quote:
Rustig maar.quote:
Ik wil vooral weten of het een man of een vrouw wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Broekpaling het volgende:
Inside info vertelt mij dat achter de schermen bekend is wie Krentenbol was.
RAAAH, ik wil het weten.
Man natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil vooral weten of het een man of een vrouw was.
Man, duh.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil vooral weten of het een man of een vrouw was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |