Omdat ik het persoonlijk liever zo zie dat je er een fijne balans tussen maakt. Vriendin gaat niet altijd voor als het op vrije tijd aankomt, noch gaan mijn vrienden altijd voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoezo is dat raar? Want dat is dus wel wat ik bedoel.
Voor een avondje noiken zeg ik graag de kroeg af.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat ik het persoonlijk liever zo zie dat je er een fijne balans tussen maakt. Vriendin gaat niet altijd voor als het op vrije tijd aankomt, noch gaan mijn vrienden altijd voor.
Ja dat kan. Maar in 2/3e van de gevallen gaat m'n vriendin toch echt wel voor mijn vrienden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat ik het persoonlijk liever zo zie dat je er een fijne balans tussen maakt. Vriendin gaat niet altijd voor als het op vrije tijd aankomt, noch gaan mijn vrienden altijd voor.
Mja, ieder heeft daar zo zijn eigen instelling op lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar in 2/3e van de gevallen gaat m'n vriendin toch echt wel voor mijn vrienden.
Alsof noiken alles is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voor een avondje noiken zeg ik graag de kroeg af.
Maarja, gekke ik.
Hier kan ik geen mening op geven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof noiken alles is.Seks is toch wel het meest overrated iets wat er is als je het mij vraagt.
quote:
Rustig maar.quote:
Ik wil vooral weten of het een man of een vrouw wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Broekpaling het volgende:
Inside info vertelt mij dat achter de schermen bekend is wie Krentenbol was.
RAAAH, ik wil het weten.
Man natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil vooral weten of het een man of een vrouw was.
Man, duh.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil vooral weten of het een man of een vrouw was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |