nee joh, straks ben je jarigquote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Jezus man ik word chagerijjjjjjjjjjjjjjnig
Ja dat wel, kunstwerk is het nietquote:Op maandag 1 maart 2010 23:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee joh, straks ben je jarig
en je TT is uniek
zeer creatief dus
Hoeren, als iemand met een stokje blijft prikken wil ik ook een keer terug prikkenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lief zijn.Net zoals je eruit ziet.
Nee geen hoeren.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeren, als iemand met een stokje blijft prikken wil ik ook een keer terug prikken.
Als iemand mij prikt 1000 keer mag ik dan keertje hard terug prikken, lieve bp?quote:
Ik las 1 euro en tits yours, dus als je een euro wilt voor je je tieten PM-t, moet je maar even je iDeal doorgeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het kostte ook even wat tijd, ¤ 1 en its yours.
1 keertje.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als iemand mij prikt 1000 keer mag ik dan keertje hard terug prikken, lieve bp?
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik las 1 euro en tits yours, dus als je een euro wilt voor je je tieten PM-t, moet je maar even je iDeal doorgeven.
Ja fijn dat je dat las maar dat staat er toch nietquote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik las 1 euro en tits yours, dus als je een euro wilt voor je je tieten PM-t, moet je maar even je iDeal doorgeven.
Hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind het serieus genoeg geweest man
BRAGI WHERE ARE YOU
Hmm, da's wel vervelend. Er vanuit gaande dat het echt stalken is natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind het serieus genoeg geweest man
BRAGI WHERE ARE YOU
Welke foto heb jij van mij gezien?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:54 schreef MiVer het volgende:
hee fas, zie jij er nog steeds uit zoals op die foto die ik toen mocht zien?
Die met die aubergine in je kut.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, da's wel vervelend. Er vanuit gaande dat het echt stalken is natuurlijk.![]()
[..]
Welke foto heb jij van mij gezien?
een foto van 3 kwart zij aanzichtquote:
Ik heb heul geen paarse blouse.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
een foto van 3 kwart zij aanzicht
met paarse blouse, en koptelefoon op (oor-telefoon)
achtergrond lamellen
die dus
Jij met hartjes ogen is leuheeuuukkk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb heul geen paarse blouse.Bovendien kan ik me niet herinneren jou een foto gestuurd te hebben.
Hihi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij met hartjes ogen is leuheeuuukkk.![]()
![]()
Neeeeee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.Ik wilde 'm net nog als foto op Twitter doen, maar ik vond dat ik een varkensneusje op die foto had.
Je kan toch op de achterkant kijken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
Hee van die cadeaubonnen en cheques he, die zijn toch gewoon onbeperkt geldig? Ik heb er nog 1 uit 2006 ofzo en ik denk eraan om die aan een vriendin te geven voor haar verjaardag, maar beetje sneu als ie straks niet meer geldig is.
Blijkt dat ze je die gaf in 2006.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
Hee van die cadeaubonnen en cheques he, die zijn toch gewoon onbeperkt geldig? Ik heb er nog 1 uit 2006 ofzo en ik denk eraan om die aan een vriendin te geven voor haar verjaardag, maar beetje sneu als ie straks niet meer geldig is.
jouw probleemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb heul geen paarse blouse.Bovendien kan ik me niet herinneren jou een foto gestuurd te hebben.
Wtf.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
Nee ik heb die nog van de ouders van een toenmalig vriendje. Ik heb gewoon ¤95 aan bonnen en cheques, geen zin om dan weer een andere voor haar te gaan kopen. [ afbeelding ]
Dan is het nog steeds geldig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:16 schreef Smart_ass het volgende:
Er staat helemaal niets van een datum op.
Blauwe blouse.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
jouw probleem
ik heb nog steeds link in mijn pm
staat nog steeds in je photobucket album
ach ja...jouw probleem
datum pm = 4-2-2009
Hmm, I don't know.quote:
Dat snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit trouwens ook allemaal mensen op twitter bij home die ik helemaal niet volg. Van die retwees. Kan ik dat niet uitzetten ofzo?
Dat zijn retweets van twitteraars die gefollowd/geRT'd worden door een van de mensen die jij volgt. En ja, dat kan je uitzetten. Per user die jij followt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit trouwens ook allemaal mensen op twitter bij home die ik helemaal niet volg. Van die retwees. Kan ik dat niet uitzetten ofzo?
Ja, zo ongeveer wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:23 schreef MiVer het volgende:
maar goed, zie je nog zelfde uit?
(ja ik ben kleuren leip...)
oki dokiquote:
ieder het zijne, jij het harequote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga Frasier kijken en slapen, welterusten![]()
!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:41 schreef Smart_ass het volgende:
Maar hoe zet je die retweets nu eigenlijk uit dan? Want dat begrijp ik nog niet.
Whehehe, ja en wie gaat dat bepalen?!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stelling 23
Huurders die extreem veel overlast veroorzaken, moeten in wooncontainers aan de randen van de stad worden geplaatst.
Uhm, hallo?!
Op dat groene bolletje met twee pijltjes. Zie je (op www.twitter.com/zijnusername) bij het account van degene die je volgt...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:47 schreef Smart_ass het volgende:
Waarop? Zal wel iets met mijn pc zijn maar ik zie veel dingen die jij post niet.Foto's en dergelijke. Heb ik het idee dan.
Nou ja, ik vond het een beetje extreem.quote:
Onze twitter-expert.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op dat groene bolletje met twee pijltjes. Zie je (op www.twitter.com/zijnusername) bij het account van degene die je volgt...
Dat is het ook, tenminste denk ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het een beetje extreem.
JA, WANT IK HEB AL 145 FOLLOWERS!!!@!@quote:
Ik weet het wel zeker.quote:
Sta ik er al bij?quote:
Nee.quote:
quote:
Oh wel. Dacht ik net ook al maar toen bleven die berichten gewoon staan, dacht dat ze dan gelijk weg zouden zijn. Maargoed, dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op dat groene bolletje met twee pijltjes. Zie je (op www.twitter.com/zijnusername) bij het account van degene die je volgt...
Ik vind dat gezeik aan jezelf ligtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:18 schreef MiVer het volgende:
wooncontainer kan ideaal zijn om het gezeik te ontvluchten
gezeik wordt bepaald door woningbouw en politie
hahaha
hoe woon jij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat gezeik aan jezelf ligt
ok, dan is goed, ja ik zie allemaal paaseieren in de winkelquote:
ik ook nietquote:
Iig niet in een container.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:23 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoe woon jij?
woningbouw? partikulier huren? of iets gekocht?
maar goed, wat ik eigenlijk wil zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iig niet in een container.![]()
Al heb je wel tegenwoordig studentencontainers in o.a. Amersfoort (aan zee)
Mijn wekker gaat om half 9quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:30 schreef MiVer het volgende:
ik ga straks een broccoli stampot maken met prei en ui en veel knoflook
met gekookte eieren en zure komkommer
mijn wekker pas om 12:00
(vandaag kwam ik 16:00 uit bed, 8:45 erin, sick)
ok, normaal kan ik met 6 uur slaap uit de voetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 9![]()
En woensdag lekker spijbelen
iig beter dan je 2 vorigenquote:
ik ook eentje doen, anders dan house:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |