nee joh, straks ben je jarigquote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Jezus man ik word chagerijjjjjjjjjjjjjjnig
Ja dat wel, kunstwerk is het nietquote:Op maandag 1 maart 2010 23:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee joh, straks ben je jarig
en je TT is uniek
zeer creatief dus
Hoeren, als iemand met een stokje blijft prikken wil ik ook een keer terug prikkenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lief zijn.Net zoals je eruit ziet.
Nee geen hoeren.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeren, als iemand met een stokje blijft prikken wil ik ook een keer terug prikken.
Als iemand mij prikt 1000 keer mag ik dan keertje hard terug prikken, lieve bp?quote:
Ik las 1 euro en tits yours, dus als je een euro wilt voor je je tieten PM-t, moet je maar even je iDeal doorgeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het kostte ook even wat tijd, ¤ 1 en its yours.
1 keertje.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als iemand mij prikt 1000 keer mag ik dan keertje hard terug prikken, lieve bp?
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik las 1 euro en tits yours, dus als je een euro wilt voor je je tieten PM-t, moet je maar even je iDeal doorgeven.
Ja fijn dat je dat las maar dat staat er toch nietquote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik las 1 euro en tits yours, dus als je een euro wilt voor je je tieten PM-t, moet je maar even je iDeal doorgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |