nee joh, straks ben je jarigquote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Jezus man ik word chagerijjjjjjjjjjjjjjnig
Ja dat wel, kunstwerk is het nietquote:Op maandag 1 maart 2010 23:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee joh, straks ben je jarig
en je TT is uniek
zeer creatief dus
Hoeren, als iemand met een stokje blijft prikken wil ik ook een keer terug prikkenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lief zijn.Net zoals je eruit ziet.
Nee geen hoeren.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeren, als iemand met een stokje blijft prikken wil ik ook een keer terug prikken.
Als iemand mij prikt 1000 keer mag ik dan keertje hard terug prikken, lieve bp?quote:
Ik las 1 euro en tits yours, dus als je een euro wilt voor je je tieten PM-t, moet je maar even je iDeal doorgeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het kostte ook even wat tijd, ¤ 1 en its yours.
1 keertje.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als iemand mij prikt 1000 keer mag ik dan keertje hard terug prikken, lieve bp?
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik las 1 euro en tits yours, dus als je een euro wilt voor je je tieten PM-t, moet je maar even je iDeal doorgeven.
Ja fijn dat je dat las maar dat staat er toch nietquote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik las 1 euro en tits yours, dus als je een euro wilt voor je je tieten PM-t, moet je maar even je iDeal doorgeven.
Hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind het serieus genoeg geweest man
BRAGI WHERE ARE YOU
Hmm, da's wel vervelend. Er vanuit gaande dat het echt stalken is natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind het serieus genoeg geweest man
BRAGI WHERE ARE YOU
Welke foto heb jij van mij gezien?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:54 schreef MiVer het volgende:
hee fas, zie jij er nog steeds uit zoals op die foto die ik toen mocht zien?
Die met die aubergine in je kut.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, da's wel vervelend. Er vanuit gaande dat het echt stalken is natuurlijk.![]()
[..]
Welke foto heb jij van mij gezien?
een foto van 3 kwart zij aanzichtquote:
Ik heb heul geen paarse blouse.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
een foto van 3 kwart zij aanzicht
met paarse blouse, en koptelefoon op (oor-telefoon)
achtergrond lamellen
die dus
Jij met hartjes ogen is leuheeuuukkk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb heul geen paarse blouse.Bovendien kan ik me niet herinneren jou een foto gestuurd te hebben.
Hihi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij met hartjes ogen is leuheeuuukkk.![]()
![]()
Neeeeee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.Ik wilde 'm net nog als foto op Twitter doen, maar ik vond dat ik een varkensneusje op die foto had.
Je kan toch op de achterkant kijken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
Hee van die cadeaubonnen en cheques he, die zijn toch gewoon onbeperkt geldig? Ik heb er nog 1 uit 2006 ofzo en ik denk eraan om die aan een vriendin te geven voor haar verjaardag, maar beetje sneu als ie straks niet meer geldig is.
Blijkt dat ze je die gaf in 2006.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
Hee van die cadeaubonnen en cheques he, die zijn toch gewoon onbeperkt geldig? Ik heb er nog 1 uit 2006 ofzo en ik denk eraan om die aan een vriendin te geven voor haar verjaardag, maar beetje sneu als ie straks niet meer geldig is.
jouw probleemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb heul geen paarse blouse.Bovendien kan ik me niet herinneren jou een foto gestuurd te hebben.
Wtf.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
Nee ik heb die nog van de ouders van een toenmalig vriendje. Ik heb gewoon ¤95 aan bonnen en cheques, geen zin om dan weer een andere voor haar te gaan kopen. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |