quote:
Je maskeert de geur alleen maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaaa. Fuck off.Ik heb gisteren trouwens wierrook aanstoken, dus het stinkt hier sowieso niet.
Ja, ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef ajaxsostenitore het volgende:
[..]
Is er de laatste tijd nog wat gebeurd hier?
Hmm, ik zag niet eens dat het bodypaint was. Ik zag het pas toen ik naar de filename keek om te achterhalen wie het was.quote:
WTF!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, ik zag niet eens dat het bodypaint was. Ik zag het pas toen ik naar de filename keek om te achterhalen wie het was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:53 schreef Bragi het volgende:
Zou je haar doen?
[ afbeelding ]Nee, ik vind d'r over het algemeen niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Zou je haar doen?
[ afbeelding ]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NO ONE LIKES US
WE DON'T CARE!!
Zou je haar doen?
[ afbeelding ]echt niet veelste dik wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Zou je haar doen?
[ afbeelding ]Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Je ooit afgevraagd hoe de vier hoofdrolspelers van South Park er in levende lijve uit zouden zien? Comedy Central geeft het antwoord in The Real South Park, vanaf 1 april te zien op het kanaal. Bob Offenberg, voorheen bekend als Zanger Bob met het lieve verlegen imago, kruipt in de huid van de vuilbekkende racistische Eric Cartman. Stan, Kyle en Kenny worden gespeeld door Silvan Zomerdijk, Samuel Lochtenberg en Sam van Asbeck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |