Werk? Hoax?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:27 schreef Ladylike het volgende:
KSC maagd
welkom
pfff met zo'n topic komt van werken niet meer veel terecht
nee hoor, heb al best veel gedaanquote:
welkom dan maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
hoi![]()
![]()
* eerste keer hier, de ONZ SC is gesloten en mijn Fok 'dinnetjes Marijke en Nienke (suikertaartje) zitten hier...![]()
... dus...
![]()
ken ik jou niet ergens van??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
hoi![]()
![]()
* eerste keer hier, de ONZ SC is gesloten en mijn Fok 'dinnetjes Marijke en Nienke (suikertaartje) zitten hier...![]()
... dus...
![]()
zolang je baas maar denkt dat je hard werkt hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, heb al best veel gedaan
iig volgens mijn baas
lolquote:
teveel gebagger, lapohunten, etc...quote:
welkom in de KSC kliek danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
teveel gebagger, lapohunten, etc...... en zogenaamde 'kliekvorming'... bepaalde users voelden zich niet welkom en hebben zodoende geklaagd... met als resultaat dat de mods het blijkbaar zat waren en de ONZ SC permanent afschaften...
daar zal je hier niet snel veel last van hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
teveel gebagger, lapohunten, etc...... en zogenaamde 'kliekvorming'... bepaalde users voelden zich niet welkom en hebben zodoende geklaagd... met als resultaat dat de mods het blijkbaar zat waren en de ONZ SC permanent afschaften...
En KLB en F&F, maar he daar komen sommige FA's en mods nietquote:
heey marijkequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!
En Erwin wat gezellig dat je je hier aansluit!![]()
dan kunnen ze alles sluiten, maar het is gewoon hoe jij je opstelt als newbie in een vast kliekjequote:
Nee, dat is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan kunnen ze alles sluiten, maar het is gewoon hoe jij je opstelt als newbie in een vast kliekje
zie je dat ik overal pas hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:41 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen posts in OUD, daar wordt je nooit toegelaten
Dank u.quote:
hey jijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!
En Erwin wat gezellig dat je je hier aansluit!![]()
Nee, hier lapohunt nooit iemand!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar zal je hier niet snel veel last van hebben
Na het sluiten van de ONZ SC hebben we het inderdaad even in KLB geprobeerd... instant oorlog...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:41 schreef Pheno het volgende:
KLB wil je niet eens in posten. Idem bij F&F waar men nog hun hamster willen reanimeren alls het al drie dagen dood is.
Fokkers kijken zo: open profiel. Geslacht == vrouw : oke.quote:
19 juni met een afterparty bij gfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
Wanneer is die meet trouwens? Dan zet ik bij die datum alvast in mijn agenda dat ik op het laatste moment toch wat anders kan doen omdat iedereen op het laatste moment afzegt!.
Meet == hoax. Alleen als ik er niet ben gaan ze door.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
Wanneer is die meet trouwens? Dan zet ik bij die datum alvast in mijn agenda dat ik op het laatste moment toch wat anders kan doen omdat iedereen op het laatste moment afzegt!.
Hihihiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dank u.![]()
[..]
hey jij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik miste je...
Laten we die afsprekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
Alleenstaande mannen mogen de club niet in als ik dat goed gezien hebquote:
het zou ook lullig zijn als een man daar pics van zijn zwangere buik postquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fokkers kijken zo: open profiel. Geslacht == vrouw : oke.
quote:
* DaMart verandert de TT naar [KSC #1724] Eftelinghoaxquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meet == hoax. Alleen als ik er niet ben gaan ze door.
Met toestemming wel, of als jouw maatje die avond...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleenstaande mannen mogen de club niet in als ik dat goed gezien hebDus dat is ook zo sneu
eh... ja, kan wel volgens mij... de 13e heb ik niks...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiIk jou ook wel
Ik vroeg me trouwens af of we onze afspraak nog een weekje kunnen verzetten?Want de 13e moet ik sowieso in A'dam zijn voor een concert, en gezien mijn beperkte budget is dat een mooie combi
wat voor concertje ga je heen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiIk jou ook wel
Ik vroeg me trouwens af of we onze afspraak nog een weekje kunnen verzetten?Want de 13e moet ik sowieso in A'dam zijn voor een concert, en gezien mijn beperkte budget is dat een mooie combi
Ssssssst, ik wilde de mannen teleurstellenquote:
That's okeequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
eh... ja, kan wel volgens mij... de 13e heb ik niks...![]()
Ik kan die dag alleen wel wat brak zijn... ga de 12e naar een concert...![]()
Ik ga naar Paganfest in de Melkwegquote:
DaMart, je hebt een date! 19 juni met Marijke in de efteling!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laten we die afsprekenIk ben wel heel meet trouw, dus hij gaat hoe dan ook door
Ik ben niet alleenstaandquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssssst, ik wilde de mannen teleurstellen
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
DaMart, je hebt een date! 19 juni met Marijke in de efteling!
De Efteling is tofquote:
Nee, dat is je geraden... dan doe ik lekker niet open...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
That's okee![]()
Ik kom toch niet al om 9 uur 's ochtends
Oh, KSC les 1: Meets gaan niet door, al 1724 topics lang.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, KSC les 1: Meets gaan niet door, al 1724 topics lang.
Omdat het faalhazen zijn.
oew vet wat speelt er?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar Paganfest in de Melkweg
KSC les 2: Minimeets gaan wel door, alleen is Pheno daar nooit bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker weten, Befteling ookquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, dat is je geraden... dan doe ik lekker niet open...![]()
fixed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
KSC les 2: Minimeets gaan wel door, alleen is wordt Pheno daar nooit bij uitgenodigd.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik, met Marijke in één bed?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echte maten maken elkaar open, kruipen dan samen terug naar bed om te gaan slapen
* LL denkt terug aan haar spijbeldagen![]()
Als we je uitnodigen kom je toch niet, omdat je bang bent dat je de enige bent... en dan mis je dus de meets die wel doorgaan ook!quote:
Ph, zaterdag bij GF, kun je niet? zaterdag erna, kun je niet? zaterdag daarnaquote:
Ik weet niet of ie daar zo blij mee isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
DaMart, je hebt een date! 19 juni met Marijke in de efteling!
Dus jij neemt je vrouw mee naar de club van GF?quote:
Er gaan geen meets door.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we je uitnodigen kom je toch niet, omdat je bang bent dat je de enige bent... en dan mis je dus de meets die wel doorgaan ook!
doen wel meer Paren, vandaar ook het woord parenclubquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie daar zo blij mee is
[..]
Dus jij neemt je vrouw mee naar de club van GF?
Mijn vrouw vindt het prima om in de anonimiteit te blijven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dus jij neemt je vrouw mee naar de club van GF?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doen wel meer Paren, vandaar ook het woord parenclub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
oeh, Finntroll, gaaf...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=165007&disciplineid=muziek
Neem je Suikertaartje dan ook mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh echt waar joh?Dat had ik nou nooit verwacht!
ben ik ff blij dat ik je iets heb kunnen lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
GF, Gier, JF, Flash en ik anders ook hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en OA kunnen bevestigen dat minimeets wel doorgaan!
Regel dat zelf maar, ik ben geen matchmaker oidquote:
Als ik er bij ben is het geen minimeetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en OA kunnen bevestigen dat minimeets wel doorgaan!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik je iets heb kunnen leren
Conclusie, ik word gemeden. Nou ja, dan maak ik volgend weekend weer sushi voor mezelfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF, Gier, JF, Flash en ik anders ook hoor
(alleen niet allen in 1 meet)
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Conclusie, ik word gemeden. Nou ja, dan maak ik volgend weekend weer sushi voor mezelf
OA, OAdin, Muck, MPG en ik... dat is de grootste KSC-meet waar ik bij ben geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF, Gier, JF, Flash en ik anders ook hoor
(alleen niet allen in 1 meet)
Ik was er ook bij... en ik ben met mijn 1 meter 95 ook verre van miniquote:
wie negeert wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Conclusie, ik word gemeden. Nou ja, dan maak ik volgend weekend weer sushi voor mezelf
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef Ladylike het volgende:
jaja Ph, negeer mijn mini-meet-voorstel-post maar
Ok:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Regel dat zelf maar, ik ben geen matchmaker oid
wederliefdequote:
KSC?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA, OAdin, Muck, MPG en ik... dat is de grootste KSC-meet waar ik bij ben geweest.
Ik kom niet als paar, dus ik mag niet naar binnenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ph, zaterdag bij GF, kun je niet? zaterdag erna, kun je niet? zaterdag daarna![]()
enz...
vanaf 1 mei minimeet van woe-zat, wanneer het jou uitkomt
zo, geregeld
Je hebt toch wel een paar schoenen bij je dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom niet als paar, dus ik mag niet naar binnen
dat regel ik welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, ik wil best met je mee hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
zo, dubbel opgelostquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, ik wil best met je mee hoor![]()
Ze hebben wat tegen mannelijk gevogeltequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
meet... daar ben ik nog nooit geweest...
ik begin een beetje te beseffen hoe je je voelt pheno...
Ik vermoed ergens in Eindhovenquote:
ja, maar, ja maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo, dubbel opgelost
tot zaterdag dus
niets te "ja maar"quote:
ooit, vast welquote:
Jij komt zaterdag en anders ben je een faalhaasquote:
Nee hoor. In deze wordt mij een datum in de schoenen geschoven. Ik stel meets voor waarin men zelf een datum kan opgeven. Waar dan negatief op wordt gereageerd. Zelfs als ik voor de hapjes en vervoer wil zorgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij komt zaterdag en anders ben je een faalhaas
whehehe nee hoor, je mag zelf kiezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. In deze wordt mij een datum in de schoenen geschoven. Ik stel meets voor waarin men zelf een datum kan opgeven. Waar dan negatief op wordt gereageerd. Zelfs als ik voor de hapjes en vervoer wil zorgen
Ja maar, ja maar... Ik ben wel altijd positief... Ik ben wel benieuwd naar jou en je kookkunsten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. In deze wordt mij een datum in de schoenen geschoven. Ik stel meets voor waarin men zelf een datum kan opgeven. Waar dan negatief op wordt gereageerd. Zelfs als ik voor de hapjes en vervoer wil zorgen
Ik ga ook zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
Mineetje. Is het al zo laat? Ik ga maar eens naar huis.
Hoax. Ik heb geminimeet met Pheno.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
KSC les 2: Minimeets gaan wel door, alleen is Pheno daar nooit bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |