Nee, hier lapohunt nooit iemand!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar zal je hier niet snel veel last van hebben
Na het sluiten van de ONZ SC hebben we het inderdaad even in KLB geprobeerd... instant oorlog...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:41 schreef Pheno het volgende:
KLB wil je niet eens in posten. Idem bij F&F waar men nog hun hamster willen reanimeren alls het al drie dagen dood is.
Fokkers kijken zo: open profiel. Geslacht == vrouw : oke.quote:
19 juni met een afterparty bij gfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
Wanneer is die meet trouwens? Dan zet ik bij die datum alvast in mijn agenda dat ik op het laatste moment toch wat anders kan doen omdat iedereen op het laatste moment afzegt!.
Meet == hoax. Alleen als ik er niet ben gaan ze door.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
Wanneer is die meet trouwens? Dan zet ik bij die datum alvast in mijn agenda dat ik op het laatste moment toch wat anders kan doen omdat iedereen op het laatste moment afzegt!.
Hihihiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dank u.![]()
[..]
hey jij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik miste je...
Laten we die afsprekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
Alleenstaande mannen mogen de club niet in als ik dat goed gezien hebquote:
het zou ook lullig zijn als een man daar pics van zijn zwangere buik postquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fokkers kijken zo: open profiel. Geslacht == vrouw : oke.
quote:
* DaMart verandert de TT naar [KSC #1724] Eftelinghoaxquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meet == hoax. Alleen als ik er niet ben gaan ze door.
Met toestemming wel, of als jouw maatje die avond...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleenstaande mannen mogen de club niet in als ik dat goed gezien hebDus dat is ook zo sneu
eh... ja, kan wel volgens mij... de 13e heb ik niks...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiIk jou ook wel
Ik vroeg me trouwens af of we onze afspraak nog een weekje kunnen verzetten?Want de 13e moet ik sowieso in A'dam zijn voor een concert, en gezien mijn beperkte budget is dat een mooie combi
wat voor concertje ga je heen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiIk jou ook wel
Ik vroeg me trouwens af of we onze afspraak nog een weekje kunnen verzetten?Want de 13e moet ik sowieso in A'dam zijn voor een concert, en gezien mijn beperkte budget is dat een mooie combi
Ssssssst, ik wilde de mannen teleurstellenquote:
That's okeequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
eh... ja, kan wel volgens mij... de 13e heb ik niks...![]()
Ik kan die dag alleen wel wat brak zijn... ga de 12e naar een concert...![]()
Ik ga naar Paganfest in de Melkwegquote:
DaMart, je hebt een date! 19 juni met Marijke in de efteling!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laten we die afsprekenIk ben wel heel meet trouw, dus hij gaat hoe dan ook door
Ik ben niet alleenstaandquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssssst, ik wilde de mannen teleurstellen
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
DaMart, je hebt een date! 19 juni met Marijke in de efteling!
De Efteling is tofquote:
Nee, dat is je geraden... dan doe ik lekker niet open...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
That's okee![]()
Ik kom toch niet al om 9 uur 's ochtends
Oh, KSC les 1: Meets gaan niet door, al 1724 topics lang.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, KSC les 1: Meets gaan niet door, al 1724 topics lang.
Omdat het faalhazen zijn.
oew vet wat speelt er?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar Paganfest in de Melkweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |