Werk? Hoax?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:27 schreef Ladylike het volgende:
KSC maagd
welkom
pfff met zo'n topic komt van werken niet meer veel terecht
nee hoor, heb al best veel gedaanquote:
welkom dan maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
hoi![]()
![]()
* eerste keer hier, de ONZ SC is gesloten en mijn Fok 'dinnetjes Marijke en Nienke (suikertaartje) zitten hier...![]()
... dus...
![]()
ken ik jou niet ergens van??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
hoi![]()
![]()
* eerste keer hier, de ONZ SC is gesloten en mijn Fok 'dinnetjes Marijke en Nienke (suikertaartje) zitten hier...![]()
... dus...
![]()
zolang je baas maar denkt dat je hard werkt hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, heb al best veel gedaan
iig volgens mijn baas
lolquote:
teveel gebagger, lapohunten, etc...quote:
welkom in de KSC kliek danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
teveel gebagger, lapohunten, etc...... en zogenaamde 'kliekvorming'... bepaalde users voelden zich niet welkom en hebben zodoende geklaagd... met als resultaat dat de mods het blijkbaar zat waren en de ONZ SC permanent afschaften...
daar zal je hier niet snel veel last van hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
teveel gebagger, lapohunten, etc...... en zogenaamde 'kliekvorming'... bepaalde users voelden zich niet welkom en hebben zodoende geklaagd... met als resultaat dat de mods het blijkbaar zat waren en de ONZ SC permanent afschaften...
En KLB en F&F, maar he daar komen sommige FA's en mods nietquote:
heey marijkequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!
En Erwin wat gezellig dat je je hier aansluit!![]()
dan kunnen ze alles sluiten, maar het is gewoon hoe jij je opstelt als newbie in een vast kliekjequote:
Nee, dat is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan kunnen ze alles sluiten, maar het is gewoon hoe jij je opstelt als newbie in een vast kliekje
zie je dat ik overal pas hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:41 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen posts in OUD, daar wordt je nooit toegelaten
Dank u.quote:
hey jijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!
En Erwin wat gezellig dat je je hier aansluit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |