Dit hangt er ieder jaar rond de pasen hoor, niks nieuws eigenlijk, En de komende dagen hebben we ook iets meer van die verkondigers rondlopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
eergister werd mn wandelgang naar het station opgeschrikt door deze foto![]()
[ afbeelding ]
de dorpsgek van Fok heeft er meteen een topic van gemaakt![]()
God gaat Gouda redden!
Nou ik weet niet of je een probleem hebt, wat ik wel bijna zeker weet is dat het doek binnen een dag verwijderd is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou je daar een vergunning voor nodig hebben? Als je 100 meter een atheïstisch doek neerhangt, heb je dan een probleem?
Balen, dan maar hoogvliet hehquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Leandra het volgende:
De (nieuwe) Super de Boer in wc Bloemendaal zou een Jumbo worden, maar ik dacht niet dat dat al op korte termijn ging gebeuren, wat wel jammer is, want de prijs/kwaliteitverhouding is bij die Super erg ver te zoeken
misscihien een doek om vakanties naar Marokko te verkondigenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou je daar een vergunning voor nodig hebben? Als je 100 meter een atheïstisch doek neerhangt, heb je dan een probleem?
jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Rabo in de buurt is ook wel relaxed, neem aan dat ie gewoon onder Rabo Gouwestreek valt.
Nee, dat is humor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dat zou belachelijk zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je een probleem hebt, wat ik wel bijna zeker weet is dat het doek binnen een dag verwijderd is.
Dat ben ik direct met je eens, maar de gemeente gouda is soms ook belachelijk!quote:
Te veel C's in het college...quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat ben ik direct met je eens, maar de gemeente gouda is soms ook belachelijk!
En het ziet er niet naar uit dat dat gaat veranderen: waarschijnlijk blijft zowel CDA als ChristenUnie in het College van B&W zitten.quote:
Whehequote:Op vrijdag 2 april 2010 22:21 schreef Corkscrew het volgende:
Mooie 'restyle' van het kunstwerk langs de A12-afslag trouwens in het kader van 'Say Cheese Gouda', een project van Boven de 7e verdieping:
[ afbeelding ]
Nee, het is (zoals gezegd) een project van Boven de 7e Verdieping, een klein groepje kunstenaars. Ze hebben eerder o.a. 'Film in de polder' en de toneelvoorstelling 'Krimp!' georganiseerd. Say Cheese Gouda is een nieuw project, waarbij zoveel mogelijk Gouwenaars lachend op de foto worden gezet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag hem vanochtend idd ja! Onderdeel van de campagne om Gouda weer wat positiever onder de aandacht te brengen?
ik ben ook op de foto gegaanquote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nee, het is (zoals gezegd) een project van Boven de 7e Verdieping, een klein groepje kunstenaars. Ze hebben eerder o.a. 'Film in de polder' en de toneelvoorstelling 'Krimp!' georganiseerd. Say Cheese Gouda is een nieuw project, waarbij zoveel mogelijk Gouwenaars lachend op de foto worden gezet.
De gemeente mag met dit soort initiatieven alleen maar blij zijn lijkt me.![]()
De 'kazen' blijven als het goed is tot dinsdag op hun plek.
Mag dat wel, zo tussen pasen en pinksteren? Of word je dan neergebliksemd als je met je verse aankoop onder dat spandoek in de Kleiweg loopt?quote:Op zondag 18 april 2010 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Er zijn toch plenty avondwinkels waar je evt. terecht kan. Die zijn toch wel ook open op zondag?
quote:Op zondag 18 april 2010 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mag dat wel, zo tussen pasen en pinksteren? Of word je dan neergebliksemd als je met je verse aankoop onder dat spandoek in de Kleiweg loopt?
Dat topic is toch ongeveer doodquote:
Net als Waddinxveenquote:
quote:
In het Gouda-topic spreken we Nederlands. Toedeledokie.quote:Op zondag 18 april 2010 20:02 schreef Spoortie het volgende:
[..]
![]()
Er is hier zeker wel wat te doen heur.
Al zijn dingen als slettielife toch echt buiten Waddie én Gouda.
Speciaal voor jou ge-edit.quote:Op zondag 18 april 2010 20:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
In het Gouda-topic spreken we Nederlands. Toedeledokie.
quote:
Hmm, eens even zoeken naar avondwinkels danquote:Op zondag 18 april 2010 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Er zijn toch plenty avondwinkels waar je evt. terecht kan. Die zijn toch wel ook open op zondag?
Dat straatje zou toch ook tot het verleden gaan behoren als Gouda zijn zin kreeg?quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Er zit er eentje in het straatje naar het station. Zeg maar die waar de bussen doorheen rijden.
quote:
Het gaat om dit stukje stad:quote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Dat straatje naar het station verleden tijd? Maar, maar, maar daar rijden wij doorheen als we naar huis gaan vanaf de snelweg/bloemendaal/waar dan ook
ik moest nog een stukkie lopen naar huis kwam echt zijknat aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
gelukkig woon ik vlakbij, voor het echt losbarste was ik thuis en kon ik vanuit mn raam alsnog genieten
Ik wilde wel, maar mn rug werkte nogal tegen, dus uiteindelijk vanuit de tuin nog wel iets meegekregen!, volgend jaar nieuwe kansen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:03 schreef cherrycoke het volgende:
ben ik als enige gister zeik en zeik natgeregend bij het gemeente huis toen het hard begon te regen was om half 12 ofzo begon iedereen te rennen
oei das dan wel weer jammer inderdaad, maar je hebt in iedergeval wat meegekregenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar mn rug werkte nogal tegen, dus uiteindelijk vanuit de tuin nog wel iets meegekregen!, volgend jaar nieuwe kansen!
Dan ben ik benieuwd wanneer dat was , want ik ging weg rond half 2 en toen stond de Markt zeker niet meer vol; bovendien was er overal politie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoorde vandaag in de trein dat er gisternacht flink gevochten is op 't plein.
Is dat niet waar een gedenkplaat is ingemetseld?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het plein!Tssss... De Markt he!
Maar ja, daar is een kranslegging. Aan de zijkant van het stadhuis, richting de achterkant.
Niet aan de kans van het carillon, maar aan de andere kant.
ja, dat klopt inderdaad!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat niet waar een gedenkplaat is ingemetseld?
wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog leuke plekken om 't WK te kijken, ergens groot scherm?
Alleen de AH is tot acht uur openquote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn alle winkels opeens om 20u dicht.
Oppassen hoor, zit je daar ineens als Duitserquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
In A'dam & R'dam zijn grote schermen en bier buiten verboden vanwege veiligheid.
Op de plaats waar voorheen de superdeboer zatquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
en waar komt de jumbo? Heb er nog niks van gezien
Nee, dat weet ik ook zo niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op de plaats waar voorheen de superdeboer zatgeen idee waar dat dan is...
De Super de boer was eind vorige week al half leeg, en volgens de kassiere vullen ze amper meer bij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
en waar komt de jumbo? Heb er nog niks van gezien
Zeg dan gewoon in winkelcentrum Bloemendaalquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Achterin de hoek. Maar dat helpt ook niet dan.
Weet je de Marskramer te zitten? Van daaruit gezien rechtdoor naar binnen lopen. Dan loop je er tegenaan.
Nouja, voor mij nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef Brighteyes het volgende:Ik dacht dat dat wel duidelijk was al!
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef Duvel het volgende:
Vandaag voor het eerst naar de Hoogvliet geweest, als we het toch over supermarkten hebben...
Nee, de oude.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Welke? Die nieuwe bij het politiebureau?
Is die er al dan?
Dat hebben ze rap gedaan hè!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vliegtuigbom Gouda onschadelijk gemaakt
Bronquote:Kom er zelf net vandaan. Het betrof een klein wok restaurant annex snackbar. Een oud pand ingeklemd tussen nieuwbouw panden.
Het was een forse uitslaande brand, meters hoge vlammen uit alle kanten van het pand. Met gevaar voor omliggende woningen.
Daar stond toch eerst een kerk in plaats van een betonnen doos met rode badkamertegels? Of was dat op de plek van de V&D? Ik ben in elk geval van mening dat de HEMA een patent heeft op oerlelijke gebouwen (Gouda, Purmerend, Zutphen).quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, het is niet supermooi, maar het staat er wel al 100 jaar.
Voor mij hoort het gewoon bij Gouda.
Tenzij ze er iets echt HEEL moois voor in de plaats zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |