De regenboog is een teken van hoopquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:06 schreef Paul het volgende:
De regenboog is toch het logo van de homo's?
De christenen waren dus eerderquote:“En dit,” zei God, “zal voor alle komende generaties het teken zijn van het verbond tussen mij en jullie en alle levende wezens bij jullie: ik plaats mijn boog in de wolken; die zal het teken zijn van het verbond tussen mij en de aarde. Wanneer ik wolken samendrijf boven de aarde en in die wolken de boog zichtbaar wordt, zal ik denken aan mijn verbond met jullie en met al wat leeft, en nooit weer zal het water aanzwellen tot een vloed die alles en iedereen vernietigt.”
“Als ik de boog in de wolken zie verschijnen, zal ik denken aan het eeuwigdurende verbond tussen God en al wat op aarde leeft. Dit,” zei God tegen Noach, “is het teken van het verbond dat ik met alle levende wezens op aarde gesloten heb.”
Zie edittttttquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoop op die pot goud aan de andere kant?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De fatsoenlijke versie van Nick en Simon.
Vanaf de dag dat jij je rijbewijs heb tochquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
OT: Maar waarom is alleen Gouda bevoorrecht? Emmen wil ook gered worden !!
Gelukkig is mn auto kapot dus Emmen is even veiligquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vanaf de dag dat jij je rijbewijs heb toch.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is mn auto kapot dus Emmen is even veilig
A28 hm 122,5quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahahah ik druf het bijna niet te vragen, maar kon je die paal echt niet ontwijken
.
God geef me de kracht, om de slot brug van papendrecht tijdig omhoog te halen:').quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
A28 hm 122,5
Je weet wel dat ik regelmatig in Papendrecht ben he![]()
En nu weer OT!!
Oh wat slecht! en toch moet ik lachenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:31 schreef Kalekoppenniettestoppen het volgende:
Snel, Verstop de kinderen!
Van mij mag je dat spandoek hebben, wat een stadsvervuiling.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OT: Maar waarom is alleen Gouda bevoorrecht? Emmen wil ook gered worden !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |