Ja maar met masseren is dat handigquote:Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe heel lief en zachtjes hoor...
quote:No one is gonna take me alive!
Time has come to make things right!
You and I must fight for our rights!
You and I must fight to survive!
Nu jij er weer bent wel!quote:
Weet ik! Maar ik kan ook heel lief en zacht masseren...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja maar met masseren is dat handigZo bedoelde ik dat
Hij heeft een soort van dit, maar dan met iets van 12 knoppen ofzo, verder heeft hij nog 3 'losse' pedalen, waaronder een octaver, 1 voor (hevige) distortion en nog iets....quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Muff is wel goed voor Starlight en Hysteria, maar moet eigenlijk nog wat shit als een Flanger of Phaser hebben.
Ik heb nu al zin in morgenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik! Maar ik kan ook heel lief en zacht masseren...
Ook loeihard kneden en knijpen natuurlijk
Niets! Ze is van mijquote:
Ik werk liever met losse pedalen ipv een multi effectquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij heeft een soort van dit, maar dan met iets van 12 knoppen ofzo, verder heeft hij nog 3 'losse' pedalen, waaronder een octaver, 1 voor (hevige) distortion en nog iets....
[ afbeelding ]
quote:
Ik zet de badeendjes vast klaar!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nu al zin in morgenBadderen en koffie drinken bij jou
Wat zou je morgen trouwens willen eten?Wat dacht je van aardappeltjes, sla en de camambert burgers?
Op podium hij ook, maar zoals bij hem thuis, oefenen, spelen we toch maar 1 nummer per keer (en daarna kijken hoe of wat enzo). Tracklist voor volgende week zoek ik even opquote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik werk liever met losse pedalen ipv een multi effect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |