Neequote:
quote:
Wat is ze dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zit bij mij in de klas, en ze gaat er echt niks aan doen. Ik heb niks tegen geloof enzo, maar ik kan het niet hebben bij haar terwijl ik dat bij anderen niet heb
Nou, met klei haal je alle kleine teerplekjes, overblijfselen van insecten etc uit je lak, voor je hem gaat waxen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee
Maar ik heb wel velgenpoets voor m'n licht metalen velgen![]()
[..]
Zeg het haar gewoon op een normale manierquote:Op maandag 1 maart 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zit bij mij in de klas, en ze gaat er echt niks aan doen. Ik heb niks tegen geloof enzo, maar ik kan het niet hebben bij haar terwijl ik dat bij anderen niet heb
Stoeien dan, *zucht*quote:
Ja wat? Ik doe ook nog andere dingen tussendoorquote:
Aha, nou ik denk dat dat bij mijn 18 jaar oude wagentje niet veel meer helptquote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, met klei haal je alle kleine teerplekjes, overblijfselen van insecten etc uit je lak, voor je hem gaat waxen.
Zodat ie helemaal glad is.
hoezo vraag jij het, jij bent de sterkstequote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stoeien dan, *zucht*
Nijhijn? Mag ik wel met Jotcha vechten stoeien?
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik slapen want moe en morgen vroeg opWelterusten allemaal!
Mocht het fout gaan, ik kan hard fietsenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stoeien dan, *zucht*
Nijhijn? Mag ik wel met Jotcha vechten stoeien?
Protestants, vrijgemaakt gereformeerd ofzoiets.quote:
Ik woon bijna in de biblebelt, altijd feest daarquote:Op maandag 1 maart 2010 23:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Protestants, vrijgemaakt gereformeerd ofzoiets.Ik weet het niet precies. Maar ik kan dus niks zeggen. Over seks praten kan niet.. Als ik gadverdamme zegt kijkt ze me ookal zo aan van... 'Dat zeg je toch niet
' En nog 1000 andere dingen.
Ik kan een poging doenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg het haar gewoon op een normale manierWant ik ben bang dat verwateren lastig word
Cream Yellowquote:
Leuk toch, al die meisjes die niet eens mogen zoenen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik woon bijna in de biblebelt, altijd feest daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |