Ik heb vanalles aan shampoo gekregen, dus dat deel ik zo met jullie in ruil voor koffiequote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Dan koop ik zeker een hele set, met klei en wax etc.
Dan is dat zijn probleemquote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie dat nog erger vindt
Maar weet je ook wat klei is?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vanalles aan shampoo gekregen, dus dat deel ik zo met jullie in ruil voor koffie![]()
Cock pushupquote:
quote:RATM
- Wake up
- Bullet in the head
- Know your enemy
- Sleep now in the fire
Muse
- Plug in baby
- New born
- Darkshines
- Stockholm syndrome
- Starlight
- Super massive black hole
- Knights of cydonia
The Offspring
- Don't pick it up
- Amazed
- Gotta get away
- What happened to you?
Kun je het niet met d'r bespreken? Dan kan ze er eventueel iets aan doen of dan weet ze waarom jullie geen contact meer hebben...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verwateren is wel een goeie. Maar ze plakt zo.
Trusten!quote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal ik het doen voor je?
Ik ben heel goed in het soms iets te onsubtiel zijn
Ik wil eigenlijk een rode 850R sedanquote:
Sorry?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef nijnja het volgende:
Volvo's moet je in station hebben, anders niet. Tenzij de V40 die ST heeft, die juist in sedan!
Lol, dat nummer had ik er serieus ne top toen je dat poste....quote:
JE KAN HET, ZE BEPERKT JE.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik ben eigenlijk gewoon veel te soft voor dit soort dingen.
Ze zit bij mij in de klas, en ze gaat er echt niks aan doen. Ik heb niks tegen geloof enzo, maar ik kan het niet hebben bij haar terwijl ik dat bij anderen niet hebquote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je het niet met d'r bespreken? Dan kan ze er eventueel iets aan doen of dan weet ze waarom jullie geen contact meer hebben...
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry?![]()
* suikertaartje gaat gekrenkt in een hoekje zitten sniffen...
* Trevland slaat een arm om ST heenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry?![]()
Is ie geel?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |