Neem jij die mee naar huis?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef Renesite het volgende:
Voor wie morgen mij niet kent ()
[ afbeelding ]
Renekontrole, mitkommen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef Renesite het volgende:
Voor wie morgen mij niet kent ()
[ afbeelding ]
"Uitmaken" of gewoon laten verwaterenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef DeLuna het volgende:
Hoe kom je trouwens van een 'vriendin' af?
Volvo's moet je in station hebben, anders niet. Tenzij de V40 die ST heeft, die juist in sedan!quote:
Dat sowieso, in roodquote:
Ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gezellig!
Doen we een autowas meet op een zondag
Ik word voor mijn gevoel erg beperkt door haar. Terwijl dat nou juist niet moest.quote:
DEAL BITCH!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Dan koop ik zeker een hele set, met klei en wax etc.
Even goed duidelijk maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word voor mijn gevoel erg beperkt door haar. Terwijl dat nou juist niet moest.
Dat dacht ik alquote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Nu MOET ik wel met je vechten
Carnaval. uitgaan dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog, wauw!
En leuk hoor!Waar ken je em van?
Verwateren is wel een goeie. Maar ze plakt zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
"Uitmaken" of gewoon laten verwateren
Werk wel es in een ander filiaalquote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neem jij die mee naar huis?Die van mij ligt gewoon in mijn kluisje
Hahahaha, ja! Ze zijn echt kleinquote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan er nog wel een halve auto bij met het formaat van de Daf
alleen zij heeft hem in stationquote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Volvo's moet je in station hebben, anders niet. Tenzij de V40 die ST heeft, die juist in sedan!
Nogalquote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh begin er nu niet over, nu raak je sjoerd's gevoelige snaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Ik denk dat 'ie dat nog erger vindtquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nogal
Kijk uit, zo til je je bureau nog op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook niet zo'n grote jongenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha, ja! Ze zijn echt kleinWe zagen er gisteren eentje toen ik ging tanken
Ik wist wel dat ie klein zo zijn, maar in m'n hoofd had ik em stiekem toch groter gemaakt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |