ik ga er hier in dit topique niet op in, dit ging over kleren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Wil je nou beweren 90% van de te dikke mensen een lichamelijke (genetisch-biologisch) oorzaak heeft voor hun vetzucht? Laat me niet lachen. Het is andersom: 10% kan er min of meer niks aan doen, de rest heeft psychische problemen waardoor ze te dik zijn. In dat opzicht verschillen te dikke mensen weinig met te dunne. Anorexia- en boulimiapatiënten hebben ook problemen met hun psyche.
Ik wou dat ik zo dun was! Maar ja, ik heb hollandse heupenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef tliciouz het volgende:
Ze heeft een hartstikke mooi lichaam, vind haar nog niet eens zo heel dun.
Ik heb de Surinaamse versie!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo dun was! Maar ja, ik heb hollandse heupen.
Dat moet je maar een keer zelf bekijken op een nagellakmeet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh zo'n lekker dikke kont?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik vond het echt spijkerjasjes weer vandaagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moet je maar een keer zelf bekijken op een nagellakmeet!![]()
Spijkerjasjes
Echt he. Spijkerjasjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moet je maar een keer zelf bekijken op een nagellakmeet!![]()
Spijkerjasjes
Pauper.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk niet dat je mij een pauper kunt noemen![]()
Ik ben ook heel fijn en dun gebouwd.. Jou benen daarentegen zijn echt niet gezond. Tip, draag aangesloten enkellaarjes ipv dezen, doen het een stuk beter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:36 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ha. Ik ben er aan gewend. Mensen hebben namelijk vaak iets af te reageren of zo op dunnere mensen. Is in ieder geval mijn ervaring. En het feit dat je het dan op 'eetstoornis' kan gooien is natuurlijk erg fijn. Echte bezorgdheid was het natuurlijk niet, die vraag.
Nice and casualquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:35 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag lekker casual
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is pas ongezond als ze er lichamelijke klachten van krijgt, en het lijkt me niet dat ze dat heeftquote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:53 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben ook heel fijn en dun gebouwd.. Jou benen daarentegen zijn echt niet gezond. Tip, draag aangesloten enkellaarjes ipv dezen, doen het een stuk beter.
thnxquote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:58 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nice and casual. Een andere kleur shirt was wel beter geweest.
Mijn benen zijn prima gezond, ik ben namelijk prima gezond. Ik ga geen andere laarzen dragen omdat mensen mijn benen dan gaan zien zoals ze er nou eenmaal uitzien. Ik heb vroeger vaak genoeg te horen gekregen dat het 'tandenstokers' e.d. zijn en dat ik maar wat dikker moest worden en/of ruime kleding dragen. Waarom? Omdat andere mensen dat graag wilden. En dat is pas ongezond. Schijnbaar gaat de vlieger van 'er zijn nou eenmaal verschillende lichaamstypes, stel je niet zo aan' alleen op als je het over 'te dik' hebt, niet over 'te dun'.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:53 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben ook heel fijn en dun gebouwd.. Jou benen daarentegen zijn echt niet gezond. Tip, draag aangesloten enkellaarjes ipv dezen, doen het een stuk beter.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:01 schreef Marouska het volgende:
[..]
Mijn benen zijn prima gezond, ik ben namelijk prima gezond. Ik ga geen andere laarzen dragen omdat mensen mijn benen dan gaan zien zoals ze er nou eenmaal uitzien. Ik heb vroeger vaak genoeg te horen gekregen dat het 'tandenstokers' e.d. zijn en dat ik maar wat dikker moest worden en/of ruime kleding dragen. Waarom? Omdat andere mensen dat graag wilden. En dat is pas ongezond.
Kan aan mij liggen hoor maar ik vind je juist hele mooie benen hebben..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:01 schreef Marouska het volgende:
[..]
Mijn benen zijn prima gezond, ik ben namelijk prima gezond. Ik ga geen andere laarzen dragen omdat mensen mijn benen dan gaan zien zoals ze er nou eenmaal uitzien. Ik heb vroeger vaak genoeg te horen gekregen dat het 'tandenstokers' e.d. zijn en dat ik maar wat dikker moest worden en/of ruime kleding dragen. Waarom? Omdat andere mensen dat graag wilden. En dat is pas ongezond. Schijnbaar gaat de vlieger van 'er zijn nou eenmaal verschillende lichaamstypes, stel je niet zo aan' alleen op als je het over 'te dik' hebt, niet over 'te dun'.
En nu genoeg OT.
Ik wou het eigenlijk hebben over je ellebogen...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat mijn enkels en scherpe knieën door de selectieprocedure heenkomen *kruist vingers*
Mjaa, ik ben zelf ook heel dun, maaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat mijn enkels en scherpe knieën door de selectieprocedure heenkomen *kruist vingers*
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor maar ik vind je juist hele mooie benen hebben..
Pretty!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |