Het is dat ik weet wat een lekker bekkie erboven zit, maar ik ben hier niet zo fan van, met name die jas. Streepjes dan weer wel.quote:
Leuk. Alleen zo'n opgestroopte broek is zo kijk-ik-ben-een-hollander-ik-loop-bij-de-eerste-zonnestraal-al-in-zomertenue. Deze outfit is echter prima over een maandje of wat, nadat Bril toestemming heeft gegeven middels het uitroepen van rokjesdag. Post-mortem ja. Want zelfs dat kan ie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef choclat het volgende:
kutfoto, omdat geen licht
[ afbeelding ]
ISO 25600?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef choclat het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom de pijpen omhoog? Verder tofquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef choclat het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry ik vind het echt schijtlelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef choclat het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, kon de sluitertijd niet gewoon wat langerquote:
Jij brengt het altijd zo lekker subtiel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sorry ik vind het echt schijtlelijk
En ik kan jou alleen maar gelijk geven. Ik bedoel, hij is een dude. Dan loop je er toch niet zo bij met die broek?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Eens wat betreft die broek icm de schoenenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Maar waarom die pijpen nou opgestroopt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:57 schreef choclat het volgende:
mn voorspellingen komen ook altijd uit hier he
het zonnetje scheen, en ik vond het leuk staanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar waarom die pijpen nou opgestroopt?
Ik doe dan altijd korte mouwenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:11 schreef choclat het volgende:
[..]
het zonnetje scheen, en ik vond het leuk staan
Jij hebt ook vast je benen geschoren?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:11 schreef choclat het volgende:
[..]
ah! gay!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:11 schreef choclat het volgende:
[..]
ruim je kamer es opquote:
daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb het ergste nog wel weggelaten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |