pic zonder vulling?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
met deze babies:
[ afbeelding ]
Zit alleen te twijfelen over het jasje, hij is momenteel met schoudervullingen en ik weet dat dat heel hip and all is maar ik weet het nog niet: meningen, erin houden of eruit halen?
ja nee dat kan dus niet. Je moet eerst door de voering en dan er uit knippen. En omdat ik zelf een kluns ben met naald en draad zal ik langs de kleermaker moeten (maar die van mij is heel lief en deed het de vorige keer voor gratisch). Maar zeg 1.5 cm minder op de schouders, en een wat 'zachtere' vorm.quote:
Even wat gedoe dus.. Maar ik vind het zo op zich wel kunnen omdat je immers heel slank bent en zo iets meer 'body' (quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:27 schreef Marouska het volgende:
[..]
ja nee dat kan dus niet. Je moet eerst door de voering en dan er uit knippen. En omdat ik zelf een kluns ben met naald en draad zal ik langs de kleermaker moeten (maar die van mij is heel lief en deed het de vorige keer voor gratisch). Maar zeg 1.5 cm minder op de schouders, en een wat 'zachtere' vorm.
oi, ik heb 'body'!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Even wat gedoe dus.. Maar ik vind het zo op zich wel kunnen omdat je immers heel slank bent en zo iets meer 'body' () krijgt. Het ziet er net wat stoerder uit zeg maar.
Oi! right back at yah!quote:
Hoor ik vaker, van de sokjes. Het is idd erg persoonlijk of je het leuk vindt of niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef tliciouz het volgende:
@ Marouska : Schoudervulling er in laten, vind het tof staan! Sowieso leuk wat je aan hebt vind alleen die sokjes geen succes
Zolang jij het leuk vind moet je het zeker blijven dragen hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef Marouska het volgende:
[..]
Hoor ik vaker, van de sokjes. Het is idd erg persoonlijk of je het leuk vindt of niet.
Cute rode wangetjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Want ik deed het shirtje aan toen ik thuis kwam om te kijken of het paste en toen heb ik het niet meer uit gedaan, maar wel een vestje overheen gedaan toen.
retroquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens een foto.
idd, wat een ripoffquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Koop volgende keer een supreme shirtje
Bart met zijn giga camera! Ik ben ook niet zo van het witte shirt, verder wel tof.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens een foto.
Leuk! En ik vind dat witte shirt wel leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens een foto.
Eens, vind het ook niet zo heel geweldig die sokjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef tliciouz het volgende:
@ Marouska : Schoudervulling er in laten, vind het tof staan! Sowieso leuk wat je aan hebt vind alleen die sokjes geen succes
Leuk as usualquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:35 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag lekker casual
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |