Is dat een jeansoverhemd? Want daar heb ik echt een zwak voor, die jeansoverhemden dit seizoen voor mannen. Misschien dat ik teveel sigarettenreclame's heb gezien ofzo...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:44 schreef ch0c0mel het volgende:
Korte schooldag
[ afbeelding ]
Donkerblauwe vans eronder btw
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:42 schreef Marouska het volgende:
[..]
Is dat een jeansoverhemd? Want daar heb ik echt een zwak voor, die jeansoverhemden dit seizoen voor mannen. Misschien dat ik teveel sigarettenreclame's heb gezien ofzo...
Yepquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:42 schreef Marouska het volgende:
[..]
Is dat een jeansoverhemd? Want daar heb ik echt een zwak voor, die jeansoverhemden dit seizoen voor mannen. Misschien dat ik teveel sigarettenreclame's heb gezien ofzo...
quote:
Dankquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:44 schreef ch0c0mel het volgende:
Korte schooldag
[ afbeelding ]
Donkerblauwe vans eronder btw
Ik zou je geven. Vind de kettingen alleen niet mooi.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet m'n maillot er doorheen!
Goh, bedanktquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zou je geven. Vind de kettingen alleen niet mooi.
Truitje over je maillot heen trekken misschien btw?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, bedankten die kettingen komen ook niet helemaal tot hun recht op die foto.
Ja is wel een goedequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Truitje over je maillot heen trekken misschien btw?
Fapwaardigquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Heh, neen. Mijn oom heeft een aardige collectie zoals je kunt zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef One_conundrum het volgende:
Foto;s genomen in plaatselijke museum?
Aye. Mijn Uggs liggen bij de stomerij.quote:
quote:
Ook van de H&M! Was in de salequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef heaven7 het volgende:
He dies van de H&M! Heb ik van de week ook gekochtWaar heb je dat vest van? Leuk!
We hebben het ook niet over de kleding, maar over de persoon in kwestiequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:11 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
![]()
Ik vind de outfit niet echt geslaagd. Ketting is ook niet mijn smaak, past er eigenlijk ook niet bij.
Neen, echt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:29 schreef DutchErrorist het volgende:
We hebben het ook niet over de kleding, maar over de persoon in kwestie
Leuk, maar eens langs de H&M weer danquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook van de H&M! Was in de sale!
Waar heb je die broek vandaan als ik vragen mag? Ben namelijk nog op zoek naar een goed zittende grijze broek.quote:
heb je een navelpiercing?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dus waarschijnlijk de maillot waar ze het over heeftquote:
ever been to la?quote:
AA rokjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat is dus waarschijnlijk de maillot waar ze het over heeft
Leuk jurkje en leuke maillot, kettingen matchen inderdaad wat minder.
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel tofquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is deze.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Waar heb je die broek vandaan als ik vragen mag? Ben namelijk nog op zoek naar een goed zittende grijze broek.
Mooi.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vat een goed colbertje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fleurigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:22 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
rok H&M, top AA, vest Zara, schoenen Dolcis, sokjes Pieces, panty Asos
Vind de sokken toch iets overdrevenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:22 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:22 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt een mooie outfitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar heb je die stappers vandaan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Tering, deze discussie is echt al 20.000 keer gevoerd zeg, laat toch lekker gaan en post eens wat meer outfits.
[ afbeelding ]
Tof, alhoewel ik misschien voor een andere kleur cardigan of shirt had gkozen. Je bent wel heel grijs nu.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef ch0c0mel het volgende:
Tijd om te stappen![]()
[ afbeelding ]
en er staat trouwens Supreme Being op m'n shirt
Ik vind alleen je jas leuk...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:55 schreef appelsjap het volgende:
Lang niet meer hier geweest, pics
[ afbeelding ]
Met jas:
[ afbeelding ]
Ewa mooiboy.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:55 schreef appelsjap het volgende:
Lang niet meer hier geweest, pics
[ afbeelding ]
Met jas:
[ afbeelding ]
Dan mag het wel...quote:Op maandag 15 maart 2010 17:37 schreef appelsjap het volgende:
Ja ik draag mijn zonnebril toch niet buiten, alleen voor de foto, hoofd eraf knippen vind ik ook zo lelijk
zekerrrrquote:Op maandag 15 maart 2010 17:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dan mag het wel...
Ben je zo blij met je hoofd dan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef Jeltosfive het volgende:
loqdawq: goed gerockt zo rood op rood. rode AF1 ziet er goed al is het totaal niet mijn model.
poolie Hakjes zien er goed uit.![]()
pumpkinsoup: Nice leuk blousje![]()
Edskimo: lekker dat shirt ook echt he![]()
Vandaag semi net ofzo liefde voor dunks blijft![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaa!quote:Op zondag 7 maart 2010 00:10 schreef MiguelSavantos het volgende:
[..]
Hypebeasts stand up.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit wat van de britain gehaaldquote:Op maandag 15 maart 2010 22:13 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n brilletje gekocht bij de Britain. ze zijn merkloos.
Goed geklede manquote:
Oh ik snapte het al niet, omdat ik daar ook blijkbaar gequote heb ofzo, maar het kwam niet overeen met die fotoquote:Op maandag 15 maart 2010 22:18 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Goed geklede man.
Wat post jij veel in dit topic. Leuk om 'de rest' eens van je te zien!
Ah, ik snap.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh ik snapte het al niet, omdat ik daar ook blijkbaar gequote heb ofzo, maar het kwam niet overeen met die foto
Ja al best een tijdje
Waarom post je een foto van vóórdat je je hebt omgekleed om fatsoenlijk de deur uit te gaan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef ch0c0mel het volgende:
Tijd om te stappen![]()
[ afbeelding ]
Don't hate, congratulate!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van vóórdat je je hebt omgekleed om fatsoenlijk de deur uit te gaan?
Koop volgende keer een supreme shirtjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef ch0c0mel het volgende:
Tijd om te stappen![]()
[ afbeelding ]
Simpel, maar nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef Warnes het volgende:
Simpel voor school vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Btw chOcOmel en Appelsjap,
Die schoenenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef Say-Ahh het volgende:
[ afbeelding ]
Is van vanmiddag. Niet zo duidelijk. Maar hey, het is iets toch.
Hm, stom dat ik die dan weer gemist heb. Maar bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef Say-Ahh het volgende:
Maand geleden? Zoiets.
Ik weet 't niet zeker hoor.
Ze staan 's morgens heeeel vroeg nog wel eens op de site in de sale hoor, voor 14.95quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, stom dat ik die dan weer gemist heb. Maar bedankt voor de info!
Wat doe je me aan!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ze staan 's morgens heeeel vroeg nog wel eens op de site in de sale hoor, voor 14.95
hehe die schoenen heb ik ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef Say-Ahh het volgende:
[ afbeelding ]
Is van vanmiddag. Niet zo duidelijk. Maar hey, het is iets toch.
Erg nice.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik moest niet naar het toilet :/
Dat durf ik niet te zeggen. Beschikbare maten willen per dag nog wel eens verschillen zeg maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doe je me aan!
Ook in maat 38?
Dan gaan het korte nachten worden voor mijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Beschikbare maten willen per dag nog wel eens verschillen zeg maar
Wat een figuurtje heb je toch!quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Want ik deed het shirtje aan toen ik thuis kwam om te kijken of het paste en toen heb ik het niet meer uit gedaan, maar wel een vestje overheen gedaan toen.
simpel en leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Want ik deed het shirtje aan toen ik thuis kwam om te kijken of het paste en toen heb ik het niet meer uit gedaan, maar wel een vestje overheen gedaan toen.
Mooi! maar kun je miss voortaan overzichts fotos maken, is iets makkelijker te beoordelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef Warnes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ghehe wij hebben dezelfde schoenen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mooie haarkleur heb jij! Is dat echt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef Warnes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |