Jawel hoor, gaat nog prima. Kunnen tenminste nog een half jaar mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef Say-Ahh het volgende:
Die schoenen kunnen echt niet meer hoor.
Geen tijd voor 's ochtends.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zie ook frissere mogelijkheden voor je haar. Is dus positief bedoeld. Vind niet dat je er alles uit haalt.
Gewoon pet op en naar stage toequote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vooruit.. omdat je het waard bent
verkapte tvp
5 jaar oudquote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hollister
hoewel dat shirt er minder leuk uit ziet.
Hoeveel krijg je er nu voor betaald om met zo'n reclamebord van Hollister rond te lopen? Of je gaat me toch niet zeggen dat je dit shirt hebt gekocht omdat je hem zo mooi vond ?!quote:
Hij koste me maar 5 dollarquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je er nu voor betaald om met zo'n reclamebord van Hollister rond te lopen? Of je gaat me toch niet zeggen dat je dit shirt hebt gekocht omdat je hem zo mooi vond ?!
Tis 21 graden binnenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:36 schreef Vetklep het volgende:
heb je het niet koud in je t-shirt met dit weer?
**********quote:
Once you go blackquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik moest niet naar het toilet :/
Waar heb jij dat shirt vandaanquote:
Dat zit mooier en beter vind ik dan van die van de onderstaande fotoquote:
Joepie, een spijkerjasje! Ik vind deze outfit juist heel erg leuk zitten, lekker losjes en toch vind ik het sexy, vanwege de schoenen (ervan uitgaand dat het gesloten hoge laarsjes zijn) en het feit dat de broek/legging van leer/leerlook is. Een leren broek/legging afstijlen wordt al zo gauw hootchie, en dat is dit absoluut niet. De RunDMC-outfit vind ik leuk vanwege het shirt, maar juist weer jammer dat het allemaal strak zit. Los is leuk!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat zit mooier en beter vind ik dan van die van de onderstaande foto
[ afbeelding ]
mogen wel meer dames leuk spijkerjasje dragen hierquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
jurk Topshop, spijkerjasje () Mango, legging en sokken H&M, laarsjes dr. Adams
Laarsjes zijn heeeeel fijn, erg blij mee. Laatste week continu aan, en dat zegt wat bij mij. En yaaay, spijkerstof!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mogen wel meer dames leuk spijkerjasje dragen hierleuke outfit en toffe laarsjes ook
electroniquequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+ zwart vestje
en stiekem droeg ik dat masker overdag ook niet hoor haha
Die witte pet wel dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+ zwart vestje
Jammer die witte is tofquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef electronique het volgende:
[..]
ook niet
die muts daarnaast wel haha
nice nice niceeeeequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+ zwart vestje
goeie schoenen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+ zwart vestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |