Jawel hoor, gaat nog prima. Kunnen tenminste nog een half jaar mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef Say-Ahh het volgende:
Die schoenen kunnen echt niet meer hoor.
Geen tijd voor 's ochtends.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zie ook frissere mogelijkheden voor je haar. Is dus positief bedoeld. Vind niet dat je er alles uit haalt.
Gewoon pet op en naar stage toequote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vooruit.. omdat je het waard bent
verkapte tvp
5 jaar oudquote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hollister
hoewel dat shirt er minder leuk uit ziet.
Hoeveel krijg je er nu voor betaald om met zo'n reclamebord van Hollister rond te lopen? Of je gaat me toch niet zeggen dat je dit shirt hebt gekocht omdat je hem zo mooi vond ?!quote:
Hij koste me maar 5 dollarquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je er nu voor betaald om met zo'n reclamebord van Hollister rond te lopen? Of je gaat me toch niet zeggen dat je dit shirt hebt gekocht omdat je hem zo mooi vond ?!
Tis 21 graden binnenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:36 schreef Vetklep het volgende:
heb je het niet koud in je t-shirt met dit weer?
**********quote:
Once you go blackquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik moest niet naar het toilet :/
Waar heb jij dat shirt vandaanquote:
Dat zit mooier en beter vind ik dan van die van de onderstaande fotoquote:
Joepie, een spijkerjasje! Ik vind deze outfit juist heel erg leuk zitten, lekker losjes en toch vind ik het sexy, vanwege de schoenen (ervan uitgaand dat het gesloten hoge laarsjes zijn) en het feit dat de broek/legging van leer/leerlook is. Een leren broek/legging afstijlen wordt al zo gauw hootchie, en dat is dit absoluut niet. De RunDMC-outfit vind ik leuk vanwege het shirt, maar juist weer jammer dat het allemaal strak zit. Los is leuk!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat zit mooier en beter vind ik dan van die van de onderstaande foto
[ afbeelding ]
mogen wel meer dames leuk spijkerjasje dragen hierquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
jurk Topshop, spijkerjasje () Mango, legging en sokken H&M, laarsjes dr. Adams
Laarsjes zijn heeeeel fijn, erg blij mee. Laatste week continu aan, en dat zegt wat bij mij. En yaaay, spijkerstof!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mogen wel meer dames leuk spijkerjasje dragen hierleuke outfit en toffe laarsjes ook
electroniquequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+ zwart vestje
en stiekem droeg ik dat masker overdag ook niet hoor haha
Die witte pet wel dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+ zwart vestje
Jammer die witte is tofquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef electronique het volgende:
[..]
ook niet
die muts daarnaast wel haha
nice nice niceeeeequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+ zwart vestje
goeie schoenen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+ zwart vestje
Thanksquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef Marouska het volgende:
[..]
Joepie, een spijkerjasje! Ik vind deze outfit juist heel erg leuk zitten, lekker losjes en toch vind ik het sexy, vanwege de schoenen (ervan uitgaand dat het gesloten hoge laarsjes zijn) en het feit dat de broek/legging van leer/leerlook is. Een leren broek/legging afstijlen wordt al zo gauw hootchie, en dat is dit absoluut niet. De RunDMC-outfit vind ik leuk vanwege het shirt, maar juist weer jammer dat het allemaal strak zit. Los is leuk!!!
ja, alleen binnen hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Inderdaad.
@Choclat: is dat een korte broek?
Oeh, en spijkerbroekjes! Afgeknipte spijkerbroekjes, de nieuwe afgeknipte spijkerrokjes!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Thanks
Spijkerjasjes unite and take over
Leuk, maar die broek + kousen vind ik niks (weet niet of dat serieus is). Gewoon met een skinny =quote:
welke kousen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Leuk, maar die broek + kousen vind ik niks (weet niet of dat serieus is). Gewoon met een skinny =![]()
quote:
Nice, met dat masker is het juist nog spannendquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+ zwart vestje
quote:
Very nice, jurkje is erg leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]. Ik zie het nu pas goed. Ik dacht dus dat je een broek tot aan je knieen aan had en daaronder kousen tot vlak onder je knieen, Kruimeltje-style. Jezus
. Opzich is zo'n kniebroek nog best wel tof voor in de zomer denk ik, met stoffen plimsoles eronder ofzo.
[ afbeelding ]
Jurkje + cropped sweater van Topshop, laarsjes van Zara.
Leuke stijl heb jij, maar volgens mij heb ik dat wel eens eerder gezegdquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]. Ik zie het nu pas goed. Ik dacht dus dat je een broek tot aan je knieen aan had en daaronder kousen tot vlak onder je knieen, Kruimeltje-style. Jezus
. Opzich is zo'n kniebroek nog best wel tof voor in de zomer denk ik, met stoffen plimsoles eronder ofzo.
[ afbeelding ]
Jurkje + cropped sweater van Topshop, laarsjes van Zara.
Dank je wel! Don-diablo en Jeltosfive ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Leuke stijl heb jij, maar volgens mij heb ik dat wel eens eerder gezegd
ik wil niet heel vervelend doen, maar mijn moeder/tante/buurvrouw zou precies een zelfde outfit aan kunnen doen... die ketting doet het hem dan ook vooral....quote:
Je horloge bewust over je mouw is niet zo mooi.quote:
Zucht, je moet ook een hele collage maken ...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:00 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gekocht.
broek niet zo goed te zien.
Leuk! Op je schoenen na..quote:Op zondag 7 maart 2010 00:10 schreef MiguelSavantos het volgende:
[..]
Hypebeasts stand up.![]()
[ afbeelding ]
voor de zaterdag middag op de bank en stukje lopen om frietje te halen kan het welquote:
Niet zo boeiende outfit. Maar wel leuke foto.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:10 schreef MiguelSavantos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou het vest open dragen, staat een beetje ouwelijk zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:00 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gekocht.
broek niet zo goed te zien.
Handschoenen van de vintage winkel Zipper bedoel je? Ik vind je stijl wel heel tof, schoenen staan er ook goed bijquote:Op zondag 7 maart 2010 12:57 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Van gister. Alles H&M, op tasje (Mango), handschoenen (Zipper), vest (YaYa, verder niet zo'n boeiend merk. Maar ik bedacht mij gister dat ik dit vest al 6 jaar heb, en nog steeds met liefde draag en dat kreng blijft er okay uitzien ook, bizar.) en schoenen na (River Island)
Jij bent leuk.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:57 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Van gister. Alles H&M, op tasje (Mango), handschoenen (Zipper), vest (YaYa, verder niet zo'n boeiend merk. Maar ik bedacht mij gister dat ik dit vest al 6 jaar heb, en nog steeds met liefde draag en dat kreng blijft er okay uitzien ook, bizar.) en schoenen na (River Island)
Ja. Of de Episode, = soortgelijke winkel. Merci. En bedankt, Whatshesaid!quote:Op zondag 7 maart 2010 13:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Handschoenen van de vintage winkel Zipper bedoel je? Ik vind je stijl wel heel tof, schoenen staan er ook goed bij
Ja leuke vintage winkels zijn dat. The End is ook leuk. Loop er altijd ff langs als ik in Amsterdam ben, inspiratie op doen en evt. wat leuks halenquote:Op zondag 7 maart 2010 14:50 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ja. Of de Episode, = soortgelijke winkel. Merci. En bedankt, Whatshesaid!
nicequote:Op zondag 7 maart 2010 00:10 schreef MiguelSavantos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook laag hoor kerel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:44 schreef Jeltosfive het volgende:
Juist
DIt is laag
[ afbeelding ]
Dit dus niet
[ afbeelding ]
Tenzij jij je jeans zo draagt
[ afbeelding ]
quote:
Sprekend inderdaadquote:
betere foto van schoenen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Tering, deze discussie is echt al 20.000 keer gevoerd zeg, laat toch lekker gaan en post eens wat meer outfits.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |