Tis een broekje ("who wears short shorts? I wear short shorts!"), dat jurkding is iets te kort om beschaafd te dragen/in te zitten zonder te flashen. En het is niet totaal onzichtbaar, het geraffelde van de spijkerstof piekt subtiel en sensueel tevoorschijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:03 schreef v0lt026 het volgende:
Oehh wel leuk, alleen jammer dat je rokje totaal onzichtbaar is, vast bewust maar toch jammer
past gewoon bij de rest imoquote:
check alles, het is gewoon een dun meisje, dan kan ze wel proberen er olifantenpoten onder te kweken, maar dan heb je daar weer commentaar opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:29 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Check bij haar enkels.Ze mag wel iets meer eten (niet te veel).
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
check alles, het is gewoon een dun meisje, dan kan ze wel proberen er olifantenpoten onder te kweken, maar dan heb je daar weer commentaar op
Het is gewoon niet vrouwelijk. Zeker met kleren aan waar haar schouders een meter breed lijken. Dan kan je nog jurkjes aantrekken e.d., maar een vrouwelijk figuur krijg je er niet van.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
check alles, het is gewoon een dun meisje, dan kan ze wel proberen er olifantenpoten onder te kweken, maar dan heb je daar weer commentaar op
Je hebt toch geen eetstoornis he? Het ziet er wel zo uit namelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
![]()
En merci. Ik word zelf altijd erg moe van deze discussie voeren.
nou, ik eh..kijk al heel lang naar vrouwen (dat klinkt enger dan het is) en ik vind het wel vrouwelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Het is gewoon niet vrouwelijk. Zeker met kleren aan waar haar schouders een meter breed lijken. Dan kan je nog jurkjes aantrekken e.d., maar een vrouwelijk figuur krijg je er niet van.
ik word altijd zo moe van iemand afgerekend zien worden op haar of zijn bouwstijl.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
![]()
En merci. Ik word zelf altijd erg moe van deze discussie voeren.
Ik ga weer aan de aardappelen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, ik eh..kijk al heel lang naar vrouwen (dat klinkt enger dan het is) en ik vind het wel vrouwelijk.
ieder z'n smaak.
maar we lullen over een meisje waar ze bij is, das niet chiq
Vraag je iets dikkere mensen ook zomaar of ze suïcidaal zijn wellicht?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Je hebt toch geen eetstoornis he? Het ziet er wel zo uit namelijk.
neequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij hebt ook vast je benen geschoren?Gast
^2
het zijn altijd de grootste paupers die hier niks plaatsen, en wel de grootste onbeargumenteerde uitspraken doenquote:
Ha. Ik ben er aan gewend. Mensen hebben namelijk vaak iets af te reageren of zo op dunnere mensen. Is in ieder geval mijn ervaring. En het feit dat je het dan op 'eetstoornis' kan gooien is natuurlijk erg fijn. Echte bezorgdheid was het natuurlijk niet, die vraag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik word altijd zo moe van iemand afgerekend zien worden op haar of zijn bouwstijl.
Dan komt de megamindy in me naar boven
ik denk niet dat je mij een pauper kunt noemenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef choclat het volgende:
[..]
nee
[..]
het zijn altijd de grootste paupers die hier niks plaatsen, en wel de grootste onbeargumenteerde uitspraken doen
Dikke mensen hebben problemen met hun emoties > troosteten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef Marouska het volgende:
[..]
Vraag je iets dikkere mensen ook zomaar of ze suïcidaal zijn wellicht?
Zowel te dik als te dun is niet goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:36 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ha. Ik ben er aan gewend. Mensen hebben namelijk vaak iets af te reageren of zo op dunnere mensen. Is in ieder geval mijn ervaring. En het feit dat je het dan op 'eetstoornis' kan gooien is natuurlijk erg fijn. Echte bezorgdheid was het natuurlijk niet, die vraag.
als je je prettig voelt maakt bouw of gewicht geen reet uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:36 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ha. Ik ben er aan gewend. Mensen hebben namelijk vaak iets af te reageren of zo op dunnere mensen. Is in ieder geval mijn ervaring. En het feit dat je het dan op 'eetstoornis' kan gooien is natuurlijk erg fijn. Echte bezorgdheid was het natuurlijk niet, die vraag.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben problemen met hun emoties > troosteten.
Impliceer maar geen ziektebeelden aan de hand van iemand z'n enkels, mr. AardappelAnders.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:39 schreef AardappelAnders. het volgende:
Eet maar meer aardappelen, Marouska.
Megamindyquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik word altijd zo moe van iemand afgerekend zien worden op haar of zijn bouwstijl.
Dan komt de megamindy in me naar boven
Wil je nou beweren 90% van de te dikke mensen een lichamelijke oorzaak heeft voor hun vetzucht? Laat me niet lachen. Het is andersom: 10% kan er min of meer niks aan doen, de rest heeft psychische problemen waardoor ze te dik zijn. In dat opzicht verschillen te dikke mensen weinig met te dunne. Anorexia- en boulimiapatiënten hebben ook problemen met hun psyche.quote:
Ik vind je bouw heel mooi en je kleding fantastisch.. maar dit soort schoenen accentueert je enkels iets te veel waardoor je er juist eng dun gaat uitzien, terwijl ik je verder echt een prachtfiguur vind hebben!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |