Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Alleen de pinguins die sushi etenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja.
Stelletje viespeuken! Zijn alle pinguins zo?
Zeker leuk!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
leuk he nieuw speelgoed
wel lekker op zijn tijd zon rustig weekend
Stom hoor...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naar omstandigheden goed
koffieapparaat kapot gegaan en ik wacht nog steeds op mijn internet![]()
maar heb zaterdag hier een super party gehad
Whehe.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen de pinguins die sushi eten
whehehe moet zeggen soms zou ik ook wel een rijbewijs willenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeker leuk!En handig
Ben vandaag even naar m'n oude instructrice geweest om het wagentje te showen en toen meteen boodschapjes gedaan
En vanavond moest ik even naar de dierenarts met Sofie, dat was ook voor het eerst zonder moeilijk moeilijk omdat geen eigen vervoer
Ja zeker, dat ga ik komend weekend doen
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen de pinguins die sushi eten
meer dan genoegquote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stom hoor...Maar het komt vast snel goed
![]()
Jeuj!Dat was gezellig dus? En nog leuke thema's gepland voor de komende periode?
tequilaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer dan genoeg
2 verjaardag party's een country&western party en voor april willen we een goldstrike tequila party plannen
Weer onder zijn tektonische plaat gaat....quote:
Ja, het is een duur geintjequote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe moet zeggen soms zou ik ook wel een rijbewijs willen
zit er voorlopig niet in kan het niet betalen
quote:
mja kan me goed voorstellen ik verkies een auto ook wel boven mijn scootertjequote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het is een duur geintjeMaar het geeft me veel plezier, dus ik ben blij dat ik het gedaan heb
Zij had een eigen programma op MTV. Ze was (zogenaamd) bi-seksueel en dan gingen mannen en vrouwen (letterlijk) om haar liefde knokkenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer onder zijn tektonische plaat gaat....
en dat is ?quote:
jaaa heb beide seizoenen gezienquote:Op maandag 1 maart 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij had een eigen programma op MTV. Ze was (zogenaamd) bi-seksueel en dan gingen mannen en vrouwen (letterlijk) om haar liefde knokken![]()
Ik hoor het al, ik heb heul wat gemistquote:Op maandag 1 maart 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij had een eigen programma op MTV. Ze was (zogenaamd) bi-seksueel en dan gingen mannen en vrouwen (letterlijk) om haar liefde knokken![]()
sport zequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Zie boven je en alienquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik heb heul wat gemist
Hoi Marcquote:Op maandag 1 maart 2010 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar voor de tvp. Jullie spammen het toch vol voordat ik er weer ben.
[spoilert] tekst [/spoilert]quote:
ik zag hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een keer tila
[ Bericht 14% gewijzigd door Giertje op 01-03-2010 20:29:35 ]Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
kom je morgen pas weer op fokquote:Op maandag 1 maart 2010 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar voor de tvp. Jullie spammen het toch vol voordat ik er weer ben.
het lijkt er wel opquote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik heb heul wat gemist
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef Giertje het volgende:
echt mooi vind ik d'r nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een keer tila
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef Giertje het volgende:je kunt het beste [spoilert][img]weblink[/img][/spoilert] doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een keer tila
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dus
sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt het beste [spoilert][ [url=foto]afbeelding[/url] ][/spoilert] doenNou liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dus![]()
Die foto wilde ik namelijk liever niet zien!
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
et is ook niet mijn typequote:Op maandag 1 maart 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou liever nietDie foto wilde ik namelijk liever niet zien!
![]()
niet klikken danquote:Op maandag 1 maart 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou liever nietDie foto wilde ik namelijk liever niet zien!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW
sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet klikken dan
NIJNTJE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW
Dankjewel, dat was beter
en wat is NSFW?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet klikken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Not Suited For Workquote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NIJNTJE!
Dankjewel, dat was beter
en wat is NSFW?
Is maar goed dat ik dat niet wist, anders had ik niet geklikt!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik dat niet wist, anders had ik niet geklikt!
Mopje!quote:
Wat heerlijk!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed hoor
![]()
vandaag lekker geknutseld op de boot, goed weertje erbij dussss...
Ja en nee,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |