quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoooi!Balen van Whoopie zeg.
Die blijft maar sukkelen met de oortjes.
JJH!![]()
En de rest!
Maar die heeft als t goed is geen volle zakkenquote:
jep, die heerlijke snijdende tasjes bij de kassaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van die goeiekopes extragraties (JJH) tassen?
Wat is de buit?
Je maakte mij aan hetquote:
Oeh, ik neem aan dat je gewoon loempiavellen bedoelt?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, die heerlijke snijdende tasjes bij de kassa
een stapel rotipannekoeken, een kilo bapaomeel, een pak met deegvellen voor springroldingen, hete mango chutney, speciale rotisambal, boemboe voor lemper, een deegpers voor bladerdeeg, en beslagmix voor spekkoek![]()
toen ik daar binnenliep hadden ze zoveel dat ik spontaan vergat wat ik ook alweer wilde halen
maar volgende keer gaat er een sake-setje meeen ik heb gekeken voor een oshizushipers, amar die hadden ze niet, alleen maar sushimallen voor ronde sushi, voor mensen die niet kunnen rollen
![]()
foto komt nog wel
quote:
Wonen, werken, recreeëren?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Ynske het volgende:
Cat... vraagje, de Dries in Weert is dat wat? qua omgeving enzo?
Hijs op slot!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hijs op slot!![]()
En iemand nam me serieus.
Maakt niks uit hoor, zo'n haast heeft het nou ook weer niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was vandaag zo een chaos op kantoor dat ik helemaal vergeten ben de dvd op de post te doen.
Maar morgenochtend maak ik hem meteen postklaar
checkquote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ik neem aan dat je gewoon loempiavellen bedoelt?
nee helaas, ik heb nog gekeken, maar niet gevondenquote:Ik moet ook nog steeds mn bapaobloem gaan gebruiken....
Rotisambal van madame jeanets?
ik wil het gewoon eens proberen, ik ga het echt niet iedere week makenquote:Die is echt om te huilen zo lekker![]()
Spekkoek maken is mij echt te omslachtig, spekkoek en onde onde, dat zijn twee dingen die ik altijd koop, ipv zelf maken
Het is niet de beste buurt van Weert, zeker de flats aan de St. Jozeflaan (komt uit op de Dries) hebben een naam, zeg maar. Al ken ik ook weer iemand die daar jaren met veel plezier gewoond heeft. Kan ik vrijdag voor je informeren hoe het daar écht is. Op zich is het er best wonen denk ik. Dicht bij het station, dichtbij het centrum en winkels in de buurt. En Weird is gewoon leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |