Dat hangt dan weer van je leeftijd af!quote:Én of ik naar de kinderrechter moet en/of een strafblad krijgt of een boete/taakstraf
Je wapen zal in beslag genomen worden, en jullie zullen beide denk ik een boete krijgen.quote:- IK, omdat het in mijn bezit is.
- Of mijn vriend omdat hij een strafbare feit pleegt met MIJN alarmpistool.
Dat ligt er aan hoe oud je bent.quote:Én of ik naar de kinderrechter moet en/of een strafblad krijgt of een boete/taakstraf
dat dus ookquote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef AlbertusFrimusIII het volgende:
[..]
Dat hangt dan weer van je leeftijd af!
Indien de TS een alarm pistool heeft lijkend op en bestaand wapen (replica) dan is ie dus WEL genaaidquote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Nieuwskijker het volgende:
Formaat 10,5 x 8 x 2,5 cm, gewicht 311 gram, voorzien van veiligheidspal. Ook geschikt als startpistool bij sportwedstrijden.
U hebt er géén vergunning voor nodig!
Doe eens normaal man.quote:
Dit zou niet mijn eerste vraag zijn geweest, maar goed...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef YOYO_NL het volgende:
Nu is mijn vraag wie harder wordt gestraft;
Bezit van wapens zonder vergunning is ook verboden.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:47 schreef YOYO_NL het volgende:
Maar het wapen is al vernietigd. Mijn vriend moest het ondertekenen.
Ik had al gezegd dat ik de eigenaar ben van het alarmpistool.
Maar hij schiet er mee, hij pleegt er eigenlijk tog een misdrijf mee?
Hij is dan misschien wel in mijn bezit, maar ik doe er niks mee op dat moment.
...
Het is geen wedstijdje op de lagere school ofzo.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:47 schreef YOYO_NL het volgende:
Maar het wapen is al vernietigd. Mijn vriend moest het ondertekenen.
Ik had al gezegd dat ik de eigenaar ben van het alarmpistool.
Maar hij schiet er mee, hij pleegt er eigenlijk tog een misdrijf mee?
Hij is dan misschien wel in mijn bezit, maar ik doe er niks mee op dat moment.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |