abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 maart 2010 @ 11:09:07 #256
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78923287
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Misan het volgende:

[..]

en Stefan GP wordt 'm definitief ook niet dus?
Nope
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78923291
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Misan het volgende:

[..]

en Stefan GP wordt 'm definitief ook niet dus?
Klopt, krijgt definitief geen startbewijs. Auto schijnt helemaal niet te bestaan en het bedrijf dat hoofdsponsor is had een omzet van 3200 euro ofzo
Vicariously I live while the whole world dies
pi_78924462
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:09 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Klopt, krijgt definitief geen startbewijs. Auto schijnt helemaal niet te bestaan en het bedrijf dat hoofdsponsor is had een omzet van 3200 euro ofzo
wat een onzinverhaal dan
Zou er nog iemand baat bij hebben gehad?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 maart 2010 @ 11:48:42 #259
Maffe Fries
pi_78924495
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef Misan het volgende:

[..]

wat een onzinverhaal dan
Er was daar veel niet in orde
quote:
Zou er nog iemand baat bij hebben gehad?
De media
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:50:38 #260
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_78924560
Klinkt bijna als een gevalletje Andrea Moda .
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_78924679
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Er was daar veel niet in orde
[..]

De media
ja lees het net allemaal, wat een treurig verhaal zeg (en dan nog verontwaardigd reageren in de media ook)
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:32:30 #262
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_78932170
ff een stomme vraag misschien maar bij het registeren op de manager krijg je de vraag of je pm geheugensteuntjes aan wil ztten of niet. Heb ik niet gedaan, maar het lijkt me nu achteraf toch wel handig.
Hoe fix ik dat weer?
pi_78932243
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:32 schreef GateWayX het volgende:
ff een stomme vraag misschien maar bij het registeren op de manager krijg je de vraag of je pm geheugensteuntjes aan wil ztten of niet. Heb ik niet gedaan, maar het lijkt me nu achteraf toch wel handig.
Hoe fix ik dat weer?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/beheer/id/9039 (profielbeheer)
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:35:16 #264
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_78932286
Ah! Bedankt.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 maart 2010 @ 15:35:30 #265
Maffe Fries
pi_78932298
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:32 schreef GateWayX het volgende:
Hoe fix ik dat weer?
Op dit moment kan dat helaas nog niet. Er zit een fout in de code voor de geheugensteuntjes, waardoor dit deel van de code momenteel uitgeschakeld is. Het is de bedoeling om dit op een later tijdstip te fixen zodat deze feature in gebruik kan worden genomen.

Tot die tijd zul je regelmatig FOK!sport en de manager in de gaten moeten houden.
pi_78956049
Geheugensteuntje Formule 1-manager

Het is zover... De eerste Formule 1-race van het seizoen 2010 komt er aan! De Grand Prix van Bahrein wordt verreden op 14 maart vanaf 13:00 uur. De kwalificatie zal zijn op zaterdag 13 maart vanaf 12:00 uur. Uiteraard doet FOK!sport verslag van zowel de vrije trainingen, kwalificatie en race.

Maar nu FOK! weer een Formule 1-manager heeft, is het ook bijna tijd voor de start van de eerste ronde. Een extra dimensie als je voor de tv gekluisterd zit!

Aanstaande vrijdag, 12 maart 2010, zal om 23:59 uur de manager dichtgaan, dus zorg dat je voor die tijd je team opgeslagen hebt!

Voor meer uitleg over de FOK! Formule 1-manager lees je [Upd] FOK! Formule 1-manager 2010 gelanceerd! Wil je weten welke prachtige prijzen FOK! heeft geregeld? Lees dan dit bericht even!

Om direct naar de FOK! Formule 1-manager te gaan klik je hier.

Wil je meespelen, maar heb je nog geen account op FOK!? Registreer je dan eerst!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 maart 2010 @ 22:23:15 #267
Maffe Fries
pi_78993474
Er zijn enkele nieuwe toffe prijzen bijgekomen, dus check snel de prijzenpagina van de F1 manager
pi_78999659
Ik heb ook een team samengesteld

En nu heb je wel een reden om te juichen als een van je favoriete coureurs een waardeloos raceweekend heeft
pi_79007928
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn enkele nieuwe toffe prijzen bijgekomen, dus check snel de prijzenpagina van de F1 manager
In ieder geval een reden om extra mijn best te doen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79008423
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

In ieder geval een reden om extra mijn best te doen.
In ieder geval een reden om te janken als ik dit keer wel in de top beland
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_79017923
Wie van de twee (Karun Chandhok en Bruno Senna) gaat er beter presteren?
pi_79018064
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef _Cobalt_ het volgende:
Wie van de twee (Karun Chandhok en Bruno Senna) gaat er beter presteren?
Geen flauw idee Echt niet.
pi_79018082
[quote] Op woensdag 10 maart 2010 00:33 schreef Sally het volgende:

Het is zover... De eerste Formule 1-race van het seizoen 2010 komt er aan! De Grand Prix van Bahrein wordt verreden op 14 maart vanaf 13:00 uur. De kwalificatie zal zijn op zaterdag 13 maart vanaf 12:00 uur. Uiteraard doet FOK!sport verslag van zowel de vrije trainingen, kwalificatie en race.

Maar nu FOK! weer een Formule 1-manager heeft, is het ook bijna tijd voor de start van de eerste ronde. Een extra dimensie als je voor de tv gekluisterd zit!

Aanstaande vrijdag, 12 maart 2010, zal om 23:59 uur de manager dichtgaan, dus zorg dat je voor die tijd je team opgeslagen hebt!

Voor meer uitleg over de FOK! Formule 1-manager lees je [Upd] FOK! Formule 1-manager 2010 gelanceerd! Wil je weten welke prachtige prijzen FOK! heeft geregeld? Lees dan dit bericht even!

Wil je meespelen, maar heb je nog geen account op FOK!? Registreer je dan eerst!
pi_79047154
Ik heb zojuist mijn manager ingevuld en heb daarna een subleague aangemaakt om met wat vrienden te kunnen spelen. Deze heb ik dus ook op gesloten gezet maar hoe nodig ik andere nou uit om daar aan deel te nemen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_79047876
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:43 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb zojuist mijn manager ingevuld en heb daarna een subleague aangemaakt om met wat vrienden te kunnen spelen. Deze heb ik dus ook op gesloten gezet maar hoe nodig ik andere nou uit om daar aan deel te nemen?
Per PM (of mondeling of per mail) Vertel ze welke naam en welk wachtwoord en het komt vast goed.

Ze m9oeten dan naar 'subleagues' -> 'overzicht' -> en lies uit de lijst de juiste, aanklikken -> 'Word lid!' -> ww invullen en ze zijn lid.
pi_79047894
na de vt vanmiddag mn team maken !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79047956
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:13 schreef Sally het volgende:

[..]

Per PM (of mondeling of per mail) Vertel ze welke naam en welk wachtwoord en het komt vast goed.

Ze m9oeten dan naar 'subleagues' -> 'overzicht' -> en lies uit de lijst de juiste, aanklikken -> 'Word lid!' -> ww invullen en ze zijn lid.
Oke tnx Die word lid knop staat er bij mezelf natuurlijk niet omdat ik die subleague aangemaakt heb.
pi_79049041
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Oke tnx Die word lid knop staat er bij mezelf natuurlijk niet omdat ik die subleague aangemaakt heb.
Juist. Jij hebt wel 'Beheer deze subleague'
pi_79058298
Zo mijn team is er klaar voor hopelijk de juiste gok.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79058355
Nog maar eventjes de tijd om je team op te slaan!

pi_79062443
Wat gebeurt er wanneer Hispania om een of andere reden niet start zondag? Gewoon 0 punten? Want stel nu dat Lotus wel gewoon start, maar uitvalt, en daardoor bijvoorbeeld -30 punten haalt.

Met andere woorden: staat er in de manager een straf op niet aan de start verschijnen?
pi_79062813
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:03 schreef wout147 het volgende:
Wat gebeurt er wanneer Hispania om een of andere reden niet start zondag? Gewoon 0 punten? Want stel nu dat Lotus wel gewoon start, maar uitvalt, en daardoor bijvoorbeeld -30 punten haalt.

Met andere woorden: staat er in de manager een straf op niet aan de start verschijnen?
Als een team niet aan de start verschijnt, krijgt het geen punten. Ook als het bij de kwalificatie niet meedoet.

Maar, mocht een onderdeel onverhoopt niet deelnemen aan een raceweekend en daarmee geen enkel punt gescoord hebben, is de daling van die onderdelen minder hard omdat er net gedaan wordt in de berekening alsof ze 30 punten hebben gehaald. Dan wordt de daling met 0,045 % per punt berekend over 30 punten. Deze onderdelen halen geen punten voor je team, ze hebben immers in het echt niet geracet.
(uit de Speluitleg)

Strafpunten worden alleen voor het volgende uitgedeeld:

Coureurs

Kwalificatie
Strafseconden: -15
Annulering van snelste ronde kwalificatie: -15
Teruggezet op grid: -15

Elk van deze straffen kan maximaal één keer per weekend aan een coureur worden uitgedeeld.

Race
Diskwalificatie door fout coureur (bv. rijgedrag): -50
Drivethrough: -15
Stop & go: -20
Tijdstraf achteraf: -15

Elk van deze straffen kan maximaal één keer per weekend aan een coureur worden uitgedeeld.

Chassis'
Overige punten chassis

Uitval door technische fout: -15
Diskwalificatie van één auto door chassisfout van team: -50
Diskwalificatie van beide auto's door dezelfde chassisfout van team: -75

Onder technische fouten worden onder andere verstaan: remmen, hydraulica, vering, ophanging, benzinetekort, mechanica, stuurinrichting en elektronica.

Motoren

Overige punten motoren

Versnellingsbak vervangen tussen begin van kwalificatie en finish van race: -10
Motor vervangen tussen begin van kwalificatie en finish van race: -15
Diskwalificatie van één auto door motorfout van team: -50
Diskwalificatie van beide auto's door dezelfde motorfout van team: -75

Deze eerste twee straffen kunnen ieder maximaal één keer per auto per weekend worden uitgedeeld.

Onder technische fouten worden onder andere verstaan: motor, versnellingsbak, aandrijving, olielekkage, koppeling en benzinedruk.

Bij eventuele onduidelijkheid beslist crew in een definitief oordeel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 12-03-2010 15:18:34 ]
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:34:40 #283
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_79063919
Crew,

Allereesrt hulde met de nieuwe manager! Stukken beter dan voriga jaar, waar ik persoonlijk weinig aan vond...

Kleine opmerking: de layout van het punten overzicht! Het is vrijonoverzichtelijk.

Wellicht komt het het overzicht ten gode om in excel het alsvolgt in te voeren:

In de rijen: posities 1t/m 26
Kolom B: Punen Q
Kolom C: punten Race

Voor de rest, bijna perfect en Game on!
Grt,

Forrestx
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:35:36 #284
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_79063971
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:10 schreef Sally het volgende:

[..]

Als een team niet aan de start verschijnt, krijgt het geen punten. Ook als het bij de kwalificatie niet meedoet.

Maar, mocht een onderdeel onverhoopt niet deelnemen aan een raceweekend en daarmee geen enkel punt gescoord hebben, is de daling van die onderdelen minder hard omdat er net gedaan wordt in de berekening alsof ze 30 punten hebben gehaald. Dan wordt de daling met 0,045 % per punt berekend over 30 punten. Deze onderdelen halen geen punten voor je team, ze hebben immers in het echt niet geracet.
(uit de Speluitleg)

Strafpunten worden alleen voor het volgende uitgedeeld:

Coureurs

Kwalificatie
Strafseconden: -15
Annulering van snelste ronde kwalificatie: -15
Teruggezet op grid: -15

Race
Diskwalificatie door fout coureur (bv. rijgedrag): -50
Drivethrough: -15
Stop & go: -20
Tijdstraf achteraf: -15

Chassis'
Overige punten chassis

Diskwalificatie van één auto door chassisfout van team: -50
Diskwalificatie van beide auto's door dezelfde chassisfout van team: -75

Onder technische fouten worden onder andere verstaan: remmen, hydraulica, vering, ophanging, benzinetekort, mechanica, stuurinrichting en elektronica.

Motoren

Overige punten motoren

Versnellingsbak vervangen tussen begin van kwalificatie en finish van race: -10
Motor vervangen tussen begin van kwalificatie en finish van race: -15
Diskwalificatie van één auto door motorfout van team: -50
Diskwalificatie van beide auto's door dezelfde motorfout van team: -75

Deze eerste twee straffen kunnen ieder maximaal één keer per auto per weekend worden uitgedeeld.

Onder technische fouten worden onder andere verstaan: motor, versnellingsbak, aandrijving, olielekkage, koppeling en benzinedruk.

Bij eventuele onduidelijkheid beslist crew in een definitief oordeel.
WIj zijn er weer bij met Stoxx~-2010!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_79064007
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef ForrestX het volgende:
Crew,

Allereesrt hulde met de nieuwe manager! Stukken beter dan voriga jaar, waar ik persoonlijk weinig aan vond...
Daar heb ik anders nog wel een abbonement op F1 blad aan overgehouden
pi_79064914
Nog even wat gerommeld met mijn team, hopelijk goede gok genomen, want als de tijden uit VT1 en VT2 anders waren als wat de race uiteindelijk gaat doen, dan ga ik nat
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:12:20 #287
44833 mista
Bebogeen
pi_79065595
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef Ermanon het volgende:
Nog even wat gerommeld met mijn team, hopelijk goede gok genomen, want als de tijden uit VT1 en VT2 anders waren als wat de race uiteindelijk gaat doen, dan ga ik nat
waar zijn de uitslagen van de VT te vinden?
pi_79065886
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:12 schreef mista het volgende:

[..]

waar zijn de uitslagen van de VT te vinden?
VT1:
2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix

VT2:
2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
pi_79067915
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef ForrestX het volgende:
Crew,

Dank
quote:
Kleine opmerking: de layout van het punten overzicht! Het is vrijonoverzichtelijk.
Dat weten we, maar het is nog niet echt geweldig na een bepaalde aanpassing die pas gedaan is. Mogelijk dat er een meer structurele oplossing komt waarbij er niet meer gekoppeld wordt met de database, maar dat we gewoon normale tabellen en tekst (zoals uitleg van de strafpunten hierboven) kunnen plaatsen.

Het was echter geen show stopper, vandaar dat we wel gelanceerd zijn. Voor nu moeten we het allemaal er maar mee doen
quote:
Wellicht komt het het overzicht ten gode om in excel het alsvolgt in te voeren:

In de rijen: posities 1t/m 26
Kolom B: Punen Q
Kolom C: punten Race
Hoe bedoel je dit, op welke pagina? Graag hoor ik

Wat we nog wel graag willen (maar we zijn afhankelijk van beperkte dev-capaciteit) is in de klassementen naast teamnamen ook usernamen, en bij de subleagues van alle deelnemers iig een puntentotaal (en evt. ook usernaam). Net zoals het ooit was.

Daarnaast wil je ook vast weten hoe ALLE onderdelen van je team gescoord hebben, en niet alleen van je wissels (Teamhistory, onderaan op je Persoonlijk Profiel).
quote:
Voor de rest, bijna perfect en Game on!
Grt,

Forrestx
Hi Forrest

Heb je nou je prijs al geïnd? Zo ja: hoe was het?????
pi_79067950
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:35 schreef ForrestX het volgende:

[..]

WIj zijn er weer bij met Stoxx~-2010!
I'll be there!
Neem aan dat dit een open invitatie was?

PM me ff het ww mocht dat erop zitten Edit: zit er dus niet op, zou je dat wel doen?

[ Bericht 12% gewijzigd door Sally op 12-03-2010 17:18:19 ]
pi_79068086
En inmiddels is de barrière van 1.600 deelnemers geslecht

Zullen we de 2.000 gaan halen aan het eind van de rit?
pi_79068471
Pfff erg lastig om iets samen te stellen hoor

Wat is ook alweer de officiele F1 manager (naast die van fok natuurlijk ) Als ik google vind ik er wel erg veel

Oja ik heb mijn favo team verkeerd ingevuld, kan ik dat nog aanpassen en zoja waar?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 maart 2010 @ 17:39:52 #293
Maffe Fries
pi_79068943
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef Sharpdressedman het volgende:

Wat is ook alweer de officiele F1 manager (naast die van fok natuurlijk ) Als ik google vind ik er wel erg veel

Oja ik heb mijn favo team verkeerd ingevuld, kan ik dat nog aanpassen en zoja waar?
Je kunt het in je persoonlijke profiel aanpassen. Is te vinden onder de knop teammanagement
pi_79069272
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef Sharpdressedman het volgende:

Dacht je dat we de concurrent gaan noemen? We doen niet aan spam Tegen de policy.

En de FOK! Formule 1-manager is natuurlijk de officiële
pi_79073821
De nieuwe naam van het chassis van Hispania Racing Team is bekend (zie http://en.wikipedia.org/wiki/Hispania_F110) en al aangepast in de FOK! F1-manager:

Van Hispania HRT is het Hispania F110 [chassis] geworden.

Dit heeft geen enkel gevolg voor de samenstelling van de userteams noch de budgetten.
pi_79085686
Ik kan geen linkjes kiezen vanuit de menutjes. zodra het uitklapt en ik ga naar beneden verdwijnt het menu. ik draai firefox 3.6 en win xp sp3. iemand hier ook problemen mee of een oplossing?
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_79088950
ai.. te laat
pi_79089079
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:49 schreef trance_fan het volgende:
Ik kan geen linkjes kiezen vanuit de menutjes. zodra het uitklapt en ik ga naar beneden verdwijnt het menu. ik draai firefox 3.6 en win xp sp3. iemand hier ook problemen mee of een oplossing?
Nee, dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen.
Ook niemand erover gehoord verder.

Ik stond wel op het punt kom FF 3.6 te installeren (onder Vista 64), maar had dat nog nite gedaan. Mss maar even wachten. Is een oudere versie van FF terugzetten een oplossing?

Mogelijk anderen?
pi_79100252
Firefox 3.6 op Vista Business 64-bit geeft geen problemen...
.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:52:08 #300
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_79101911
Op XP Pro SP3 ook niet. Zit er niet een of andere extensie van FF in de weg? Start FF eens in veilige modus.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zondag 14 maart 2010 @ 12:24:37 #301
44833 mista
Bebogeen
pi_79122018
volledige puntentelling pas na de race begrijp ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')