Nopequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Misan het volgende:
[..]
en Stefan GP wordt 'm definitief ook niet dus?
Klopt, krijgt definitief geen startbewijs. Auto schijnt helemaal niet te bestaan en het bedrijf dat hoofdsponsor is had een omzet van 3200 euro ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Misan het volgende:
[..]
en Stefan GP wordt 'm definitief ook niet dus?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt, krijgt definitief geen startbewijs. Auto schijnt helemaal niet te bestaan en het bedrijf dat hoofdsponsor is had een omzet van 3200 euro ofzo
Er was daar veel niet in ordequote:
De mediaquote:Zou er nog iemand baat bij hebben gehad?
ja lees het net allemaal, wat een treurig verhaal zeg (en dan nog verontwaardigd reageren in de media ook)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er was daar veel niet in orde
[..]
De media
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/beheer/id/9039 (profielbeheer)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:32 schreef GateWayX het volgende:
ff een stomme vraag misschien maar bij het registeren op de manager krijg je de vraag of je pm geheugensteuntjes aan wil ztten of niet. Heb ik niet gedaan, maar het lijkt me nu achteraf toch wel handig.![]()
Hoe fix ik dat weer?
Op dit moment kan dat helaas nog niet. Er zit een fout in de code voor de geheugensteuntjes, waardoor dit deel van de code momenteel uitgeschakeld is. Het is de bedoeling om dit op een later tijdstip te fixen zodat deze feature in gebruik kan worden genomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:32 schreef GateWayX het volgende:
ff een stomme vraag misschien maar bij het registeren op de manager krijg je de vraag of je pm geheugensteuntjes aan wil ztten of niet. Heb ik niet gedaan, maar het lijkt me nu achteraf toch wel handig.![]()
Hoe fix ik dat weer?
In ieder geval een reden om extra mijn best te doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn enkele nieuwe toffe prijzen bijgekomen, dus check snel de prijzenpagina van de F1 manager
In ieder geval een reden om te janken als ik dit keer wel in de top belandquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In ieder geval een reden om extra mijn best te doen.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef _Cobalt_ het volgende:
Wie van de twee (Karun Chandhok en Bruno Senna) gaat er beter presteren?
Per PM (of mondeling of per mail)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:43 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb zojuist mijn manager ingevuld en heb daarna een subleague aangemaakt om met wat vrienden te kunnen spelen. Deze heb ik dus ook op gesloten gezet maar hoe nodig ik andere nou uit om daar aan deel te nemen?
Oke tnxquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Per PM (of mondeling of per mail)Vertel ze welke naam en welk wachtwoord en het komt vast goed.
Ze m9oeten dan naar 'subleagues' -> 'overzicht' -> en lies uit de lijst de juiste, aanklikken -> 'Word lid!' -> ww invullen en ze zijn lid.
Juist. Jij hebt wel 'Beheer deze subleague'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke tnxDie word lid knop staat er bij mezelf natuurlijk niet omdat ik die subleague aangemaakt heb.
Als een team niet aan de start verschijnt, krijgt het geen punten. Ook als het bij de kwalificatie niet meedoet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:03 schreef wout147 het volgende:
Wat gebeurt er wanneer Hispania om een of andere reden niet start zondag? Gewoon 0 punten? Want stel nu dat Lotus wel gewoon start, maar uitvalt, en daardoor bijvoorbeeld -30 punten haalt.
Met andere woorden: staat er in de manager een straf op niet aan de start verschijnen?
WIj zijn er weer bij met Stoxx~-2010!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Als een team niet aan de start verschijnt, krijgt het geen punten. Ook als het bij de kwalificatie niet meedoet.
Maar, mocht een onderdeel onverhoopt niet deelnemen aan een raceweekend en daarmee geen enkel punt gescoord hebben, is de daling van die onderdelen minder hard omdat er net gedaan wordt in de berekening alsof ze 30 punten hebben gehaald. Dan wordt de daling met 0,045 % per punt berekend over 30 punten. Deze onderdelen halen geen punten voor je team, ze hebben immers in het echt niet geracet.
(uit de Speluitleg)
Strafpunten worden alleen voor het volgende uitgedeeld:
Coureurs
Kwalificatie
Strafseconden: -15
Annulering van snelste ronde kwalificatie: -15
Teruggezet op grid: -15
Elk van deze straffen kan maximaal één keer per weekend aan een coureur worden uitgedeeld.
Race
Diskwalificatie door fout coureur (bv. rijgedrag): -50
Drivethrough: -15
Stop & go: -20
Tijdstraf achteraf: -15
Elk van deze straffen kan maximaal één keer per weekend aan een coureur worden uitgedeeld.
Chassis'
Overige punten chassis
Uitval door technische fout: -15
Diskwalificatie van één auto door chassisfout van team: -50
Diskwalificatie van beide auto's door dezelfde chassisfout van team: -75
Onder technische fouten worden onder andere verstaan: remmen, hydraulica, vering, ophanging, benzinetekort, mechanica, stuurinrichting en elektronica.
Motoren
Overige punten motoren
Versnellingsbak vervangen tussen begin van kwalificatie en finish van race: -10
Motor vervangen tussen begin van kwalificatie en finish van race: -15
Uitval door technische fout: -15
Diskwalificatie van één auto door motorfout van team: -50
Diskwalificatie van beide auto's door dezelfde motorfout van team: -75
Deze eerste twee straffen kunnen ieder maximaal één keer per auto per weekend worden uitgedeeld.
Onder technische fouten worden onder andere verstaan: motor, versnellingsbak, aandrijving, olielekkage, koppeling en benzinedruk.
Bij eventuele onduidelijkheid beslist crew in een definitief oordeel.
Daar heb ik anders nog wel een abbonement op F1 blad aan overgehoudenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef ForrestX het volgende:
Crew,
Allereesrt hulde met de nieuwe manager! Stukken beter dan voriga jaar, waar ik persoonlijk weinig aan vond...
waar zijn de uitslagen van de VT te vinden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef Ermanon het volgende:
Nog even wat gerommeld met mijn team, hopelijk goede gok genomen, want als de tijden uit VT1 en VT2 anders waren als wat de race uiteindelijk gaat doen, dan ga ik nat
VT1:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:12 schreef mista het volgende:
[..]
waar zijn de uitslagen van de VT te vinden?
Dankquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef ForrestX het volgende:
Crew,
Allereesrt hulde met de nieuwe manager! Stukken beter dan voriga jaar, waar ik persoonlijk weinig aan vond...
Dat weten we, maar het is nog niet echt geweldig na een bepaalde aanpassing die pas gedaan is. Mogelijk dat er een meer structurele oplossing komt waarbij er niet meer gekoppeld wordt met de database, maar dat we gewoon normale tabellen en tekst (zoals uitleg van de strafpunten hierboven) kunnen plaatsen.quote:Kleine opmerking: de layout van het punten overzicht! Het is vrijonoverzichtelijk.
Hoe bedoel je dit, op welke pagina? Graag hoor ikquote:Wellicht komt het het overzicht ten gode om in excel het alsvolgt in te voeren:
In de rijen: posities 1t/m 26
Kolom B: Punen Q
Kolom C: punten Race
Hi Forrestquote:Voor de rest, bijna perfect en Game on!
Grt,
Forrestx
I'll be there!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:35 schreef ForrestX het volgende:
[..]
WIj zijn er weer bij met Stoxx~-2010!
Je kunt het in je persoonlijke profiel aanpassen. Is te vinden onder de knop teammanagementquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Pfff erg lastig om iets samen te stellen hoor![]()
Wat is ook alweer de officiele F1 manager (naast die van fok natuurlijk) Als ik google vind ik er wel erg veel
Oja ik heb mijn favo team verkeerd ingevuld, kan ik dat nog aanpassen en zoja waar?![]()
Dacht je dat we de concurrent gaan noemen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Pfff erg lastig om iets samen te stellen hoor![]()
Wat is ook alweer de officiele F1 manager (naast die van fok natuurlijk) Als ik google vind ik er wel erg veel
Nee, dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:49 schreef trance_fan het volgende:
Ik kan geen linkjes kiezen vanuit de menutjes. zodra het uitklapt en ik ga naar beneden verdwijnt het menu. ik draai firefox 3.6 en win xp sp3. iemand hier ook problemen mee of een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |