De nieuwe teams zullen gewoon gaan startenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:02 schreef Finkelstein het volgende:
Wat is eigenlijk het laatste nieuws omtrent het starten van de nieuwe teams. Wordt verwacht dat de grid volstaat in Bahrein? of zullen er een aantal teams af laten weten de eerste race?
Behalve dus US F1, die zijn definitief afgehaakt voor het gehele seizoen. Maar die kun je ook niet selecteren in de manager.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De nieuwe teams zullen gewoon gaan starten
en Stefan GP wordt 'm definitief ook niet dus?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Behalve dus US F1, die zijn definitief afgehaakt voor het gehele seizoen. Maar die kun je ook niet selecteren in de manager.
Nopequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Misan het volgende:
[..]
en Stefan GP wordt 'm definitief ook niet dus?
Klopt, krijgt definitief geen startbewijs. Auto schijnt helemaal niet te bestaan en het bedrijf dat hoofdsponsor is had een omzet van 3200 euro ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Misan het volgende:
[..]
en Stefan GP wordt 'm definitief ook niet dus?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt, krijgt definitief geen startbewijs. Auto schijnt helemaal niet te bestaan en het bedrijf dat hoofdsponsor is had een omzet van 3200 euro ofzo
Er was daar veel niet in ordequote:
De mediaquote:Zou er nog iemand baat bij hebben gehad?
ja lees het net allemaal, wat een treurig verhaal zeg (en dan nog verontwaardigd reageren in de media ook)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er was daar veel niet in orde
[..]
De media
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/beheer/id/9039 (profielbeheer)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:32 schreef GateWayX het volgende:
ff een stomme vraag misschien maar bij het registeren op de manager krijg je de vraag of je pm geheugensteuntjes aan wil ztten of niet. Heb ik niet gedaan, maar het lijkt me nu achteraf toch wel handig.![]()
Hoe fix ik dat weer?
Op dit moment kan dat helaas nog niet. Er zit een fout in de code voor de geheugensteuntjes, waardoor dit deel van de code momenteel uitgeschakeld is. Het is de bedoeling om dit op een later tijdstip te fixen zodat deze feature in gebruik kan worden genomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:32 schreef GateWayX het volgende:
ff een stomme vraag misschien maar bij het registeren op de manager krijg je de vraag of je pm geheugensteuntjes aan wil ztten of niet. Heb ik niet gedaan, maar het lijkt me nu achteraf toch wel handig.![]()
Hoe fix ik dat weer?
In ieder geval een reden om extra mijn best te doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn enkele nieuwe toffe prijzen bijgekomen, dus check snel de prijzenpagina van de F1 manager
In ieder geval een reden om te janken als ik dit keer wel in de top belandquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In ieder geval een reden om extra mijn best te doen.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef _Cobalt_ het volgende:
Wie van de twee (Karun Chandhok en Bruno Senna) gaat er beter presteren?
Per PM (of mondeling of per mail)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:43 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb zojuist mijn manager ingevuld en heb daarna een subleague aangemaakt om met wat vrienden te kunnen spelen. Deze heb ik dus ook op gesloten gezet maar hoe nodig ik andere nou uit om daar aan deel te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |