Hier zijn al 4 users die gezegd hebben dat ze er geen enkel probleem mee hebben als jullie de boel gewoon compleet opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:51 schreef Sally het volgende:
We zijn ondertussen aan het overleggen wat we gaan doen en hoe we dat het beste aan kunnen pakken.
Dat gaan dus juist NIET doenquote:
Je snapt wat ik bedoelquote:
Ga niet de letterlijke tekst gebruiken, maar bedankt voor de voorzetquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef vosss het volgende:
Top! Je mag overigens letterlijk mijn tekst overnemen mochten jullie besluiten om die paar man even een PM te sturen
dat wordt later vandaag geregeld. Het belangrijkste was om het spel opnieuw live te krijgenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef vosss het volgende:
Ow hij is wel live op de link die we via PM hebben gekregen:
Misschien handig om hem zo ook even onder het kopje managerspellen op foksport erbij te zetten?
Uiteraardquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat wordt later vandaag geregeld. Het belangrijkste was om het spel opnieuw live te krijgen
Die hoeven niet gekozen te wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef D. het volgende:
Hoe zit het met de banden die we kennelijk moeten kiezen?
Dat leek mij ook, maar het 'bandenvakje' bracht verwarringquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die hoeven niet gekozen te worden
Donequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Uiteraard
Overigens:
Campos Meta wordt Hispania Racing
Ze houden jullie wel bezig. Nu moet Campos gewijzigd worden![]()
Dat is een aanpassing die nog gedaan moet wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar het 'bandenvakje' bracht verwarring
Hij is nog niet bevestigd. Zodra dat wel het geval is zal hij in het spel opgenomen wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ingeschreven.
Mis alleen nog de tweede coureur van Campos (Chandhok?), maar die wilde ik toch al niet kiezen.
Er moet nog een linkje in de balk gefixt worden. Dat komt later vandaag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef Bastard het volgende:
Misschien een stomme vraag.. maar hoe kom ik eigenlijk bij die manager? Ik zie alleen een voetbalmanager?
Zie de homepage hieroverquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef D. het volgende:
Hoe zit het met de banden die we kennelijk moeten kiezen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:57 schreef nils7 het volgende:
Komt er nog een goede link naar de pagina... het is dat ik 'm gebookmarked heb want anders is het niet te vinden...?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er moet nog een linkje in de balk gefixt worden. Dat komt later vandaag.
Zo kom je voorlopig bij de manager: http://managers.fok.nl/f1/f1-2010
Nee. Met 150 miljoen kun je best een aardig team samenstellen. Is niet leuk meer he als je in het begin alleen nog maar hoeft te kiezen of je voor Ferrari of Mclaren onderdelen gaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
kan ik extra budget lenen bij de fok-bank?
Ja, dat weet ik allemaal wel. Maar dit jaar is wel anders dan andere jaren. Nu zijn de goedkope teams de teams die 5 seconden per ronde trager zijn dan de rest of die uberhaupt niet getest hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:45 schreef Sally het volgende:
We zijn al iedereen tegemoet gekomen door nu een hoger startbudget in te stellen, en ook het geld dat je per behaald punt ontvangt, is verhoogd![]()
Dat je in het begin geen superteam samen kunt stellen, is natuurlijk logisch en is al jaren zo.
Er staat in mijn reactie ook niet voor niets: proberen samen te stellen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu ja, wees eerlijk, je kan geen aardig team samenstellen. Je kan alleen een achterhoede team met 1 mogelijk middenmoter onderdeel samenstellen. Andere opties zijn niet mogelijk
Nee, WIJ kunnen niets doen aan de snelheid van de nieuwe teams, anders dan de prijzen zo laag mogelijk houden. Dat hebben we zo goed als mogelijk gedaan. Alleen nu is het goedkoopste onderdeel weggevallen (US F1), wat we geprobeerd hebben te compenseren door een hoger startbudget.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik allemaal wel. Maar dit jaar is wel anders dan andere jaren. Nu zijn de goedkope teams de teams die 5 seconden per ronde trager zijn dan de rest of die uberhaupt niet getest hebben
IK weet niet wat je middenmoter noemt, maar ik kan een team samenstellen met slechts 1 nieuwe entry en de rest uit onderdelen (inclusief coureurs) van bestaande teams.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu ja, wees eerlijk, je kan geen aardig team samenstellen. Je kan alleen een achterhoede team met 1 mogelijk middenmoter onderdeel samenstellen. Andere opties zijn niet mogelijk
Er zijn nu echt fatsoenlijke teams samen te stellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Geef eens een voorbeeldquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn nu echt fatsoenlijke teams samen te stellen
Dan ben ik denk ik niet creatief genoeg, of mijn norm van 'fatsoenlijk' ligt hoger dan de jouwe..quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw creatieve brein over.
Voor alle hieronder genoemde opties geldt dat je de motor en het chassis ook kan omdraaien, die hebben immers dezelfde prijzenquote:
Het is mij gelukt om een team samen te stellen met onderdelen van Renault, STR, FI en Lotus.quote:
dat lijkt me knap. hoe?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is mij gelukt om een team samen te stellen met onderdelen van Renault, STR, FI en Lotus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |