Je kunt 'm dan toch weer opnieuw benoemen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Joene het volgende:
Vervallen TeamNamen enzo niet ?
Dat kan , maar ik ben NU ingeschreven en dan heb ik dus kans dat ik het weer vergeet dat is het meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt 'm dan toch weer opnieuw benoemen?
IK kwam een aantal van die pics op diverse sites tegen met zoeken op google afbeeldingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ai... Dat zijn pics met copyright van F1 Fanatic, of niet? Kan het niet expliciet vinden.
Ik denk dat ik met die andere wel wat kan![]()
Edit: ik zie ook losse pics van de coureurs Lucas di Grassi en Timo Glock op F1 Fanatic, maar zie niet iets over copyrights.
Kan nu niet. Is ivm een (kleine) bug offline gehaald. Mogelijk morgen weer online.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En ik zie dat de F1 manager weer begint. Zal ik me ook maar inschrijven.
Geen manager dit jaar.quote:En dan is er nog een optie, maar daar wil ik even niet aan denken nu.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen manager dit jaar.
Waar stond die bak bier ook alweer op Sally?
Dat ik zei dat er geen heel jaar een F1 manager goedwerkend en zonder problemen zou zijn in seizoen 2010
Ik begin alhaast dorst te krijgen
Het kwam omdat er een tweede F1-(test)manager naast draaide die de 'goedkopere' (of andere) waardes had.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
Waarom loopt dit toch altijd weer mis hier op Fok?
Vorig jaar was beterschap beloofd en men had een heel jaar en zou echt op tijd beginnen en het zou allemaal goed komen.
Waarom loopt het dan nu amper een paar uur na online gooien dan toch weer mis?
Ik snap dat niet
Nee, niet die optiequote:
die van vanochtend waren niet correct.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:49 schreef Joene het volgende:
Kan ik dus concluderen dat de waardes die er Vanochtend vroeg instonden , correct waren ? of juist niet ?
Ok , dat vind ik in elk geval fijn om te lezen ! want ik had vanochtend weinig keuze ....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die van vanochtend waren niet correct.
Het gaat hier om 5 users die een team hadden samengesteld met de oude, normale prijzen maar er zijn ook waardes omhoog gegaan toen de nieuwe managerprijzen verruild werden voor die uit de F1-testmanager. Daardoor zijn met het herberekenscript deze al eerder samengestelde userteams in de min gedoken omdat ze die onderdelen eigenlijk niet hadden kunnen betalen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:36 schreef Sally het volgende:
Er zijn momenteel 5 userteams die een negatief budget hebben, maar dat wil niet zeggen dat er meer teams zijn die een ander budget hadden dan voor 2:00 uur afgelopen nacht.
Dat laatste weet ik niet uit het hoofd als ik de klassementspagina met userteams bekijk. Het kan zijn dat de som van de herberekening van de coureurs/motor/chassisprijzen positief of weinig negatief is gebleven, waardoor het budget niet negatief is geworden.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef Misan het volgende:
Kun je trouwens meedoen met meerdere subleagues nu?![]()
zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef Misan het volgende:
dat kon altijd al toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef Misan het volgende:
is al best wel twee jaar geleden dat de F1-manager op volle toeren draaide en heb het gewoon niet onthouden gok ikquote:
quote:Team aanpassen onmogelijk
Het is op dit moment niet mogelijk je team aan te passen. Je kunt wel kijken hoeveel een bepaalde team wijziging je zou kosten, maar een team opslaan is in deze fase van de manager helaas niet toegestaan, omdat er een speelronde aan de gang is. http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/teammanagement
Is toch logisch dat hij wordt dichtgegooid als er een bekende bug is?quote:
oh dat is het dus, geen speelronde aan de gangquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Is toch logisch dat hij wordt dichtgegooid als er een bekende bug is?
Lees mijn rectificatie nog maar eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:37 schreef nyny83 het volgende:
Als de coureursprijzen weer op de originele gezet worden is mijn budget toch niet negatief meer?![]()
Anyway, mij boeit het niet hoor. Die vier klikjes heb ik zo weer gemaakt. Maak je daar vooral niet te druk om, mensen willen gerust hun team nog wel een keer opnieuw aanklikken. Als het veel tijd kost om te regelen dat mensen hun team niet opnieuw hoeven in te geven kan die energie beter gestoken worden in het zorgen dat hij nu wel correct blijft draaien.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:54 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben even de inschrijving gesloten, omdat er ondanks alle zorgvuldigheid een kleine bug is opgedoken. Naar verwachting kan de manager morgen weer los.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
We gaan proberen iedereen gelijke kansen te geven, dus dat betekent dat je hoogstwaarschijnlijk opnieuw een team samen moet gaan stellen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We zijn aan het zoeken naar de meest uservriendelijke oplossing.
toppertjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef Sally het volgende:
@ Misan: waarschijnlijk had je het volgende gemist:![]()
[..]
[..]
[..]
je kan het vertrouwen noemen, maar gezien het verleden net zo goed naïefquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:27 schreef vosss het volgende:
Waarom zou je in godsnaam wachten met dat scriptje draaien tot vannacht?
Dat zal toch niet zo belastend zijn voor de servers dat de FOK op zn bek gaat lijkt me wel?
Het gaat om het herberekenscript, als er iets is aangepast in de code, gaat dat draaien. De rest draait ieder uur. Als we dingen aanpassen waardoor alles gaat veranderen (vanaf het begin), dan hebben we 1 punt waarop al die berekeningen (queries) uitgevoerd worden, iets wat bij de voetbalmanager met 11 onderdelen en tig duizend users die meedoen, plus een aantal managerrondes die al geweest zijn, al snel uitkomt op honderdduizenden queries. En dat leek ons beter om op een rustig tijdstip te doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:27 schreef vosss het volgende:
Dat zal toch niet zo belastend zijn voor de servers dat de FOK op zn bek gaat lijkt me wel?
Omdat het scriptje in een cron staat en pas vannacht draait.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:27 schreef vosss het volgende:
Neuh, maar 'k zou het toch liever niet op het drukste moment van de dag draaien. En nou ken ik de serverbelasting niet precies, maar 's avonds is het wel vrij druk.quote:Dat zal toch niet zo belastend zijn voor de servers dat de FOK op zn bek gaat lijkt me wel?
Tig duizend deelnemers en al een aantal managersrondes die geweest zijn staat in geen enkele verhouding tot 48 deelnemers die elk kunen kiezen uit een handjevol coureurs, een paar chassis' en wat motoren terwijl er nog geen enkele managersronde geweest is.quote:iets wat bij de voetbalmanager met 11 onderdelen en tig duizend users die meedoen, plus een aantal managerrondes die al geweest zijn, al snel uitkomt op honderdduizenden queries.
We gaan geen extra iets inbouwen als het niet nodig is. 1 keer per 24 uur draait dat herstelscript.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Tig duizend deelnemers en al een aantal managersrondes die geweest zijn staat in geen enkele verhouding tot 48 deelnemers die elk kunen kiezen uit een handjevol coureurs, een paar chassis' en wat motoren terwijl er nog geen enkele managersronde geweest is.
Dat gaat echt je server niet belasten zo een aanpassing en als dat wel zo is klopt de basis compleet niet en dat is een feit.
Gelukkig gaat het script alle actieve managers langs.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Tig duizend deelnemers en al een aantal managersrondes die geweest zijn staat in geen enkele verhouding tot 48 deelnemers die elk kunen kiezen uit een handjevol coureurs, een paar chassis' en wat motoren terwijl er nog geen enkele managersronde geweest is.
Ik heb niet de mogelijkheid dat script handmatig te starten.quote:Dat gaat echt je server niet belasten zo een aanpassing en als dat wel zo is klopt de basis compleet niet en dat is een feit.
Dus als ik het goed begrijp moeten we dat script vannacht weer afwachten of wat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:07 schreef Sally het volgende:
Het oordeel: de prijzen zijn inderdaad niet meer veranderd. Alleen het resetten van de teams is nog niet uitgevoerd, anders was de manager binnen nu een twee minuten weer los geweest.
Helaas nog iets langer geduld dus.
Dat is een mogelijkheidquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:26 schreef D. het volgende:
Is het niet mogelijk 'm gewoon opnieuw op te starten?
Inschrijven is geen moeitequote:Op woensdag 3 maart 2010 10:36 schreef Sally het volgende:
Betekent wel dat iedereen zich opnieuw moet inschrijven. En we willen het eigenlijk zo makkelijk maken als in dit vervelende geval mogelijk is.
48 man. Fuck, die heb je op tijd van een zucht zelfs allemaal handmatig een PM gestuurd waarbij je even kort uitlegt wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:36 schreef Sally het volgende:
Betekent wel dat iedereen zich opnieuw moet inschrijven. En we willen het eigenlijk zo makkelijk maken als in dit vervelende geval mogelijk is.
Nee dat vind ik niet erg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:36 schreef Sally het volgende:
Betekent wel dat iedereen zich opnieuw moet inschrijven, en dus ook opnieuw een team samenstellen en opslaan. En we willen het eigenlijk zo makkelijk maken als in dit vervelende geval mogelijk is.
En dat vind je dan niet erg, vosss?
Datquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:40 schreef vosss het volgende:
ER ZIJN PAS 48 MAN INGESCHREVEN! HAK DIE KNOOP GEWOON DOOR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |