Als jij specials gaat posten wil Olga dat wel regelenquote:
Tussen mijn opleiding en mijn kind door bedoel je? Dat wordt hem even niet. Ik zal misschien af en toe wel weer eens een historische special submitten ofzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als jij specials gaat posten wil Olga dat wel regelen
Ja er tussendoor ;P ene hand je kind andere je boekenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tussen mijn opleiding en mijn kind door bedoel je? Dat wordt hem even niet. Ik zal misschien af en toe wel weer eens een historische special submitten ofzo.
Is een van de puntjes die nog iets anders moeten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waarom staan de reacties in de subleagues trouwens verkeerd om, met de nieuwste bovenaan?
De teller staat nu op 860, al een erg mooi aantal deelnemersquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:11 schreef 4-elements het volgende:
Nummer 786 (of inmiddels al een stuk hoger?) meldt zich.
Die kan zeker wel winnen. Alleen mag ik niet met de eer gaan strijken. De rest welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef GP500 het volgende:
kan de sublegue wel winnen waar jij in zit peterselieman, daar zijn regels voor toch ?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De teller staat nu op 860 exact 880!, al een erg mooi aantal deelnemers![]()
Waarschijnlijk komt dat omdat je te dure onderdelen in wilt zetten. Je kunt aal de linkerzijde zien hoeveel budget nog over hebtquote:Op zondag 7 maart 2010 11:31 schreef mista het volgende:
Ik heb me ingeschreven maar kan als ik mijn gekozen team bevestig slaat ie m niet op, kan dat? Ben een newbie wat F1manager betreft....
Dat het team goedgekeurd is, slaat alleen op het kiezen van de onderdelen. Dus 2 coureurs, 1 chassis en 1 motor. Dit zegt niets over de prijzen van die onderdelen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:09 schreef mista het volgende:
Maar je kunt ook in de min staan? Dan zegt hij dat je team is goedgekeurd...
Klopt helemaalquote:Op zondag 7 maart 2010 14:21 schreef singha het volgende:
Als ik het goed lees kan je je team nog kosteloos wijzigen tot na de vrije trainingen op vrijdag?
Heb dan in ieder geval iets beter een idee van de prestaties van Hispania t.o.v. Lotus en Virgin.
O.k. Superquote:Op zondag 7 maart 2010 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Dit geldt overigens alleen voor de eerste Grand Prix. Daarna treden de transferkosten in werking.
En het nieuws veroudert waar je bijstaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |