Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:53 schreef Pheno het volgende:
.
lapo hunterquote:Op maandag 1 maart 2010 13:53 schreef Pheno het volgende:
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
wat willen ze doen dan?? mijn moeders heeft 2 wervels vast laten schroeven...resultaat: geen en bijna 50 en deels rolstoel/rollator afhankelijk..... ohja en ipv 1 zenuw waar ze last van heeft zijn het er nu 2quote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
rugpatiententopic?
meldt
wat flesje heeft, heb ik al mijn hele leven, 2 wervels naar de klote
lang leve ibu
operatie is voor mij nu nog te riskant
woow okee dat is heftigquote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat willen ze doen dan?? mijn moeders heeft 2 wervels vast laten schroeven...resultaat: geen en bijna 50 en deels rolstoel/rollator afhankelijk..... ohja en ipv 1 zenuw waar ze last van heeft zijn het er nu 2
rechtzetten (zijn wigvormig) en opvullen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat willen ze doen dan?? mijn moeders heeft 2 wervels vast laten schroeven...resultaat: geen en bijna 50 en deels rolstoel/rollator afhankelijk..... ohja en ipv 1 zenuw waar ze last van heeft zijn het er nu 2
nee hoor, blij dat ze er zijn, zonder had mijn moeder nog langer pijn gehad, maar dankzij medicijnen hebben wij haar kunnen laten inslapenquote:
krijg je dan geen last van gewenningquote:Op maandag 1 maart 2010 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
rechtzetten (zijn wigvormig) en opvullen.
Mijn moeder heeft die operatie ook 2 keer gehad, zonder resultaat en idd na de operatie alleen maar meer ongemakken
vandaar dat ik het uitstel, zo lang ik nog genoeg heb aan Ibuprofen oid
Het gaat me meer om de arrogante houding van de meeste doktorenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, blij dat ze er zijn, zonder had mijn moeder nog langer pijn gehad, maar dankzij medicijnen hebben wij haar kunnen laten inslapen
Het geslacht De' Medici was een machtige en invloedrijke familie, die in Florence als grondlegger van het internationale bankwezen gedurende de 15e eeuw op het gebied van kunst een toonaangevende rol speelde.quote:
dat wel toen ik in het ziekenhuis werkte ookquote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de arrogante houding van de meeste doktoren
Voor de verpleging heb ik niets anders dan respect, die lui lopen echt de benen van hun kont vandaan, maar mijn ervaringen met doktoren is nou niet bepaald goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel toen ik in het ziekenhuis werkte ook
die lui gedroegen zich alsof ze god zelf waren
eentje liep rokend met zijn pijp over de afdelingen heen
quote:
ik zal er zaterdag wel 1 nieuwe meegevenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die van onze zoon is kapotgeklapt gisteren
de hond heeft hem kapot gebeten
toen hebben we maar een nieuwe bal opgeblazen voor hem
uhuh ik weet er alles vanquote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de verpleging heb ik niets anders dan respect, die lui lopen echt de benen van hun kont vandaan, maar mijn ervaringen met doktoren is nou niet bepaald goed.
zolang je ze niet iedere dag en niet te veel slikt nietquote:
advocaten zijn ergerquote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de arrogante houding van de meeste doktoren
dacht het welquote:
we hebben er nog 2 liggenquote:[..]
ik zal er zaterdag wel 1 nieuwe meegeven
sletjequote:
Geen ervaring mee. Al kan ik de mediageile advocaten niet uitstaan. Daar gaat het meer om vormfouten dan over de misdaad zelf, dat interesseert ze geen snars.quote:
en daar heb ik juist de ervaringen meequote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Al kan ik de mediageile advocaten niet uitstaan. Daar gaat het meer om vormfouten dan over de misdaad zelf, dat interesseert ze geen snars.
pff dan nog lijkt het me erg vermoeiend om met pijn rond te lopenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang je ze niet iedere dag en niet te veel slikt niet
er zijn dagen dat ik zonder doe, die pijn ben ik al gewend
hoelang heb je toen voor die ad vocaten kantoor gewerk?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daar heb ik juist de ervaringen mee
en gelijk heb je, al geldt dat voor veel strafrecht advocaten zo
daarom deed de eerste advocaat waarvoor ik werkte ook alleen maar contractrechtdan heb je OF gelijk OF ongelijk
niet zoeken naar mazen in de wet. of hij was toegepast, of er was een fout gemaakt.
al is strafrecht 100 x interessanter
alleen de dossiers al, die bevatten tenminste foto's
je raakt eraan gewend, raar maar waarquote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff dan nog lijkt het me erg vermoeiend om met pijn rond te lopen
ik ookquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht het wel
[..]
we hebben er nog 2 liggen
aah mja okee jij bent niet iemand die snel klaagtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je raakt eraan gewend, raar maar waar
ik klaag ook echt zelden over mijn rug. Als ik klaag vraag ik meestal gewoon om een pijnstiller en dan heb ik die ook echt wel nodig
Graag gedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoelang heb je toen voor die dat advocatenkantoor gewerkt?
Goumans: 2 jaar (3 contracten)quote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoelang heb je toen voor die ad vocaten kantoor gewerk?
woepsquote:
Geeft nietquote:
turk die je bentquote:
uhuh en zo is etquote:Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goumans: 2 jaar (3 contracten)
Kempen: 1 maand![]()
zelf ontslag genomen. Hij zocht een advocate ipv een secretaresse
ik ga toch niet zelf processtukken opstellen. typen wel, opstellen mag toch echt een vakbevoegd iemand doen ;')
krijg je ervan als je in klein turkije opgroeitquote:
Volgens mij is dat Antilliaans? Die zeggen ook altijd dingen als "Die meisje" enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
jaquote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh en zo is et
die goumans was toch ten tijde van arctica forum?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Pheno het volgende:
Dit topic heeft tetten nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
die meizjequote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Antilliaans? Die zeggen ook altijd dingen als "Die meisje" enzo
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Pheno het volgende:
Dit topic heeft tetten nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee hoor, totaal onnodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ze is wel ontopic, volgens mij krijgt zij last van haar rugquote:
Fok! Bitchfight!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die meizje
gier, als je gaat pssssst-en naar me ga ik slaan he
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is wel ontopic, volgens mij krijgt zij last van haar rug
Daar mag jij nog helemaal niet naar kijken, stuk rapaillequote:
heey psssst meisjequote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die meizje
gier, als je gaat pssssst-en naar me ga ik slaan he
Waar ben je opgegroeid dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
krijg je ervan als je in klein turkije opgroeit
ik wil ze wel voor haar ondersteunenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is wel ontopic, volgens mij krijgt zij last van haar rug
in vaassen maar de wijk waar mijn ouders wonen word klein turkije genoemd in de volksmondquote:
Mama, MPG scheldt me uit voor stuk rapaillequote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar mag jij nog helemaal niet naar kijken, stuk rapaille.
in almere heb ik het zien gebeurenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef Pheno het volgende:
Waar wonen toch al die mensen die 'psssten'? Niet hier iig, want dat phenomeen heb ik nog niet gezien of gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
PSSST, Ll PSSSST
Als je het over Fetish hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Wiequote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
PSSST, Ll PSSSST
die hakken in die panty'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das het zelfde als de versterkte teen zien
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Je snapt er geen bal vanquote:
Ik heb zo het idee dat dat maar goed is ookquote:
sabrina mocht willen dat ze dat figuur hadquote:
ontmaagding?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
sabrina mocht willen dat ze dat figuur had
nee dit is een foto van een vriendin van me
van heel lang geleden
van haar heb ik echt een vet cado gekregen
Volgens mij heeft sabrina nog minder tieten dan ik hebquote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
van heel lang geleden
GMTAquote:
nou ja soort van was samen met haar en een vriendin van haar een zeer aangenaam nachtjequote:
whuuut?quote:
een verken van een jongquote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
van heel lang geleden
Great Minds Think Alikequote:
Great minds think alikequote:
dat zijn pas echte cadeau'squote:Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja soort van was samen met haar en een vriendin van haar een zeer aangenaam nachtje
aah okee ik ken al die afkortingen nietquote:
whehehee dat had ik godzijdank nietquote:Op maandag 1 maart 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Great minds think alike
[..]
dat zijn pas echte cadeau's
Dennis zijn cadeau werd zwanger
whahahaah wacht dan heb ik ook nog wat van jou als het goed isquote:Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef Ladylike het volgende:
Gier, kijk wat ik tegen kwam
[ afbeelding ]
(heb er ook nog eentje van mij met vief)
Ik wil best zwanger zijn, heb een heerlijke tijd gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee dat had ik godzijdank niet
ben wel een keer op die manier in de zeik genomen
viev die zei dat toen ook dat ze zwanger was
vond het stiekem nog wel leuk ook
JF die de auto van Andy probeert te vernietigenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaah wacht dan heb ik ook nog wat van jou als het goed is
effe zoeken
mja ik was toen wel blij van binnenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil best zwanger zijn, heb een heerlijke tijd gehad
ondanks dat mijn moeder aan het sterven was ...
Het ultieme bewijs dat ik beide benen in mijn nek kan leggenquote:
wahahaha jaa dat weet ik nog die fotos heb ik niet meerquote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF die de auto van Andy probeert te vernietigen
uhuh dat kan ik dus echt nietquote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat ik beide benen in mijn nek kan leggen
het was een gezellige nachtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahaha jaa dat weet ik nog die fotos heb ik niet meer
doe foto van net van ons heb ik nog wel ergens
op een andere schijf staan
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef Ladylike het volgende:
Gier, kijk wat ik tegen kwam
[ afbeelding ]
(heb er ook nog eentje van mij met vief)
jaa dat was het zekerquote:
oew netjes gefeliciteerdquote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen,
Ik ben op school en word zo opgehaald door mijn broer en heb daardoor maar tijd voor 1 of 2 posts.
Zonet heb ik mijn stage besproken met mijn stagedocent en ik heb een 9 gekregen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig, vogeltje!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen,
Ik ben op school en word zo opgehaald door mijn broer en heb daardoor maar tijd voor 1 of 2 posts.
Zonet heb ik mijn stage besproken met mijn stagedocent en ik heb een 9 gekregen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pinguin vang/afschietdingquote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat staat daar achter de bank in de hoek
Dankje,quote:
super tweetyquote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laters tweetyquote:Op maandag 1 maart 2010 14:55 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dankje,
Echt ik had een 7 misschien een 8 verwacht maar geen 9.![]()
Ik ben echt super blij joh!!!![]()
Maar mijn broer belt me net, die staat met 2 minuten bij school dus ik ga weer.
tot later!
hier heb ik toch 3x moeten kijkenquote:
en toen wist ik het pasquote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat ik beide benen in mijn nek kan leggen
ik dacht eerst dat ze haar haar in een scheiding trokquote:Op maandag 1 maart 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier heb ik toch 3x moeten kijken![]()
[..]
en toen wist ik het pas
if you see it you will shit bricksquote:Op maandag 1 maart 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier heb ik toch 3x moeten kijken![]()
[..]
en toen wist ik het pas
ik had er ook moeite meequote:Op maandag 1 maart 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat ze haar haar in een scheiding trok
dat valt wel meequote:
et was ook maar een screenshotquote:
whehehehe die heb ik nietquote:
Mijn shotgun, die staat er nu niet meerquote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat staat daar achter de bank in de hoek
dies NSFWquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe die heb ik niet
heb alleen dat ene screenshotje nog
das zondequote:Op maandag 1 maart 2010 15:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k gooit popcorn in de vuilnisbak
had ik al gezegd dat je lief bentquote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn shotgun, die staat er nu niet meer
* wel.o.k gooit beker ook in de vuilnis bakquote:[..]
dies NSFW
er zitten geen pinguins meer in maastrichtquote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn shotgun, die staat er nu niet meer
je mag hem wel mailenquote:[..]
dies NSFW
Iedere dagquote:Op maandag 1 maart 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat je lief bent![]()
[..]
* wel.o.k gooit beker ook in de vuilnis bak
Die is alleen verkrijgbaar voor speciale ledenquote:
winkel zequote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedere dag
maar die is trouwens maar op lucht, dus "weinig" druk en met plastic kogeltjes
Ik zou me meer druk maken om de Colt van JF, gas, ijzeren kogeltjes... you do the math
oeh een massage
[ afbeelding ]
Ik zal wel duimenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]graag
![]()
ben nou het koffieapparaat aan het testen![]()
als de stoppen er dadelijk weer uit liggen heb ik het toch niet goed gemaakt
dus zaterdag breng je hem meequote:Op maandag 1 maart 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is alleen verkrijgbaar voor speciale leden
als je hem bekijkt, draai je monitor dan iets naar rechts, dan kan ik hem ook zienquote:
Als voorzitter van mijn fanclub heb jij die toch al lang?quote:
anders ik welquote:
Die sushimeet, toch geen goed idee.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zitten geen pinguins meer in maastricht![]()
[..]
* insert spannend muziekjequote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders ik wel
tot nu toe doet het nog alles![]()
dadelijk een bakkie zetten voor me eigen dan weet ik het zeker of hij goed is
whehehehequote:Op maandag 1 maart 2010 15:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je hem bekijkt, draai je monitor dan iets naar rechts, dan kan ik hem ook zien
had ik je eindelijk zo ver om me te halen, schrikt GF je weer afquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als voorzitter van mijn fanclub heb jij die toch al lang?
ik verstop dat vang/schietding wel tot je weg bentquote:
ik heb het al weer goed gemaaktquote:Op maandag 1 maart 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had ik je eindelijk zo ver om me te halen, schrikt GF je weer af
dat was rapquote:
welkom terugquote:
dat is minderquote:Op maandag 1 maart 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
pfffff ook weer terug van de loperij. Had een bon voor 50 % korting op een doosje Lipton theezakjes. Blijkt dat alleen maar voor hele vieze smaken te zijnterwijl het schap vol stond met de lekkere die ik wel wou hebben. kutsuper de kutboer
mja heb de winkels om de hoekquote:
fotooooooosquote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb nieuwe banden onder mn alfa
en de originele (lees: nog bredere en vettere) sportwielen
ben benieuwd, zal ie wel NOG vaster liggen op de weg
(en kan ik dus nog harder door de bochten)
dat is klotequote:Op maandag 1 maart 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
pfffff ook weer terug van de loperij. Had een bon voor 50 % korting op een doosje Lipton theezakjes. Blijkt dat alleen maar voor hele vieze smaken te zijnterwijl het schap vol stond met de lekkere die ik wel wou hebben. kutsuper de kutboer
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja heb de winkels om de hoek
appie heyn had stroomstoring
alle gekoelde producten weg gegooid
was te merken in de deka top drukte
nicequote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
straksquote:
Mot je de kleine vent achterin zetten, dan leer je wel normaal doenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
eigenlijk niet goed voor mij, brede banden.
Ik rijd al af en toe te hard
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
het regent dus binnenkort boetes bij jou thuisquote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
tijd gaat snelquote:
gewoon deze kentekenplaten monterenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
het regent dus binnenkort boetes bij jou thuis
whehehe of een wisselbaar kenteken met een druk op de knop een andere krijgenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon deze kentekenplaten monteren
[ afbeelding ]
wokquote:
af en toequote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
HOAXquote:
nee, die vraagt juist om te driftenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mot je de kleine vent achterin zetten, dan leer je wel normaal doen
147quote:Op maandag 1 maart 2010 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon deze kentekenplaten monteren
[ afbeelding ]
doeiquote:
140 op de snelweg is niet te hardquote:
en dan moet je nog gaan invoegenquote:
Echt niet. Nog 34quote:
had dan 33 gezegd, dat is ten minste nog alfaquote:
oh ja, dan zit ik er nog niet opquote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan moet je nog gaan invoegen
vind ie mooi zekerquote:
Normaal ben ik niet een minuut te vroeg, maar exact op tijd!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had dan 33 gezegd, dat is ten minste nog alfa
quote:
Ron Jermey ook, you've got skillzquote:Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet een minuut te vroeg, maar exact op tijd!
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had dan 33 gezegd, dat is ten minste nog alfa
[..]
oh ja, dan zit ik er nog niet op
wahahaha geweldigquote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij weet ook echt dat het dat glijden is
doet ie met zn eigen auto's en vindt ie machtig om te zien.
Als ie een tunnel ziet als we rijden, dan zegt ie al meters van tevoren dat we moeten vroemen
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Ladylike het volgende:
Zaterdag ook een BMW bijna aan de kant geduwd
welke idioot gaat nou met 60 de snelweg op?
of je moet overwerkenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet een minuut te vroeg, maar exact op tijd!
dat of pooierquote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahaha geweldig
die word later nog es coureur
een belgquote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Ladylike het volgende:
Zaterdag ook een BMW bijna aan de kant geduwd
welke idioot gaat nou met 60 de snelweg op?
whehehee jong geleerd is oud gedaan zullen we maar zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat of pooier
hij wil namelijk ook alle vrouwen zoenen
byequote:
zolang hij dat maar niet onder het rijden doetquote:Op maandag 1 maart 2010 16:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat of pooier
hij wil namelijk ook alle vrouwen zoenen
veilig terug LLquote:
wat is er mis met dat ding dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
veilig terug LL![]()
stroom valt niet uit![]()
maar het koffieapparaat is toch nog niet goed gemaakt![]()
hij lekt stoom en nou ben ik ercahter waar hij stoom lekt en dat is dus net bij wat electraquote:
oow en je hebt geen garantie of een reparateur die langs kan komenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij lekt stoom en nou ben ik ercahter waar hij stoom lekt en dat is dus net bij wat electra
quote:
zal ik je rug komen wassenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar es douchen lol
garantie heb ik allang niet meerquote:Op maandag 1 maart 2010 16:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow en je hebt geen garantie of een reparateur die langs kan komen
die heeft wel weer een scrubbeurt nodigquote:
ooowww das niet zo fijn neequote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
garantie heb ik allang niet meer
meestal maak ik het wel zelf maar nou moet er toch een monteur bijkomen![]()
1 van de koperen leidingen is naar de klote
* pakt het scrubzout en stapt onder de douchequote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die heeft wel weer een scrubbeurt nodig
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooowww das niet zo fijn nee
dus dat word bellen
dat zeg je weer correctquote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen komt die langs als het goed is
preciesquote:Op maandag 1 maart 2010 17:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zeg je weer correct
als het goed is
kan je weer een dag wachten
hoelang wacht je daar al op?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
me modem is er ook nog steeds niet
aankomende donderdag een weekquote:
die is al naar huisquote:
zo lang al een nieuwe modem hoeft toch niet zoo lang te duren lijkt mequote:Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aankomende donderdag een week![]()
maar meneer de monteur hoeft alleen een nieuwe leiding te maken de oude heb ik eral uit gesloopthaald
rustigquote:Op maandag 1 maart 2010 17:37 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC,
Ben ik weer even!
Hoe is het met iedereen?
Ah, ik heb net boodschappen gedaan, ik ga eens aan de vifit.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
rustig
maar goed ik ga er vandoor moet effe naar de super
en naar de stad
goedquote:Op maandag 1 maart 2010 17:37 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC,
Ben ik weer even!
Hoe is het met iedereen?
is niet alleen de modem heb ook een nieuwe providerquote:Op maandag 1 maart 2010 17:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo lang al een nieuwe modem hoeft toch niet zoo lang te duren lijkt me
aah okee nou ja dan is et zo bekeken als je ze teminste snel aan de lijn krijgt
laters giertjequote:Op maandag 1 maart 2010 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
rustig
maar goed ik ga er vandoor moet effe naar de super
en naar de stad
Mooizo, ik zit ondertussen the loin king deel 3 te kijken.quote:
ken ik niet maar kan best zijn dat ik hem al hebquote:Op maandag 1 maart 2010 17:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mooizo, ik zit ondertussen the loin king deel 3 te kijken.
erg grappig.
was niet gezellig?quote:
dat hoort bij het ziek zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit is kut, overdag slapen omdat je grieperig bent, en dan 's avonds niet meer kunnen slapen.
je werk komt dan toch nog afquote:Op maandag 1 maart 2010 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Wel kan ik nu wat werk verzetten uiteraard.
quote:
ik gok van nietquote:
Het is voor mij jaren en jaren geleden dat ik niet kan slapen op dit tijdstip, dus ik moet er even aan wennen. Het werk voor vandaag was al af, ben aan dat van morgen begonnen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hoort bij het ziek zijn![]()
[..]
je werk komt dan toch nog af
als het vrouwlijk bezoek is heb ik die ook liever op mijn kamerquote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef Giertje het volgende:
hij krijgt teminste bezoek
ik mag bezoek alleen nog maar op mijn kamer ontvangen
avondetenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's mooi op tijd voor de koffie.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef john-frusciante het volgende:
* LL is ff te lui om JF uit te loggen en zelf in te loggen
Onze auto is vet nu
voorbanden: 16", 205/50
achterbanden: 16"215/55
vette slofjes en idd volgens JF ligt hij nu als een kart op de weg
Maar eens van de zomer, met italia treffen de baan op in Spa, voor 50 euro een half uurtje mijn auto eens echt testen
dat zowiezo maar als ik veel vrienden langs krijg dan moet dat dus allemaal op mijn kamerquote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het vrouwlijk bezoek is heb ik die ook liever op mijn kamer
heb jij zoveel vriendenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zowiezo maar als ik veel vrienden langs krijg dan moet dat dus allemaal op mijn kamer
dat past niet eens
Zeker wetenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ben benieuwd maar ik zie het zaterdag wel
je bent aan het vooruit werkenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is voor mij jaren en jaren geleden dat ik niet kan slapen op dit tijdstip, dus ik moet er even aan wennen. Het werk voor vandaag was al af, ben aan dat van morgen begonnen.
bij tijden welquote:
verwarming uit is wel handig in de zomerquote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zeker weten
nu nog zorgen dat de verwarming ook uit kanen de zijskirt vervangen en dan issie af
marcquote:
hij verwarmt en de airco werkt, blijft alleen blazen (warm of koud dus) temp is wel te regelen, luchtstroom dus nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verwarming uit is wel handig in de zomer
als wij een feestje geven moeten we het in de zaak doenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij tijden wel
als ik feestje geef dan is et huis zo vol
ik heb de grootste kamer hier een vet grote zolderquote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon een klein hokje als kamer.
mja daar kan ik niet tegen opquote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als wij een feestje geven moeten we het in de zaak doen
ziet er toch raar uitquote:
en daar mag je gerust blij mee zijnquote:
Dat bedacht ik me dus ook netquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ziet er toch raar uit![]()
JF geeft Marc een kusje
dat zou ook kunnenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon een klein hokje als kamer.
dan heb je idd veel vriendenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb de grootste kamer hier een vet grote zolder
GMTAquote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me dus ook net
ik ben blij met de vrienden die ik nu hebquote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar mag je gerust blij mee zijn
juistem! Dat scheelt over een paar uur weer die standaard emailtjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent aan het vooruit werken
yeah voor haar heb ik bijna alles voor overquote:
maar dan heb je morgen niks te doenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
juistem! Dat scheelt over een paar uur weer die standaard emailtjes.
ander weerstandje gaan halenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef john-frusciante het volgende:
ah ik hoor dus net dat het een weerstandje is, die mijn auto op stand 4 laat blazen
och, beter te veel lucht dan geen
ziet er niet verkeerd uitquote:
zij zal nooit mijn vriendin wordenquote:
whehehehequote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef john-frusciante het volgende:
Ik wil steeds mijn actieve topics bekijken, maar het blijven die van JF, hoe vaak ik ook klik
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vanaf 1 mei heb ik daar tijd en geld voor
zeg nooit nooitquote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
zij zal nooit mijn vriendin worden
daar is onze vriendschap te belangrijk voor
zij valt op meisjesquote:
*proestquote:
niet nodigquote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehehe
blond
en wil je zeker ook nog in je PMbox kijken![]()
ja man, zondequote:
Dan slaap ik dan welquote:Op maandag 1 maart 2010 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan heb je morgen niks te doen
is dit nou JF weerquote:
maar dan ben je niet meer om 1 uur op fokquote:
bi ja, lesbisch is andersquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Giertje het volgende:
whehehehee
mwah al mijn exen zijn bi
en daar heb ik de nodige voordelen wel mee behaalt
ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan moet je nog nooit nooit zeggen.
nee, maar zo'n wijf gun je de mannen welquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Giertje het volgende:
whehehehee
mwah al mijn exen zijn bi
en daar heb ik de nodige voordelen wel mee behaalt
fixetquote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee, maar zo'n wijfmokkel gun je de mannen wel
vond et wel grappig samen naar meiden kijkenquote:
die punt wil ze er juist niet inquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die punt wil ze er juist niet in
daar hoeven ze niet bi voor te zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
vond et wel grappig samen naar meiden kijken
Dat ga ik zeker niet redden vandaag...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan ben je niet meer om 1 uur op fok
neuh maar het maakt et wel een stuk makkelijkerquote:Op maandag 1 maart 2010 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hoeven ze niet bi voor te zijn![]()
wief klinkt wel beterquote:Op maandag 1 maart 2010 18:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wief
ben limburgs, niet brabants
Ik weet al dat Bakpau niet in het fituurvet mag, mongoolquote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wief klinkt wel beter![]()
maar mokkel is leuker![]()
dan moet je maar niet overdag gaan slapenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker niet redden vandaag...
whehehequote:Op maandag 1 maart 2010 18:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik weet al dat Bakpau niet in het fituurvet mag, mongool
WIE STAAT HIER NOU IN DE FRITURE? GIJ OF IK?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
verrekte mongool is het
mijn lichaam laat me geen keuze...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je maar niet overdag gaan slapen
hey geen mihoen erbij hequote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
WIE STAAT HIER NOU IN DE FRITURE? GIJ OF IK?
zon grote vuurbal jonguh BAM!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
WIE STAAT HIER NOU IN DE FRITURE? GIJ OF IK?
grog maken ben je er zo weer boven opquote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn lichaam laat me geen keuze...
verrekte mogool.. de n valt bijna weg dan he..quote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
verrekte mongool is het
gewoon bukken en meewerken![]()
grog? wut?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
grog maken ben je er zo weer boven op
bowl ze lieverdquote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ga hier mee bowlen
later
* LL signing off
iets met veel rum en brandy en een rauw ei geloof ikquote:
citroen uitpersen paar lepels honing erbij en dan heet water erop en zo heet mogelijk op drinkenquote:
klopt het was miequote:
het is niet te typen zoals die gasten dat uitsprekenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
verrekte mogool.. de n valt bijna weg dan he..
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets met veel rum en brandy en een rauw ei geloof ik
citroen in de rum en brandy dopen en dan een ei erover heen flikkeren alvorens het op te warmen met water dus? Nah.. ik ben overmorgen ook wel weer beter.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
citroen uitpersen paar lepels honing erbij en dan heet water erop en zo heet mogelijk op drinken
stiekem is dat je grootste verlangenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bowl ze lieverd
en toch blijf ik het raar vinden om JF een kusje te geven
klopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is niet te typen zoals die gasten dat uitspreken
niet altijdquote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
natuurlijk klopt het wat ik zeg.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
citroen in de rum en brandy dopen en dan een ei erover heen flikkeren alvorens het op te warmen met water dus? Nah.. ik ben overmorgen ook wel weer beter.
LL welquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL wel![]()
maar JF
echt niet uberhaupt geen kerel
te laat de kip is opquote:Op maandag 1 maart 2010 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
getver, nu krijg ik ook nog honger.
marijkequote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieverds!
Oeh, Pheno, ik had vandaag echt de meest lekkerste sushi gemaakt die ik ooit gemaakt heb!Met tonijnsalade, zal, avocado en omelet
heey marijkequote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieverds!
Oeh, Pheno, ik had vandaag echt de meest lekkerste sushi gemaakt die ik ooit gemaakt heb!Met tonijnsalade, zal, avocado en omelet
Mijn sushi RSS ging af. Alles in één?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieverds!
whehehequote:
Gf!quote:
Hai Gier!quote:
Whehehehequote:
beetje bij vrienden gezeten en gewerktquote:Op maandag 1 maart 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai Gier!Lang geleden! Hoe is het? Nog iets leuks gedaan van het weekend?
In de sushi ja!quote:
Lekker rustig aan dusquote:Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje bij vrienden gezeten en gewerkt
en jij dan?
Jaja.quote:
leuk he nieuw speelgoedquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker rustig aan dus
Ik heb m'n wagentje opgehaald, gepoetst en gerelaxedDus ook rustig aan gedaan
naar omstandigheden goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |