Graag gedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoelang heb je toen voor die dat advocatenkantoor gewerkt?
Goumans: 2 jaar (3 contracten)quote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoelang heb je toen voor die ad vocaten kantoor gewerk?
woepsquote:
Geeft nietquote:
turk die je bentquote:
uhuh en zo is etquote:Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goumans: 2 jaar (3 contracten)
Kempen: 1 maand![]()
zelf ontslag genomen. Hij zocht een advocate ipv een secretaresse
ik ga toch niet zelf processtukken opstellen. typen wel, opstellen mag toch echt een vakbevoegd iemand doen ;')
krijg je ervan als je in klein turkije opgroeitquote:
Volgens mij is dat Antilliaans? Die zeggen ook altijd dingen als "Die meisje" enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
jaquote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh en zo is et
die goumans was toch ten tijde van arctica forum?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Pheno het volgende:
Dit topic heeft tetten nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
die meizjequote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Antilliaans? Die zeggen ook altijd dingen als "Die meisje" enzo
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Pheno het volgende:
Dit topic heeft tetten nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee hoor, totaal onnodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ze is wel ontopic, volgens mij krijgt zij last van haar rugquote:
Fok! Bitchfight!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die meizje
gier, als je gaat pssssst-en naar me ga ik slaan he
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is wel ontopic, volgens mij krijgt zij last van haar rug
Daar mag jij nog helemaal niet naar kijken, stuk rapaillequote:
heey psssst meisjequote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die meizje
gier, als je gaat pssssst-en naar me ga ik slaan he
Waar ben je opgegroeid dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
krijg je ervan als je in klein turkije opgroeit
ik wil ze wel voor haar ondersteunenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is wel ontopic, volgens mij krijgt zij last van haar rug
in vaassen maar de wijk waar mijn ouders wonen word klein turkije genoemd in de volksmondquote:
Mama, MPG scheldt me uit voor stuk rapaillequote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar mag jij nog helemaal niet naar kijken, stuk rapaille.
in almere heb ik het zien gebeurenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef Pheno het volgende:
Waar wonen toch al die mensen die 'psssten'? Niet hier iig, want dat phenomeen heb ik nog niet gezien of gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |