quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets met veel rum en brandy en een rauw ei geloof ik
citroen in de rum en brandy dopen en dan een ei erover heen flikkeren alvorens het op te warmen met water dus? Nah.. ik ben overmorgen ook wel weer beter.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
citroen uitpersen paar lepels honing erbij en dan heet water erop en zo heet mogelijk op drinken
stiekem is dat je grootste verlangenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bowl ze lieverd
en toch blijf ik het raar vinden om JF een kusje te geven
klopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is niet te typen zoals die gasten dat uitspreken
niet altijdquote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
natuurlijk klopt het wat ik zeg.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
citroen in de rum en brandy dopen en dan een ei erover heen flikkeren alvorens het op te warmen met water dus? Nah.. ik ben overmorgen ook wel weer beter.
LL welquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL wel![]()
maar JF
echt niet uberhaupt geen kerel
te laat de kip is opquote:Op maandag 1 maart 2010 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
getver, nu krijg ik ook nog honger.
marijkequote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieverds!
Oeh, Pheno, ik had vandaag echt de meest lekkerste sushi gemaakt die ik ooit gemaakt heb!Met tonijnsalade, zal, avocado en omelet
heey marijkequote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieverds!
Oeh, Pheno, ik had vandaag echt de meest lekkerste sushi gemaakt die ik ooit gemaakt heb!Met tonijnsalade, zal, avocado en omelet
Mijn sushi RSS ging af. Alles in één?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieverds!
whehehequote:
Gf!quote:
Hai Gier!quote:
Whehehehequote:
beetje bij vrienden gezeten en gewerktquote:Op maandag 1 maart 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai Gier!Lang geleden! Hoe is het? Nog iets leuks gedaan van het weekend?
In de sushi ja!quote:
Lekker rustig aan dusquote:Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje bij vrienden gezeten en gewerkt
en jij dan?
Jaja.quote:
leuk he nieuw speelgoedquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker rustig aan dus
Ik heb m'n wagentje opgehaald, gepoetst en gerelaxedDus ook rustig aan gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |