Dat is inderdaad schattig!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Suzanna het volgende:
Mijn buurvrouw zit ook te wachten op de baby... 9 dagen overtijd inmiddels. Arme meid.
Ik werd vanmiddag gefeliciteerd door een moeder op school.... Noa had het grote nieuws aan haar verteld door te vragen of ze ook op kraambezoek kwam, want haar mama had een baby in haar buik.... haha. Wel ontzettend schattig.
Overstroomt door hormonen voor anderen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:32 schreef maffemuts het volgende:
pfff k weet niet eens meer t verschil tussen n edit en n quote knop... waar gaat dit heeeeeeeeeeen
Heb t eigenlijk al de hele dag maar check dan nog 100x of ik t wel goed heb gedaan.. nu weer eens niet, maar was nog op tijd met mn editquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Overstroomt door hormonen voor anderen?
Bezoek aan schoonmoeder ook niet geldig?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:31 schreef maffemuts het volgende:
Dat Leonieke niet bijtijds zou zijn wisten we maarruh... tis al bijna half 5 !! de enige geldige reden voor dit te laat zijn is natuurlijk![]()
dus Leonieke of meneer Leonieke, laat eens wat horen
mcLaura, al iets van ymme vernomen ?k voel me net n kind dat geen snoepje krijgt vandaag
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bezoek aan schoonmoeder ook niet geldig?
En toch...![]()
Ik had tijdens de CTG netjes om de 5 minuten een harde buik (dus DAT is een harde buikheb ik idd al een tijdje last van ja
) maar voor de rest is er niet zoveel veranderd. Baarmoederhals een beetje meer verweekt, maar nog niet voldoende, nog geen ontsluiting.
Als er voor donderdagavond niets gebeurd is, moet ik binnen rond 19.30u (het lijkt wel een gevangenis) en gaan ze inleiden. Dan sturen ze mijn man terug naar huis zodat hij nog een nacht kan slapen (alsof hij goed zal slapen
![]()
) en dan verwachten ze hem rond 7.30u terug in de hoop dat er dan al een paar cm ontsluiting is en ze de vliezen gecontroleerd kunnen breken (ivm streptokokken B en de antibiotica die ik dan moet krijgen). En vrijdag zou ik dan toch wel moeten bevallen (na 24u schakelen ze volgens mij over op keizersnede (is toch gebeurd bij de meeste mensen die ik ken al was dat wel niet in dat ziekenhuis), dus vrijdagavond is volgens mij alles achter de rug... oftewel, vrijdagavond begint alles
).
Ja, hoor. Ze gaan gewoon donderdag al starten, terwijl de gyn altijd gezegd heeft dat het eigenlijk 'pas' op 8 maart ging zijn. En de enige momenten dat ik wat last heb, zijn tegenwoordig 's nachts, een aantal uur. Dan is het wat pijnlijker om te slapen omdat ik enkel op één kant kan slapen en de baby daar altijd zit te schoppen en daar komen dan tegelijkertijd wat harde buiken bij. Voor de rest voel ik me eigenlijk nog heel goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had tóch even iets anders verwacht toen ik jou als laatste postster van dit topic zagBen je hier tevreden mee, Leonieke? Ik hoop voor je dat de laatste loodjes niet zwaar zullen zijn!
Ah, ok, alleszins een meevaller dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ze gaan gewoon donderdag al starten, terwijl de gyn altijd gezegd heeft dat het eigenlijk 'pas' op 8 maart ging zijn. En de enige momenten dat ik wat last heb, zijn tegenwoordig 's nachts, een aantal uur. Dan is het wat pijnlijker om te slapen omdat ik enkel op één kant kan slapen en de baby daar altijd zit te schoppen en daar komen dan tegelijkertijd wat harde buiken bij. Voor de rest voel ik me eigenlijk nog heel goed(ik heb trouwens niet voor niets die award gekregen hé, moet ik hem ook in eer houden
)
Ik was gewoon wat geschrokken toen ze zei dat mijn man naar huis moet (zoiets als: maar ik kan dat helemaal niet alleen), maar het lijkt me idd wel handiger als mijn man wat uitgerust is voor als de 'zware' uren er zitten aan te komen (waarmee ik niet wil zeggen dat de eerste cm's niet zwaar zullen zijn, maar ik vermoed dat het alleen maar erger wordt). Ik moest gewoon wat wennen aan dat idee, maar het is dus wel beter dat ik het op voorhand weet
![]()
En mijn water kan natuurlijk ook vanavond nog breken hé(maar de gyn dacht toch dat we elkaar pas donderdagavond gingen terug zien).
Maar ik ben dus wel vergeten te vragen tot welke pieken een CTG gaat qua harde buiken bij de zwaarste weeënKwestie van misschien wat te kunnen inschatten wat me te wachten staat (als je dat al een beetje kunt inschatten).
Hmz... ik heb dus nog niets meegemaakt, als ik het zo leesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:58 schreef Troel het volgende:
Een en ander is afhankelijk van hoe zo'n apparaat ingesteld staat, maar een harde buik was bij mij zeg maar 20 (en dan in rust was het 5), terwijl de eche weeen rustig richting de 80 gingen (op een schaal van 0 tot 100 dus)
Die zenuwen, dat is misschien nog het slechtste jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:10 schreef Orea het volgende:
Jemig Dracu, nog meer spuiten. Zou wel fijn zijn als het verlichting geeft!
Leo, jij haalt idd het maximale eruit zeg!! Hoe is het met de zenuwen?
Nog geen nieuws van Ymme? Hmmzzzz...
Een meisje was het zeker, hé?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef Orea het volgende:
Ik kan me er nog zo niet echt wat bij voorstellen, op het einde lopen, vlak voor hét moment... Begin pas net een beetje écht te geloven dat ik écht zwanger ben... (en nog niet altijd volledig)
Maar echt heel spannend, ben zo benieuwd! Voor het weekend ben je gewoon écht mama!
Nog maar 2 cmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef McLaura het volgende:
Nieuws van Ymme : Nou eigenlijk geen nieuws. Ze heeft veel pijn en nog maar 2 cm ontsluiting, en een ruggenprik gekregen.
Ik heb haar maar weer veel sterkte gesmst.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |