Wat voor injecties heb je dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:43 schreef draculettetje het volgende:
Ymme succes vandaag!
Ik ga ook lekker elke week zwangerschapszwemmen/walvissen! Ik vind het echt lekker (dat mn been dan 2 dagen protesteert vergeten we voor het gemak)
Orea fijn dat het in ieder geval wel beter lijkt te gaan, niet te veel doen dan he
net met assistent van de huisarts een mooi schema gemaakt om mn injecties te halen, de eerste ook net gehad viel me reuze mee! maar toch, ben er wel mooi druk mee!
ik moest al elke maand voor een antibiotica injectie, maar nu dus 2 a 3 maal in de week voor een B12 injectie erbij, tot in ieder geval aan de bevalling, dan over op 1x in de maandquote:
Punt is een beetje dat ik me bezwaard voel als ik 's avonds weg ga.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Tico, bij ons was er geen zwangerschapszwemmen, maar wel 'baantjes zwemmen voor vrouwen' en dat deed ik dus 's avonds.Beetje tussen de bejaarden heen en weer cruisen.
Ah ok, dat had ik even niet meegekregen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Punt is een beetje dat ik me bezwaard voel als ik 's avonds weg ga.
Ja das wel weer zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, dat had ik even niet meegekregen.
Maar ehm... *zeurt* je bent dan toch niet langer dan een uurtje weg?
Doe ik wel een lintje in als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Pcies. M. kan vast zijn eigen kopje koffie/biertje* wel pakken dan toch?
*doorstrepen wat niet van toepassing is...
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe ik wel een lintje in als ik thuis kom.
Dan is mijn suggestie inderdaad niets voor jou neequote:
Niet tof..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest al elke maand voor een antibiotica injectie, maar nu dus 2 a 3 maal in de week voor een B12 injectie erbij, tot in ieder geval aan de bevalling, dan over op 1x in de maand
Dat is het simpelste dat er is. Je pakt de url, dus:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:00 schreef pessie het volgende:
En BE, ik weet niet hoe ik van een topic een linkje moet maken... Als ik weer een keer een topic open zal ik het wel proberen.
1 |
Ik zal het proberen, maar hoef bijna nooit een nieuw topic aan te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is het simpelste dat er is. Je pakt de url, dus:
[ code verwijderd ]
zet dat bovenaan het lijstje met namen en FOK maakt er dan zelf: Zwangerschap en geboorte deel 633 van.![]()
Nope is geen pijnstiller, maar een vitamine ietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Niet tof..Merk je nu wel dat je minder pijn hebt? (Of is het geen pijnstiller?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |