Nutteloos eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dan stromen de reviews van GoW III binnen!
Dat was Dante ook. Twee keer helemaal doorgespeeld en ik ga nog een derde keer dit jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot dat gedrocht Dante's Inferno is GoW III sowieso day one ja.
Iets tussen de 10 en 15 minuten. Heel traag dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe land duurt het laden van Vidzone eigenlijk? Hij staat op 79% nu, na 7 minuten
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Iets tussen de 10 en 15 minuten. Heel traag dus.
U verwachte een fout waardoor de bug zich in zou metselen en op 19 maart zou veranderen in Kratos en de desbetreffende eigenaar had vermoord? Zou leuker zijn ja, maar dan zou ik dood zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Anyway, de tijdbug schijnt voorbij te zijn? Beetje een anti-climax toch
Was bij mij ook effe, maar als je het spel speelt en je krijgt een nieuwe staan ze er waarschijnlijk weer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:14 schreef Vortix het volgende:
Doet het inderdaad weer. Trophy collectie is alleen bij mij nog niet correct gesynced maar goede aantal staat nog wel in mijn Profile dus whatever.
Lekker klote als de PS4 uit is, dan boeit het ze ook niet meerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 03:01 schreef Gamer_V het volgende:
Gelukkig hoeft Sony het niet te patchen voor 2014 want dan is de wereld al vergaan
inderdaad, die tekst dat het updaten enkele minuten kan duren slaat nergens op wat dat betreftquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Iets tussen de 10 en 15 minuten. Heel traag dus.
Nee, je hebt elke week een update. Als je een week geen VidZone gebruikt hebt of als je VidZone weer gebruikt na een update kost het je weer zo veel tijdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er een keer gekeken, zou het een tweede keer sneller zijn? Dat de lijsten volledig op schijf staan en zo?
Handig. NOT.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:58 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, je hebt elke week een update. Als je een week geen VidZone gebruikt hebt of als je VidZone weer gebruikt na een update kost het je weer zo veel tijd
Mwaaah, ik gebruik Vidzone op onregelmatige basis en met uitzondering van de eerste keer heb ik nooit langer moeten wachten dan 3 a 4 minuten. Vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:58 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, je hebt elke week een update. Als je een week geen VidZone gebruikt hebt of als je VidZone weer gebruikt na een update kost het je weer zo veel tijd
Op zich is het best leuk ja, maar er missen nog zo ontzettend veel toffe clips....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:29 schreef Poit het volgende:
Vind het een erg leuke feature die ik meer gebruik dan ik had verwacht.
Dat zegt meer over je jarenlange verzamelwoede van vids.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gekeken, maar ik heb er zelf meer op mijn NAS staan
Natuurlijk staat niet alles er op maar vind het aanbod zeker niet karig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op zich is het best leuk ja, maar er missen nog zo ontzettend veel toffe clips....
Dan heb je niet goed gekeken denk.. Er staat van Metallica tot aan Marianne fucking Weber op Vidzone..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gekeken, maar ik heb er zelf meer op mijn NAS staan
Ik heb hem nog maar 2x gebruikt en beide keren duurde het minsten 10 minuten. Misschien dat het daar aan ligt. Maar echt bijzonder vind ik het al niet meer, te veel dingen waar ik van kan genieten die er amper tot niet op staan. Ach ik kan er altijd nog mee op youtube of gewoon streamen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwaaah, ik gebruik Vidzone op onregelmatige basis en met uitzondering van de eerste keer heb ik nooit langer moeten wachten dan 3 a 4 minuten. Vind het wel meevallen.
Vind het een erg leuke feature die ik meer gebruik dan ik had verwacht.
Ik heb nét mijn kaartje voor In Qontrol gekochtquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de navigatie nogal ruk in VidZone. Maar dat kan zijn omdat ik het zelden gebruik. Ik mis een optie om per genre de topclips te laten zien.
Daarnaast is er te weinig Tiesto en Ferry Corsten. En Hardstyle is al helemaal afwezig
IMHO is er teveel Tiesto en Ferry Corsten in Vidzone. En de afwezigheid van hardstyle zal ongetwijfeld niets te maken hebben met het feit dat er vrijwel 0 videoclips van fatsoenlijke hardstyle-tracks zijn...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de navigatie nogal ruk in VidZone. Maar dat kan zijn omdat ik het zelden gebruik. Ik mis een optie om per genre de topclips te laten zien.
Daarnaast is er te weinig Tiesto en Ferry Corsten. En Hardstyle is al helemaal afwezig
Er is 0 Ferry Corsten, dus teveel kan het niet zijn mannetjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMHO is er teveel Tiesto en Ferry Corsten in Vidzone. En de afwezigheid van hardstyle zal ongetwijfeld niets te maken hebben met het feit dat er vrijwel 0 videoclips van fatsoenlijke hardstyle-tracks zijn...
Ik denk dat ik 6000 videos op mijn NAS heb staanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:43 schreef Poit het volgende:
Dan heb je niet goed gekeken denk.. Er staat van Metallica tot aan Marianne fucking Weber op Vidzone..
Dat is al teveel!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is 0 Ferry Corsten, dus teveel kan het niet zijn mannetje
Haha, die heeft het bij mij redelijk afgedaan juist het laatste jaar dankzij de track met Dwerg van Velzenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat is al teveel!!!!
Enige trance/mainstream gilmeisjes DJ die ik nog enigzins kan uitstaan is Armin vBuuren die gast kan verdomd lekker draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |