Nutteloos eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dan stromen de reviews van GoW III binnen!
Dat was Dante ook. Twee keer helemaal doorgespeeld en ik ga nog een derde keer dit jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot dat gedrocht Dante's Inferno is GoW III sowieso day one ja.
Iets tussen de 10 en 15 minuten. Heel traag dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe land duurt het laden van Vidzone eigenlijk? Hij staat op 79% nu, na 7 minuten
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Iets tussen de 10 en 15 minuten. Heel traag dus.
U verwachte een fout waardoor de bug zich in zou metselen en op 19 maart zou veranderen in Kratos en de desbetreffende eigenaar had vermoord? Zou leuker zijn ja, maar dan zou ik dood zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Anyway, de tijdbug schijnt voorbij te zijn? Beetje een anti-climax toch
Was bij mij ook effe, maar als je het spel speelt en je krijgt een nieuwe staan ze er waarschijnlijk weer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:14 schreef Vortix het volgende:
Doet het inderdaad weer. Trophy collectie is alleen bij mij nog niet correct gesynced maar goede aantal staat nog wel in mijn Profile dus whatever.
Lekker klote als de PS4 uit is, dan boeit het ze ook niet meerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 03:01 schreef Gamer_V het volgende:
Gelukkig hoeft Sony het niet te patchen voor 2014 want dan is de wereld al vergaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |