quote:Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
En shampoo telt ook niet. Gewoon alleen douchegel, moet je even op dat linkje in de OP klikken!
Zit je me hier nou een beetje uit de competite te werken?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee die bruisballen zijn voor in bad.
Oké, ik doe toch mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Onsterfelijk geliefd bij je geliefde he. Met Lush.
Ik denk, ik zeg het nog maar even...
Jaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Zit je me hier nou een beetje uit de competite te werken?
Die bruisballen heb je ook voor in de douche hoor, sort of
Nee sorry, dat stond op de vorige pagina in dit topicquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Een shampoo is vast ook een doucheproduct toch? Anders heb ik net mijn inzending verkloot
Als je van bepaalde ingrediënten die je er in wilt al weet wat daar de effecten van zijn is het mooi natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooooooooooooh!! Ik heb echt een keigoed idee!
Maar hoe uitgewerkt moet het zijn? Ik wil bijvoorbeeld een dingus met effect zus en zo. Moet je dan ook al gaan uitzoeken welke ingredientdingussen effect zus en welke ingredienten effect zus te weeg gaat brengen of kun je dat aan les experts van Lush overlaten?
Je hebt nog een hele week!quote:
Als eh... Sieneke het ESF heeft gewonnen!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
I know greysie, i knooooow!! Echt, mijn idee is geniaal!
Wanneer gaan we stoppen met roken?
Je hebt dan ook nog een week om op een briljante inzending te broeden.quote:
Ook jij als man mag dus meedoenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef Armoed het volgende:
vrouwenstormlooptopic
Wat zij zegt!quote:
Hoe weet ik dat nou!quote:iets dat nog niet in de collectie zit!
Er staat in de OP een linkje en ook een keer of drie in dit topic, naar alle bestaande doucheproductenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:05 schreef JJH het volgende:
Ja, euh, misschien wel geinig om mee te doen, maar.
[..]
Hoe weet ik dat nou!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat in de OP een linkje en ook een keer of drie in dit topic, naar alle bestaande doucheproducten
Dus je kijkt bv bij hun zepen en denkt 'He! Ik zou wel zo-en-zo een zeep willen, die hebben ze nog niet!'. Of een van de andere doucheproducten. Of je spreekt je Willie Wortel-kant aan en vindt gewoon iets geheel nieuws uit!
Staat er ergens dat je maar 1 ding in mag zenden?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Greys, wil je mijn shampoo inzending weggooien? Heb een douche inzending gedaan nu. Heb niet de illusie dat het haalbaar is of goed genoeg maar het is wel een droomproduct voor me. Ben benieuwd wie er wint!
dat heeft wel ergens gestaan...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat er ergens dat je maar 1 ding in mag zenden?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Mipsie het volgende:
[..]
dat heeft wel ergens gestaan...
Per FOK! user 1 keer mailen.
Maar daar mag je best meerdere ideeën in zetten als je twijfelt tussen twee ofzo
nouja, dus niet 1 ding, maar wel 1 keer![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daar mag je best meerdere ideeën in zetten als je twijfelt tussen twee ofzo
Lush gaat echt zelf alle mails lezen.
Het is niet zo dat een mail met drie A4-tjes tekst en foto's bijvoorbeeld meer kans maakt dan een idee dat in vijf regels beschreven is. Want als ze dat laatste idee een beter uitvoerbaar of een leuker idee vinden dan is er dus kans dat dat wint![]()
Spannend he?Iedereen maakt gewoon kans!
Doe ik!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Greys, wil je mijn shampoo inzending weggooien? Heb een douche inzending gedaan nu. Heb niet de illusie dat het haalbaar is of goed genoeg maar het is wel een droomproduct voor me. Ben benieuwd wie er wint!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef iteejer het volgende:
Ik heb ooit es aan een Lush brok geroken dat naar verbrand rubber stonk.
(Hoi Greys)
Had je "hier" nu die kaartjes aan gegeven?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef iteejer het volgende:
Ik heb ooit es aan een Lush brok geroken dat naar verbrand rubber stonk.
(Hoi Greys)
je kunt hooguit ideeen pikkenquote:
Ik doe zelf niet mee. Hatsekidee.quote:
Geen flauw idee of je dat al gezegd hebt maar ik zit je maar te sarrenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe zelf niet mee. Hatsekidee.
En de mailbox wordt gecontroleerd door meerdere mensen, maar dat had ik al gezegd he?
Dat dus!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, maar jij coordineert, dus jij zal het adres aan Lush door moeten geven! Dan kun je het maar hebben toch!
Mag mijn man (crew) dan eigenlijk meedoen, vraag ik me zo af? Of is die uitgesloten van alle wedstrijden. Hij had wel een idee geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mag mijn man (crew) dan eigenlijk meedoen, vraag ik me zo af? Of is die uitgesloten van alle wedstrijden. Hij had wel een idee geloof ik.
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef Greys het volgende:
Crew mag meedoen, omdat Lush de winnaars kiest!
Ik denk zelf dat Lush het fijner vindt als het énige kans heeft op 'te realiseren'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Maisnon het volgende:
ik had nog een vraagje, of het iets moet zijn wat ook echt is eh, te realiseren, of dat je je fantasie helemaal de vrije loop mag laten gaan
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Maisnon het volgende:ik had nog een vraagje, of het iets moet zijn wat ook echt is eh, te realiseren, of dat je je fantasie helemaal de vrije loop mag laten gaan
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Lush gaat echt zelf alle mails lezen.
Het is niet zo dat een mail met drie A4-tjes tekst en foto's bijvoorbeeld meer kans maakt dan een idee dat in vijf regels beschreven is. Want als ze dat laatste idee een beter uitvoerbaar of een leuker idee vinden dan is er dus kans dat dat wint![]()
Spannend he?Iedereen maakt gewoon kans!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vraag. Ik weet niet of het haalbaar is voor Lush om al jullie inzendingen van een reactie te voorzien omtrent de uitvoerbaarheid. Het ligt er ook aan hoeveel ideeën er uiteindelijk binnenkomen natuurlijk, maar er zal goed naar gekeken worden en wellicht is het mogelijk om naast de winnaars ook een aantal 'eervolle vermeldingen' te noemen van ideeën die ook mogelijkheid van slagen hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef brunette82 het volgende:
trouwens, als je niet bij de winnaars zit, krijg je dan wel te horen of iemand's idee uitvoerbaar is?
Of alleen als je de winnaar bent?
Je wilt je winkansen vast berekenen?quote:
Ik was gewoon heel benieuwdquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt je winkansen vast berekenen?![]()
Enkele tientallen nu.
Het totaal aantal deelnemers maken we bij het sluiten van de wedstrijd bekend
Allebeiquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
ik heb twee totaal verschillende ideeën haha
kan ik er beter 1 kiezen, of toch allebei versturen?
Een paar ja!quote:
Daar zijn uiteraard geen beloftes over gedaanquote:Op zondag 7 maart 2010 03:06 schreef teckna het volgende:
als je als winnaar gekozen wordt gaan ze dan ook het product maken?
is mijn inzending goed aangekomen?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zijn uiteraard geen beloftes over gedaan
Maar het is zeker ook niet uitgesloten, aangezien ze bij Lush altijd op zoek zijn naar nieuwe ideeën!
Ja! Met bijlage!quote:
mooiquote:Op zondag 7 maart 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Met bijlage!![]()
Ik heb nu al zin in het moment dat de prijswinnaars bekend zijn gemaakt door Lush, zodat we dan lekker jullie inzendingen kunnen bespreken!
Niet om het feestje te verpesten, maar ik twijfel daar sterk aan.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zijn uiteraard geen beloftes over gedaan
Maar het is zeker ook niet uitgesloten, aangezien ze bij Lush altijd op zoek zijn naar nieuwe ideeën!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |