Ik zal aan het einde van de actie, als de winnaars bekend zijn, alle inzendingen in dit topic plaatsen.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ben overigens heel benieuwd naar de inzendingen van de rest.
Ja ik ook!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ben overigens heel benieuwd naar de inzendingen van de rest.
ow, nice.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal aan het einde van de actie, als de winnaars bekend zijn, alle inzendingen in dit topic plaatsen.
Zonder namen er bij, zodat degenen die dat bekend willen maken wat ze hebben ingezonden zélf kunnen zeggen wat hun inzending was en degenen die dat liever niet willen blijven dan anoniem in het topic.
ja en het is echt geniaal..quote:Op maandag 1 maart 2010 12:54 schreef Mipsie het volgende:
Ik hoop dat ik het zo lang voor me kan houden
Progje weet dat van mij al...
ik heb heel lang "en oranje!" als signature gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
Het poesje van Loveless heet Mips![]()
En je hebt mijn sig! Of ik de jouwe
sorry ik had het ook pas later doorquote:Op maandag 1 maart 2010 13:41 schreef Mipsie het volgende:ik moet toch echt eens leren lezen!
een DOUCHE product! en wat doet mevrouw.... een BAD product
Onstérfelijk! Echt!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga zeker iets insturen, hier kan ik me zoals de OP al aangaf inderdaad onsterfelijk mee maken bij de geliefde
Mail je doucheproduct idee nog maar.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:41 schreef Mipsie het volgende:
ik moet toch echt eens leren lezen!
een DOUCHE product! en wat doet mevrouw.... een BAD product
Superquote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Onstérfelijk! Echt!
[..]
Mail je doucheproduct idee nog maar.
Dat zal je altijd zien he?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
Godverik helemaal blij dat ik geen crew meer ben en dus mee mag doen, mocht crew ook meedoen met deze
![]()
Heel leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!quote:Maar GEWELDIGE actie!
zondequote:
Ik vind het tot nu toe (heb niet alles gelezen nog) eigenlijk allemaal verbazingwekkend goede ideeën!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Tinkepink het volgende:
Oei, jij kunt ze natuurlijk allemaal lezen he GreysHeb je zelf al favorieten?
Die zal ik los naar ze mailen dan, buiten de prijsvraag om.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Mipsie het volgende:
[..]
zonde
mijn bad-idee vond ik zelf ook zo leuk
misschien ook maar naar lush mailen? ( en dan natuurlijk niet voor met de prijsvraag)
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe (heb niet alles gelezen nog) eigenlijk allemaal verbazingwekkend goede ideeën!
Oh en even voor de zekerheid - dat zal niemand denken, maar toch... - niemand hoeft bang te zijn dat ik bepaalde mailtjes niet doorstuur naar Lush oid, er is controle in dat soort speciale mailboxen door meerdere personen van PR
ja... maar echt iets voor jou om je daar zorgen over te makenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Er kan maar beter duidelijkheid over zijn toch
Nee die bruisballen zijn voor in bad.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Een douche product kan alles zijn toch?
Zowel shampoo als zo'n bruisbol?
Alleen douchegel? Een zeepje is toch ook een doucheproduct?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
En shampoo telt ook niet. Gewoon alleen douchegel, moet je even op dat linkje in de OP klikken!
Niet alleen douchegel hoor, als je op dat linkje klikt krijg je:quote:Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
En shampoo telt ook niet. Gewoon alleen douchegel, moet je even op dat linkje in de OP klikken!
Zie HIER de bestaande douche collectiequote:Op maandag 1 maart 2010 15:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Een douche product kan alles zijn toch?
Zowel shampoo als zo'n bruisbol?
Nee ik bedoelde ook niet douchegel, sorry, ik bedoelde gewoon douchespul voor je lichaamquote:Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet alleen douchegel hoor, als je op dat linkje klikt krijg je:
» Buttercreams » Douchegels » Emotibombs
» Shower Jellies » Shower Smoothie » Sugar Scrubs
» Zepen
Precies, dat valt allemaal onder Doucheproducten!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet alleen douchegel hoor, als je op dat linkje klikt krijg je:
» Buttercreams » Douchegels » Emotibombs
» Shower Jellies » Shower Smoothie » Sugar Scrubs
» Zepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Oeh, dit ziet er lekker uit. Dit wil ik ook wel.Onsterfelijk geliefd bij je geliefde he. Met Lush.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk, ik zeg het nog maar even...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |