En dit plaatje:quote:En heren, dit is ook voor jullie dé kans om jezelf onsterfelijk geliefd bij je verkering te maken!
Ik ben een server aan het vervangen en zit nu te wachten tot de installatie van Windows server 2003 klaar isquote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Je heb niks te doen daar in Arnhem he
Detacheringsbureau, dat is bijna hetzelfde tochquote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik dacht dat jij voor een uitzendbureau werkte
Zat in de buurt hahaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Detacheringsbureau, dat is bijna hetzelfde toch?
Ik dacht dus ook dat die reacties sarcastisch waren, maar ze menen hetquote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef MASD het volgende:
Waarom zijn al die vrouwen in godsnaam aan het soppen over wat lelijke zeepjes.. Damn.
Waarschijnlijk krijg je een massage van wat modellen terwijl je biertjes aan het drinken bent, dan kan ik mij er wel wat bij voorstellen.quote:
Nja de vrouwelijke variant dan heh: gemasseerd worden door SSB terwijl je rosetjes aan het drinken bent...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je een massage van wat modellen terwijl je biertjes aan het drinken bent, dan kan ik mij er wel wat bij voorstellen.
Ja, maar hij was wel kapot! Haha!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
HAHA TS z'n piemel doet het weer als een malle
Dat topic deed mijn pielemuis schrikken. Sindsdien heb ik mijn opblaaspop zachtjes gegeven, ik durf het gewoon niet hard meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat topic was wel geniaal trouwenseen van mijn pareltjes op Fok!
Is ie ze (?) niet seemless dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat topic deed mijn pielemuis schrikken. Sindsdien heb ik mijn opblaaspop zachtjes gegeven, ik durf het gewoon niet hard meer.
Ik kan hem niet meer vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat topic deed mijn pielemuis schrikken. Sindsdien heb ik mijn opblaaspop zachtjes gegeven, ik durf het gewoon niet hard meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |